sweetmuslimah

klikjer

LAZADA



Ahad, 19 Oktober 2014

Selamat Kembali Haji Adi Putra


repost dari IG adp

Empat hari lepas terbaca 'posting' yang di upload di Instagram adp adi putra, bermakna Adi Putra telah selamat kembali dari menunaikan fardu haji di tanah suci. Selamat kembali dan semoga segala amalan yang dikerjakan disana akan terus di kekalkan , semoga hari-hari yang mendatang akan menjadi yang lebih baik dari sebelumnya.

foto kredit : fedtriyahya

Selain Adi Putra , saudara Ahmad Fedtri Yahya, Aflin Shauqi dan Dato' Jamal Abdillah juga telah selamat menunaikan rukun Islam ke lima .Alhamdulillah .. dan kini telah membawa satu gelaran yang amat indah sebagai Tuan Haji Muhamed Hadi Putera..

17 ulasan:

  1. Alhamdulillah dia dah balik... Rajin kak Ana follow & update pasal dia ye :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. heeh..peminat lah katakan wafee... entri trafik ni hehe :)

      Padam
  2. Alhamdulillah..wah kak ana minat dia ye?hihihi..saya pun suka tengok dia berlakon

    BalasPadam
  3. Kak Ana... saya tag kak Ana kat sini :)

    http://blog-wafee.blogspot.com/2014/10/giveaway-pertama-sitisab.html

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ok my dear, nanti kak ana singgah kay :)

      Padam
  4. Alhamdulillah.. Bila pula rezeki kita nak jadi tetamu allah kan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Insyaa Allah jika diizinNya dan diberiNya rezeki suatu hari nanti mungkin kita juga akan ke sana nasibah :)

      Padam
  5. assalamualaikum ana...tahniah2 buat mereka semua...

    BalasPadam
  6. Harap2 mereka istiqamah dan menjadi contoh org lain

    BalasPadam
  7. Alhamdulillah....moga2 kita pun 1 hari nanti akan smpai ke Tanah Suci juga kan K.Ana...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Amin, itulah harapan kita Sha,semoga diizikanNya kita sebagai tetamunya di sana suatu hari nanti.. :)

      Padam
  8. Alhamdulilah ADP dah selamat kembali ke tanah air.

    BalasPadam
  9. psssstttt... kak Ana, ADP dalam citer Zahira slot samarinda TV3 tengah tayang sekarang ni. ;-)

    BalasPadam