Selamat Kembali Haji Adi Putra

by - Sunday, October 19, 2014


repost dari IG adp

Empat hari lepas terbaca 'posting' yang di upload di Instagram adp adi putra, bermakna Adi Putra telah selamat kembali dari menunaikan fardu haji di tanah suci. Selamat kembali dan semoga segala amalan yang dikerjakan disana akan terus di kekalkan , semoga hari-hari yang mendatang akan menjadi yang lebih baik dari sebelumnya.

foto kredit : fedtriyahya

Selain Adi Putra , saudara Ahmad Fedtri Yahya, Aflin Shauqi dan Dato' Jamal Abdillah juga telah selamat menunaikan rukun Islam ke lima .Alhamdulillah .. dan kini telah membawa satu gelaran yang amat indah sebagai Tuan Haji Muhamed Hadi Putera..

You May Also Like

17 comments

  1. Alhamdulillah dia dah balik... Rajin kak Ana follow & update pasal dia ye :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. heeh..peminat lah katakan wafee... entri trafik ni hehe :)

      Delete
  2. Alhamdulillah..wah kak ana minat dia ye?hihihi..saya pun suka tengok dia berlakon

    ReplyDelete
  3. Kak Ana... saya tag kak Ana kat sini :)

    http://blog-wafee.blogspot.com/2014/10/giveaway-pertama-sitisab.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok my dear, nanti kak ana singgah kay :)

      Delete
  4. Alhamdulillah.. Bila pula rezeki kita nak jadi tetamu allah kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyaa Allah jika diizinNya dan diberiNya rezeki suatu hari nanti mungkin kita juga akan ke sana nasibah :)

      Delete
  5. assalamualaikum ana...tahniah2 buat mereka semua...

    ReplyDelete
  6. Harap2 mereka istiqamah dan menjadi contoh org lain

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah....moga2 kita pun 1 hari nanti akan smpai ke Tanah Suci juga kan K.Ana...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin, itulah harapan kita Sha,semoga diizikanNya kita sebagai tetamunya di sana suatu hari nanti.. :)

      Delete
  8. Alhamdulilah ADP dah selamat kembali ke tanah air.

    ReplyDelete
  9. psssstttt... kak Ana, ADP dalam citer Zahira slot samarinda TV3 tengah tayang sekarang ni. ;-)

    ReplyDelete