WW : Once Upon A Time

by - Wednesday, May 20, 2015


Mancis atau Gores Api

 

mancis api antik

You May Also Like

12 comments

  1. Mancis tu sampai sekarang guna lagi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kat rumah kak ana tak ada dah nani mancis ni..kat kampung rumah mak adalah guna bakar sampah kat luar rumah hihi :)

      Delete
  2. biasa guna yang gambar lada tu

    ReplyDelete
  3. koleksi kak ana ke....?
    klasik nya.... hehehehehe... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh tak lah Ain, ni jumpa kat sebuah kedai antik di bandar Teluk Intan hari tu, rare kan :)

      Delete
  4. Replies
    1. haha lejen tu..lama dah kewujudannya ewan :)

      Delete
  5. Cap Lada ni kat kampung Mrs. A still guna. Wah! blog K. Ana sudah berwajah baru rasanya baru seminggu tak jenguk sini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe baru je tukar header Mrs A, sempena nak raya tak lama lagi ni hihi :)

      Delete
  6. teringat zaman kecik guna mancis ni bakar sampah
    skrg pakai yg gas tu, murah je dijual kat kedai. 60 sen 1.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan Yumida, sekarang dah tak banyak kegunaan mancis api ni :)

      Delete