sweetmuslimah

klikjer

LAZADA



Isnin, 17 Ogos 2015

Foto-foto Kehamilan Marian Rivera

Foto-foto Kehamilan Marian Rivera 

Ana memang sangat suka melihat wajah cantik Marian Rivera ni.Sungguh comel dan sesuai sahaja membawakan pelbagai watak dalam setiap telenovela lakonannya.Terbaru yang ana sedang ikuti masa ini ialah dalam siri telenovela Carmela di TV3.Sinopsisnya ada ana kongsikan di SINI .

Dan selepas melangsungkan majlis perkahwinan bersama kekasih hatinya Dingdong Dantes, kini Marian sedang hamil anak pertama mereka.Pasti akan lahir bayi yang comel seperti wajah mereka berdua.Bagi yang belum pernah melihat foto-foto sekitar majlis perkahwinan mereka bolehlah klik di SINI .Sementara itu, jom kita lihat beberapa keping foto kehamilan Marian Rivera.


ENTRI TERKINI !!! SETELAH DIDEDAHKAN OLEH DONGYAN< WAJAH COMEL BABY ZIA : KLIK ->>> WAJAH COMEL BABY ZIA 



Kredit foto kepada FB Marian Rivera, Instagram therealmarian dan ana juga ada membuka akaun fanpage khas buat pelakon jelita ini di Instagram Beautiful_Marian_Rivera.















Cantikkan Marimar, Bella Aldama, Chantal, Angeline, Catalina,Carmela,Armaya dan banyak lagi nama-nama dari watak-watak lakonan Marian Rivera di kaca tv yang pernah ana ikuti.

28 ulasan:

  1. memang cantik..natural beauty

    BalasPadam
    Balasan
    1. cantik kan Sal..suka kak ana tengok dia haha :)

      Padam
  2. tetap cantik! seri ibu mengandung kata orang kan.. :))

    BalasPadam
  3. Memang betul..nampak seri aura cantiknya..

    BalasPadam
    Balasan
    1. cantik sangat kan kak Mala :) haha

      Padam
  4. cantiknya..mesti anak nya nanti comel dan cute ;)

    BalasPadam
  5. muja pun suka stalk dorang ni.. hahaha.. samalah kita,,,,

    BalasPadam
  6. nampak macam berat dia tak naik la..pipi tak tembam pun..heheh

    BalasPadam
  7. Merian ni sapa hihi meriam cerita puntianak harum sandal malam kenal la.

    BalasPadam
    Balasan
    1. meriam mana lah pulak aRz haha :)

      Padam
  8. Cute kapel...hheheh...dua2 cantik dan kacak...

    BalasPadam
  9. wah..bnyknya lakonan dia dlm drama2 popular...

    BalasPadam
  10. cantiiiiikkkkk nya dia...!!
    berseri muka.. seri ibu mengandung... :)

    BalasPadam