sweetmuslimah

klikjer

LAZADA



Rabu, 20 Mei 2015

WW : Once Upon A Time


Mancis atau Gores Api

 

mancis api antik

12 ulasan:

  1. Mancis tu sampai sekarang guna lagi :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. kat rumah kak ana tak ada dah nani mancis ni..kat kampung rumah mak adalah guna bakar sampah kat luar rumah hihi :)

      Padam
  2. biasa guna yang gambar lada tu

    BalasPadam
  3. koleksi kak ana ke....?
    klasik nya.... hehehehehe... :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. eh tak lah Ain, ni jumpa kat sebuah kedai antik di bandar Teluk Intan hari tu, rare kan :)

      Padam
  4. Balasan
    1. haha lejen tu..lama dah kewujudannya ewan :)

      Padam
  5. Cap Lada ni kat kampung Mrs. A still guna. Wah! blog K. Ana sudah berwajah baru rasanya baru seminggu tak jenguk sini.

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe baru je tukar header Mrs A, sempena nak raya tak lama lagi ni hihi :)

      Padam
  6. teringat zaman kecik guna mancis ni bakar sampah
    skrg pakai yg gas tu, murah je dijual kat kedai. 60 sen 1.

    BalasPadam
    Balasan
    1. kan Yumida, sekarang dah tak banyak kegunaan mancis api ni :)

      Padam