sweetmuslimah

klikjer

LAZADA



Rabu, 8 Oktober 2014

Wordless Wednesday- Hobi


WW: Hobi


34 ulasan:

  1. hahah..lawak2.. parah jumpe laki gini hobinye nipu je..hahah...

    BalasPadam
  2. nasib baik dia mengaku. kalau tak....lagi naya, haha

    BalasPadam
  3. Tapi jujur pada awek tu coz bagitau hobi dia bohong orang.

    BalasPadam
    Balasan
    1. akhirnya dia bagi tau gak kan Mrs.A hehe

      Padam
  4. Hahaha jujur pulak part last tue kan . Heheh

    http://milikallahsepenuhnya.blogspot.com/2014/10/a-step-ahead.html

    BalasPadam
  5. terkena juga kan ana hehe btw thx singgah blog ieja. kalau ana pengumpul fridge magnet boleh whatssap ieja. ada extra :)

    BalasPadam
  6. Sangat JEJAKA IDAMAN MALAYA...hahaha

    BalasPadam
  7. Lol...calon suami laa sangat. Hahaha

    BalasPadam
  8. aduiii... patutlah... ishhh geram je..

    p/s : Salam. Terima kasih sudi join Segmen Nak URL Blog #9. (^_^). Blog ini telah tersenarai di http://www.mialiana.com/2014/10/senarai-url-blog-9.html dan pemenang bertuah telah diumumkan di http://www.mialiana.com/2014/10/pemenang-bertuah-url-blog-9.html

    BalasPadam
  9. Mungkin hobi dia pun dia tipu kan hehe

    saya tak tipu saya tag kak ana di
    http://www.arzmoha.com/2014/09/liebster-award-tagged-by-famf-tower.html

    BalasPadam
    Balasan
    1. ok ok aRz, kak ana percaya 100% hehe..terima kasih Tag ye..:)

      Padam
  10. http://madey09.blogspot.com/ datang dari blog mia

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih Etuza Etuza, akan menyusul nanti,Insyaa Allah

      Padam
  11. Balasan
    1. Dah hobi dia nOe nak buat camno tu hehe

      Padam
  12. xde hobi lain ke nak menipu je kerja nyer hehe..

    BalasPadam
    Balasan
    1. pun boleh kan tarmizi, jangan buat dah hehee

      Padam
  13. ahaks... calon suami pembohong.. bahaya ni.. kene hati2 mencari calon suami, jgn mudah terpedaya..tapi mmg kelakar la baca... huuhuuu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. kisah kelakar je eMMe sekadar hiburan WW hehe

      Padam
  14. hehe....kaki temberang juga rupanya ni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. haha, nasib last2 dia bagitau juga kan hehe :)

      Padam