Pesta Buku Antarabangsa 2013

by - Monday, April 29, 2013

Sabtu lepas ana ambil kesempatan ke Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2013 di PWTC.Memang inilah rutin setiap kali berlangsung Pesta Buku atau Jualan Buku besar-besaran seperti ini kami akan pergi sebab ana dan anak-anak memang gemar beli dan baca buku sebagai koleksi...

Masih ada seminggu acara ini akan berlangsung jadi bagi yang masih belum sempat ke sana,masih berpeluang hingga Ahad hadapan 5hb Mei 2013....Tanpa banyak bicara sebab Pesta Buku ni memang ada bermacam gerai jualan buku dan yang paling seronok kerana banyak tawaran diskaun dan pekej pembelian di tawarkan.... Ramai pelajar-pelajar sekolah dari serata tanahair datang dengan rombongan untuk membeli belah disini..sangat menarik dan teruja sekali...

Ana kongsikan beberapa foto dari beberapa penerbitan yang sempat ana singgah dan membeli beberapa naskah buku-buku pilihan bersama anak-anak.... Membaca Jambatan Ilmu.....

Pelajar sedang memilih buku-buku rujukan mereka..

Pelbagai tawaran diskaun dan pekej-pekej pembelian buku-buku..

Gempak Starz antara booth pilihan remaja dan kanak-kanak
Buku-buku rujukan dan pembelajaran sekolah..
Gedung Ilmuan Islam terdapat disini..

Paling padat dan ramai pengunjung berbagai peringkat usia di PTS
Kedai Pink Ain Maisarah kesukaan kanak-kanak dan remaja...Ain Maisarah ada disini..

 
Antara koleksi buku-buku terkini..




You May Also Like

17 comments

  1. PWTC?? hemm..memang tak dapat pergi la jawabnya..jauhh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mungkin satu hari nanti Ahmad Kamil akan ke sini kan...dimana-manapun ada buku2...

      Delete
  2. Best btul la pesta buku ni .. :D teringin nak pergi tp, jauhla.. huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. mana tau ada rezeki ke sini di lain ketika....

      Delete
  3. Assalamualaikum :-)

    Apa kabar? Meriah nampak pesta Buku ini. Sayangnya mamawana tak dpt singgah ke sini...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumsalam mamawana:memang meriah untuk pengemar2 buku...terima kasih singgah di sini..

      Delete
  4. jauh sangat ...memang suka baca buku

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak pe Noor Mala:dimana-manapun kita boleh perolehi buku2 ni kan..tq singgah disini..

      Delete
  5. alhamdulillah. dah selamat memboring buku minggu lepas. memang puas ati !

    ReplyDelete
    Replies
    1. borong sakan ye...memang berbaloi banyak diskaun dan murah2 kan...

      Delete
  6. akan ku jejaki pesta buku ni suatu hari nanti..insya-Allah..hee(^^,)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin...addinfarhani....moga2 satu hari nanti ada rezeki jejak ke sini...

      Delete
  7. saya un suka buku2... besttttttttttt p pwtc >.< tapi x leh p >.< sedihh.,,huk4.. >.<

    ReplyDelete
  8. slm sggh dan slm kenal di hari jumaat ^^

    owh saya blm sempat lagi pergi.tapi dh pergi pesta buku islam di pjaya hari tu,mmg seronokkan dpt mendidik anak cintakan ilmu.syukur si kembar saya dua2 dpt cenderahati dr sekolah sbb pembaca terbanyak utk bulan lepas :)

    ReplyDelete
  9. bestkan g pesta buku.. haritu x sempat jelajah kat pts tu.. just masuk pastu terus kluar.. x sanggup nak redah orang ramai..huhu

    ReplyDelete
  10. oyye pon pg ary sabtu aritu,,,
    sesak ramai sgt,,,byk pilihan syok kt itmb,,,
    pg gempaq semata-mta nk dapat beg free,,haha

    ReplyDelete
  11. Walaupum sesakk, ramai org, tapi seronookkkkann. =)
    Sy pon alhamdulillah sempat pergi.

    ReplyDelete