sweetmuslimah

klikjer

LAZADA



Khamis, 24 April 2014

Koleksi Tin Biskut


Koleksi tin biskut oreo

Lain orang lain hobinya malah macam-macam pula kepelbagaiannya.Kali ini ana kongsikan sekali lagi koleksi adik ipar ana, Julia, yang baru-baru ini memulakan hobi mengumpul tin-tin biskut berbentuk kenderaan.Setakad ini yang paling banyak di kumpulnya ialah tin-tin biskut Oreo berbentuk lori.Di samping itu ada juga tin-tin dengan pelbagai bentuk menarik yang dikumpulnya.

Anapun dah terjangkit juga dengan hobi menarik ini dan mulakan koleksi kumpul tin-tin sebegini.Belum banyak lagi untuk dikongsikan di laman anajingga, tunggulah bila sudah banyak nanti, akan ana kongsikan..In Syaa Allah.


~berkongsi hobi disini~

16 ulasan:

  1. Menarik jgk buat koleksi ni... Saya baru ade satu yg lori kaler kuning tu...itu pon dah kemek2 anak kerjakan

    BalasPadam
    Balasan
    1. mama mursyid: apa lagi jom kita mulakan dari yang satu tu..heheh

      Padam
  2. SB pon suka kumpul tin,tapi tabung syiling mcm bsn punya tu..cute..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wah menarik hobi SB ni.. yang lori biru kecil kat atas tu lori BSN lah tu.. :)

      Padam
  3. noe ada tin oreo warna kuning n biru tu...itu pun anak2 yg nak...

    BalasPadam
    Balasan
    1. anak-anak buat main lori2 lah noe ye..hehe

      Padam
  4. Mang menarik tin2 ni sume....tp sha xpenah beli sebb xbrape suka makn biskut......kalau pegi beli barg dapur..mang keje dia duk kat kat rak biskut..duk pusing tayar..heee

    BalasPadam
    Balasan
    1. macam tulah Sha,kak ana pula stok biskut memang selalu ada,sb kdg2 bila lapar2 tu ngap je biskut cicah milo..pun sedappp...

      Padam
  5. Assalamualaikum kak ana, ehh mana jumpa tin biskut bentuk kenderaan ni? old skool tu, sheila suka. heheh singgah menabung michelin sini~~~

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumsalam Sheila, kat pasaraya banyak dik...ikut time promosinya lah...lagi2 di Cold Storage memang cantik2 tin2 biskut ni..

      Padam
  6. wah menarik.. xpenah jumpe tin kreatif cmnie..kesian kan anis..huhuhu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. ada anizz, cuma anizz terlepas pandang kut..tak caya nnt gi beli barang kat pasaraya cuba lama sikit kat ruang jual biskut tu..hehe

      Padam
  7. Menarik juga... tapi x pernah perasan ada tin oreo bentuk lori tu... :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. kan..macam2 hobi dan koleksi mereka ni kan Nurul..

      Padam
  8. cantik-cantik tin biskutnya..sayang nak buang, kan

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul tu Zila..memang sayang nak buang..comel2 sangat..:)

      Padam