Wordless Wednesday- Hobi

by - Wednesday, October 08, 2014


WW: Hobi


You May Also Like

34 comments

  1. hahah..lawak2.. parah jumpe laki gini hobinye nipu je..hahah...

    ReplyDelete
  2. nasib baik dia mengaku. kalau tak....lagi naya, haha

    ReplyDelete
  3. Tapi jujur pada awek tu coz bagitau hobi dia bohong orang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. akhirnya dia bagi tau gak kan Mrs.A hehe

      Delete
  4. Hahaha jujur pulak part last tue kan . Heheh

    http://milikallahsepenuhnya.blogspot.com/2014/10/a-step-ahead.html

    ReplyDelete
  5. terkena juga kan ana hehe btw thx singgah blog ieja. kalau ana pengumpul fridge magnet boleh whatssap ieja. ada extra :)

    ReplyDelete
  6. Sangat JEJAKA IDAMAN MALAYA...hahaha

    ReplyDelete
  7. Lol...calon suami laa sangat. Hahaha

    ReplyDelete
  8. aduiii... patutlah... ishhh geram je..

    p/s : Salam. Terima kasih sudi join Segmen Nak URL Blog #9. (^_^). Blog ini telah tersenarai di http://www.mialiana.com/2014/10/senarai-url-blog-9.html dan pemenang bertuah telah diumumkan di http://www.mialiana.com/2014/10/pemenang-bertuah-url-blog-9.html

    ReplyDelete
  9. Mungkin hobi dia pun dia tipu kan hehe

    saya tak tipu saya tag kak ana di
    http://www.arzmoha.com/2014/09/liebster-award-tagged-by-famf-tower.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok ok aRz, kak ana percaya 100% hehe..terima kasih Tag ye..:)

      Delete
  10. http://madey09.blogspot.com/ datang dari blog mia

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih Etuza Etuza, akan menyusul nanti,Insyaa Allah

      Delete
  11. Replies
    1. Dah hobi dia nOe nak buat camno tu hehe

      Delete
  12. xde hobi lain ke nak menipu je kerja nyer hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. pun boleh kan tarmizi, jangan buat dah hehee

      Delete
  13. ahaks... calon suami pembohong.. bahaya ni.. kene hati2 mencari calon suami, jgn mudah terpedaya..tapi mmg kelakar la baca... huuhuuu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kisah kelakar je eMMe sekadar hiburan WW hehe

      Delete
  14. hehe....kaki temberang juga rupanya ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, nasib last2 dia bagitau juga kan hehe :)

      Delete