sweetmuslimah

klikjer

LAZADA



Rabu, 26 Ogos 2015

Lagu Tema Telenovela Carmela TV3

Lagu Tema Telenovela Carmela TV3

Fall in love sungguh dengan drama siri terbaru slot Telenovela Carmela di TV3 ni.Setiap kali menonton pastinya akan mengalirkan airmata, sedih, marah dan geram dengan setiap watak yang ada di dalamnya.Lakonan hebat Marian Rivera dan Alden Richards sangat romantis.Sebagai kenang-kenangan ana abadikan disini lagu tema untuk OST drama Carmela yang sedap di dengar walaupun tak faham sangat.

Published on 19 Jan 2014
Sana'y Ikaw
Performed by: James Wright
Written by: Vehnee Saturno








Untuk sinopsis dan kisah drama siri Carmela boleh klik : http://www.anajingga.com/2015/08/drama-siri-carmela-tv3.html

kredit: youtube.

16 ulasan:

  1. blogwalking...terima kasih atas lawatannya :D

    BalasPadam
  2. akak malas nk tengok Ana..takut terjebak..hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. haha KY ni dah terjebak lah ni sebab marian rivera tu :)

      Padam
  3. dah lama tak tengok telenovela sama lah macam kakyon takut tak jadi kerja nanti asyikkk dok ingat telenovela ja aha

    BalasPadam
    Balasan
    1. kak noor, ana pun sebab lakonan marian rivera yang melekat semula ni, kalau tak malas juga nak layan haha :)

      Padam
  4. TV pun dah lama tak tengok..pasal tu ketinggalan banyak benda

    BalasPadam
  5. Oh! mujur tidak terjebak.
    Kalau tak mahu nonton tonton.my kat office nih! muahhaaaahaa..

    BalasPadam
    Balasan
    1. MRS A, kerja selamat lah tak yah tonton dah haha :)

      Padam
  6. hahahahhaaa... ni betul2 peminat ni..!!
    kak ana jangan lupa hafal tau lagu ni..
    nanti karouke leh pukul seround.... :p

    BalasPadam
    Balasan
    1. jenuh le ain nak menghafal lagu tagalog ..nak kena babab ni tau :)

      Padam