ArTiFY Reality,Pameran Seni 3D,e-Curve



Sedang berlangsung sekarang sehingga 23hb November 2014, pameran seni foto 3D yang sangat menarik untuk penggemar ber'selfie' mengambil gambar-gambar dengan latar belakang 3D yang unik dan cantik.Bertempat di Centre Atrium,e-Curve,The Curve,Mutiara Damansara dan masuk memang percuma.Pakai cantik-cantik dan bergambar dengan latar belakang foto 3D.

Disamping untuk koleksi sendiri ,ia juga menganjurkan pertandingan di Instagram dengan menawarkan hadiah-hadiah menarik.Jika ke sini, mereka akan memberikan risalah bagaimana untuk menyertai pertandingan tersebut.

Macam selalu, sambil jalan-jalan hujung minggu bersama anak-anak, ana sempat ke sini dan ana kongsikan beberapa keping foto .Masih berkesempatan sehingga hujung minggu depan buat mereka yang berada di sekitar Kuala Lumpur dan Selangor untuk ke sini sambil membeli belah di The Curve atau Ikea.













Pameran ini akan berakhir tidak lama lagi, namun bagi yang berminat untuk bergambar di mural-mural yang cantik, bolehlah ke Laman Seni, Seksyen 7,Shah Alam .Disana ianya kekal dan boleh dikunjungi bila-bila masa.Untuk melihat keunikan mural di Laman Seni , bolehlah klik di SINI .

~berkongsi tempat menarik disini~

9 Comments

  1. kagum betul tengok foto 3D ni..salute orang yang melukisnya. Setakat ini belum pernah sekali melihatnya secara live..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul Kak Mala, idea mereka memang sgt kreatif.. :)

      Delete
  2. Replies
    1. Tu lah Sha, idea depa dahsyat sungguh kan.. :)

      Delete
  3. amboii...bkn main bergaya lg 2 org ni bergambar...hehe...sori2 ya kak ana...btw mmg cantik lukisan 3D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe biasalah Tiqi aweks2 ni kaki selfie..ok je no hal..memang cantik lukisan2 kat sini :)

      Delete