sweetmuslimah

klikjer

LAZADA



Ahad, 23 November 2014

CN#2 By Kathy R'bain (11)



Hari ini entri terakhir untuk cabaran dari Kathy R'bain. Alhamdulillah selesai ana menyahut cabaran dengan ke sebelas tugasan. #11 ialah gambar haiwan kesayangan.



Inilah haiwan kesayangan ana, lebih dari seekor haiwan pada ana bagaikan teman baik yang setia bersama ana setiap ketika.Namun Allah swt pinjamkan ia cuma dua tahun bersama ana.Jingga ... inilah Jingga kucing kesayangan ana. Dan ana abadikan namanya bersama di arena blog sebagai tanda kasih sayang mama ana dan Jingga.

~ selesai ke akhir cabaran, terima kasih Kathy kerana menganjurkan cabaran yang menarik untuk kami sertai kali ini ~

10 ulasan:

  1. Balasan
    1. tq Eny, tapi dia dah tiada lagi..:(

      Padam
  2. Balasan
    1. pada kak ana kucing semua comel2 eyda hehe :)

      Padam
  3. waaaa... saya respek orang masih guna bahasa Melayu untuk kucing... tau tak, saya ada 26 orang anak saudara tapi tak seorang pun tau jingga tu apa... tapi kalau oren... semua tau...

    BalasPadam
    Balasan
    1. dah makin 'rare' penggunaan bahasa Melayu tulin sekarang ni, tak apa jika berpeluang kita kenalkan semula kepada anak-anak buah beberapa istilah Melayu yang semakin jarang di gunakan.. terima kasih najib Ariyan :)

      Padam
  4. Assalamualaikum,

    Comelnya jingga semoga dia tenang disamping penciptanya,
    Terima kasih sudi singgah blog saya,
    saya pun nak singgah sini jugak menjalin ukhwah
    salam perkenalan =)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih hayatunfadzila, Insyaa Allah nanti kak ana ke sana semula.. :)

      Padam