Selamat Menunaikan Ibadah Haji - Adi Putra

by - Monday, September 29, 2014



Catatan dari Instagram Adi Putra

Mengikuti perkembangan pelakon hero pujaan ramai Adi Putra melalui blog The One And Only ADP dan Instagram ,beliau hari ini akan ke Tanah Suci untuk menunaikan rukun Islam ke-5.Alhamdulillah sesuatu yang baik untuk dikongsikan bersama.Semoga amalan dan ibadahnya akan diterima Allah swt dan selamat pergi dan kembali, Insyaa Allah.

Setiap kita sebagai hamba Allah dimuka bumi ini sama sahaja ukurannya..tidak kira apapun status dan kedudukan kita di dunia hanya amalan yang menjadi ukuran di akhirat nanti.Sama-sama bermuhasabah diri supaya setiap hari kita akan menjadi yang lebih baik dari semalam..






Kredit foto dari Instagram adp_adiputra semasa beliau menunaikan umrah baru-baru ini.


~berkongsi kisah disini~

You May Also Like

26 comments

  1. seronoknya dapat menunaikan haji..rindu sangat nak ke sana lagi.semoga urusan para jemaah dipermudahkan dan mendapat haji yang mabrur

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah Sal dah pernah ke sana rupanya, kak ana hanya takdir dan rezeki yang akan menentukan..niat dah lama ada cuma rezeki belum mengizinkan, namun apa2 juga boleh berlaku dengan IzinNya jua..Insyaa Allah..:)

      Delete
    2. pernah ke sana menunaikan umrah..untuk haji tak tahu bila rezekinya.saya doakan kak ana sekeluarga berpeluang jejakkan kaki ke sana suatu hari nanti.amin..

      Delete
    3. Amin..terima kasih Sal.. :)mudah-mudahan

      Delete
  2. Alhamdulillah...
    Obvious sangat peminat ADP hikss..hiks..hiks..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alamak obvious sangat ke dear...hehe...

      Delete
  3. bila tengok orang lain dah jejak kaki kat tanah suci, tak sabar pulak...x cukup lagi duit nak p sana..kena hntr mak ayah dulu ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semoga di murahkan rezeki Nick dengan niat yang sungguh suci untuk kedua ibubapa..amin.

      Delete
  4. Semoga beliau mendapat haji yang mabrur

    ReplyDelete
  5. semuga amalan beliau di terima Allah dan mendapat haji yang mabrur..

    ReplyDelete
  6. semoga dpat haji yg makbur ..amin ..insaallah

    ReplyDelete
  7. InshaAllah
    Semoga sampai rezki dan seru untuk kita ke sana pula nanti.

    Jom kongsi PETUA
    http://fuzamusa.blogspot.com/2014/09/segmen-petua-ketumbit-ohhhh-ketumbit.html

    ReplyDelete
  8. Tahniah buat Adi Putra. Mmg seronak sgt jika dpt mengerjakan haji pada usia muda.. Saya punya giliran sgt lama lagi. Tapi syukurlah sbb dah berkesempatan menunaikan umrah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah, seronoknya Shameel dah pernah sampai,Insyaa Allah kadang-kadang mana tahu jika dipercepatkanNya Shameel sampai ke sana..

      Delete
  9. Semoga ada perubahan yang lebih baik selepas balik menunaikan haji ini dan mendapat haji yang mabrur

    ReplyDelete
  10. Haa... K Ana kan peminat Ady Putra...
    Semoga ADP mendapat haji yang mabrur...

    ReplyDelete
  11. Tahniah , moga mendapat haji yg mabrur Hj Adiputra

    ReplyDelete