sweetmuslimah

klikjer

LAZADA



Isnin, 19 Mei 2014

Majlis Perkahwinan Wanie & Jay




Selamat pengantin baru buat anak buah sebelah suami, Wanie dan pasangannya Jay.Majlis berlangsung dengan sempurnanya pada hari Sabtu yang lalu 17hb Mei 2014, sehari selepas hari lahir pengantin perempuan.Sebelah pagi telah berlangsung upacara akad nikah dirumah pengantin perempuan dan dengan sekali lafaz, pasangan ini sah sebagai suami isteri.

Welcome to our family..Jay dan semoga ikatan perkahwinan dan kasih sayang kalian berdua akan kekal hingga hujung nyawa.Disini ana kongsikan beberapa keping foto sekitar majils persandingan yang cukup indah dan berkonsep moden kontemporari dengan warna tema 'pink'.

Pelamin bertema English garden

 

Pelamin bertema english garden


Juraian bunga-bunga pink putih yang cantik


pintu gerbang masuk


kuntuman bunga pahar


Meja makan beradap


Hantaran berkonsep moden

 

Buah-buahan,coklat dan macaroon


toiletries,sejadah dan buku serta kemeja


Persalinan dan wangian


Foto keluarga:


Kejelitaan pengantin perempuan,Wanie..

Foto keluarga

~berkongsi kenangan disini~

13 ulasan:

  1. tahniah n selamat pengantin baru buat mempelai..moga bahagia hingga ke jannah..

    BalasPadam
  2. selamat pengantin baru pada mereka berdua!!!

    BalasPadam
  3. selamat pengantin baru! lawa pelamin mcm orgnya jugakkk :)

    BalasPadam
  4. pelamin dan pengantinya cantik, selamat pengantin baru..

    BalasPadam
  5. terima kasih semua: mama mursyid, zila, Liza dan mamaniza.

    BalasPadam
  6. saya nak kahwin nanti tengah duk usha2 pelamin ngan gubahan macam mana yang berkenan :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. harap2 nick dapatlah sedikit idea kat sini ye..:)

      Padam
  7. Ooohh, ni jurusolek tadi... cantik make-up sendiri je...
    Pelamin pun cantik... suka sangat tengok tema English Garden... :)

    BalasPadam
  8. cantik pelamin tu..heee ada macaroons ngee suka2

    BalasPadam