sweetmuslimah

klikjer

LAZADA



Isnin, 29 September 2014

Selamat Menunaikan Ibadah Haji - Adi Putra



Catatan dari Instagram Adi Putra

Mengikuti perkembangan pelakon hero pujaan ramai Adi Putra melalui blog The One And Only ADP dan Instagram ,beliau hari ini akan ke Tanah Suci untuk menunaikan rukun Islam ke-5.Alhamdulillah sesuatu yang baik untuk dikongsikan bersama.Semoga amalan dan ibadahnya akan diterima Allah swt dan selamat pergi dan kembali, Insyaa Allah.

Setiap kita sebagai hamba Allah dimuka bumi ini sama sahaja ukurannya..tidak kira apapun status dan kedudukan kita di dunia hanya amalan yang menjadi ukuran di akhirat nanti.Sama-sama bermuhasabah diri supaya setiap hari kita akan menjadi yang lebih baik dari semalam..






Kredit foto dari Instagram adp_adiputra semasa beliau menunaikan umrah baru-baru ini.


~berkongsi kisah disini~

26 ulasan:

  1. seronoknya dapat menunaikan haji..rindu sangat nak ke sana lagi.semoga urusan para jemaah dipermudahkan dan mendapat haji yang mabrur

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah Sal dah pernah ke sana rupanya, kak ana hanya takdir dan rezeki yang akan menentukan..niat dah lama ada cuma rezeki belum mengizinkan, namun apa2 juga boleh berlaku dengan IzinNya jua..Insyaa Allah..:)

      Padam
    2. pernah ke sana menunaikan umrah..untuk haji tak tahu bila rezekinya.saya doakan kak ana sekeluarga berpeluang jejakkan kaki ke sana suatu hari nanti.amin..

      Padam
    3. Amin..terima kasih Sal.. :)mudah-mudahan

      Padam
  2. Alhamdulillah...
    Obvious sangat peminat ADP hikss..hiks..hiks..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alamak obvious sangat ke dear...hehe...

      Padam
  3. bila tengok orang lain dah jejak kaki kat tanah suci, tak sabar pulak...x cukup lagi duit nak p sana..kena hntr mak ayah dulu ni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Semoga di murahkan rezeki Nick dengan niat yang sungguh suci untuk kedua ibubapa..amin.

      Padam
  4. Semoga beliau mendapat haji yang mabrur

    BalasPadam
  5. semuga amalan beliau di terima Allah dan mendapat haji yang mabrur..

    BalasPadam
  6. semoga dpat haji yg makbur ..amin ..insaallah

    BalasPadam
  7. InshaAllah
    Semoga sampai rezki dan seru untuk kita ke sana pula nanti.

    Jom kongsi PETUA
    http://fuzamusa.blogspot.com/2014/09/segmen-petua-ketumbit-ohhhh-ketumbit.html

    BalasPadam
  8. Tahniah buat Adi Putra. Mmg seronak sgt jika dpt mengerjakan haji pada usia muda.. Saya punya giliran sgt lama lagi. Tapi syukurlah sbb dah berkesempatan menunaikan umrah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah, seronoknya Shameel dah pernah sampai,Insyaa Allah kadang-kadang mana tahu jika dipercepatkanNya Shameel sampai ke sana..

      Padam
  9. Semoga ada perubahan yang lebih baik selepas balik menunaikan haji ini dan mendapat haji yang mabrur

    BalasPadam
  10. Haa... K Ana kan peminat Ady Putra...
    Semoga ADP mendapat haji yang mabrur...

    BalasPadam
  11. Tahniah , moga mendapat haji yg mabrur Hj Adiputra

    BalasPadam