sweetmuslimah

klikjer

LAZADA



Selasa, 29 September 2015

Rahsia Memikat Suami Dengan Jus Orlin


Alam rumahtangga ni memang ada pasang surutnya.Kebahagiaan bukan ukuran dari kemewahan dan wang ringgit semata-mata.Hidup bahagia adalah keharmonian rumahtangga yang mampu bertahan apabila diuji dengan pelbagai dugaan sepanjang melayari bahtera perkahwinan.Usaha, doa dan tawakkal sentiasa dijadikan pegangan hidup supaya mahligai yang terbina kekal bahagia menjamah usia. 

Dua puluh tahun, kami menyulam cinta sebagai suami isteri dan dikurniakan dua orang puteri yang semakin remaja.Banyak ranjau dah ditempuhi, suka duka warna kehidupan.Alhamdulillah, dengan IzinNya masih ada cinta antara kami.Sebagai isteri dan ibu yang meniti usia, ana sentiasa pastikan kesihatan dan kecerdasan tubuh badan di jaga, kerana analah tonggak dalam rumahtangga.Sebagai suri rumahtangga sepenuh masa,jangan sekali mengabaikan kecantikkan diri khasnya di hadapan suami.Kekal bertenaga dan tidak lesu.Rahsianya sehari sesudu Jus Orlin dari Alludra International.



Mula diperkenalkan dengan produk Jus Orlin dari Alludra International ni beberapa bulan yang lalu oleh sahabat satu kelas ketika di Tingkatan Enam lagi.Hampir sebulan yang lepas , ana menerima sebotol Jus Orlin Alludra International ni dan mula mengamalkannya.Sehari sesudu sebagai rutin harian setiap pagi.Dan supaya jujur dalam testimoni ini, hanya selepas mendapat kesan perubahan yang benar-benar terasa pada tubuh badan, baru ana kongsikannya disini.

Selepas sebulan lebih mengamalkannya, kesan pertama yang ana rasai ialah perubahan dari segi tenaga dalaman.Jus Orlin dihasilkan dari makanan sunnah seperti kurma dan ia sangat diyakini dapat memulihkan tenaga dalaman khususnya wanita yang bekerja, kemudian menggalas tugas sebagai isteri dan ibu, amat perlukan tenaga yang kuat dalam memcipta kebahagiaan alam rumahtangga.



Kemudiannya, amat ketara dalam menjalinkan hubungan bersama suami.Salah satu kunci kebahagiaan rumahtangga ialah kemanisan dalam menjalankan tanggung jawab sebagai seorang isteri.Tenaga dalaman yang positif dan perubahan tubuh badan yang dapat memberi kepuasan dalam hubungan suami isteri.Jus Orlin diyakini dapat mengembalikan keremajaan fizikal wanita dari segi dalaman dan luaran.Ternyata ia berkesan pada ana sendiri setelah mengamalkannya selama sebulan lebih.Alhamdulillah..

Berbaloi berbelanja lebih demi kebahagiaan hakiki dalam perhubungan rumahtangga.Tak guna cantik luaran di mata orang lain sedangkan di dalam hubungan intim kita tidak mengambil berat soal kemanisannya.Biarlah cantik di luar dan indah di pandangan suami.Usia cuma faktor angka, pengisiannya adalah yang lebih utama.Menjaga penampilan yang sempurna sebagai seorang muslimah dan menjaga tempat tidur suami antara amanah yang perlu kita galas sebagai seorang isteri dimuka bumi ini, supaya kebahagiaan akan kekal hingga syurgaNya,In Shaa Allah.

Khasiat Jus Orlin Alludra International

Antara khasiat dari Jus Orlin Alludra International khas untuk wanita diluar sana ialah :


TENAGA DALAMAN
Orlin membantu membina semula tenaga dalaman wanita agar sentiasa segar dan cergas sepanjang hari. Wanita bekerjaya semestinya menginginkan tenaga sepanjang hari di tempat kerja dan selepas pulang ke rumah.


PAYUDARA
Usia bukanlah penghalang untuk kaum wanita kelihatan sentiasa cantik dan berseri. Jus botanikal Orlin membantu MENAIKKAN, MENEGANGKAN dan MENGANJALKAN semula aset terpenting wanita iaitu payudara agar anda sentiasa lebih yakin dengan penampilan diri semasa diluar dan dirumah.


HORMON
Masalah hormon sering menjadi pengganggu kepada emosi luaran dan dalaman wanita. Tekanan luaran dan dalaman juga memberi kesan terhadap ketidakstabilan hormon. Jus ORLIN terbukti membantu menstabilkan semula masalah ini untuk kehidupan yang lebih segar dan aman sepanjang masa.



KULIT
Minuman kesihatan Orlin membantu memberi kesegaran kepada kulit. Produk ini juga membantu mempercepatkan proses pemutihan kulit agar lebih bersinar dan berseri sepanjang hari.Kulit anda pasti kelihatan lebih anjal.



Untuk keterangan lebih lanjut dan banyak lagi testimoni dari pengguna yang telah mendapat manfaat dari Jus Orlin Alludra International boleh lah ke :
 Lawati :



Atau hubungi terus pengasas produk Puan Arifah, 017-6767 966

 

22 ulasan:

  1. saya akan cuba pikat suami saya guna jus ni.....alamak...
    saya lah suami tu. cane nk pikat diri sendir ni?
    hehehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. ermmm bagilah isteri yang pikat suami nya encik ewento marcello, babab.net baru tahu :)

      Padam
  2. menarik ni kak... boleh mgawal emosi hormon badan..

    BalasPadam
  3. Balasan
    1. papa je lah minum pun bolehhh hihi :)

      Padam
    2. PapaG pun gatai duk minum boleh juga hahahaha

      Padam
    3. Aiyoo papa..Amy marah tak tahuuu :)

      Padam
  4. Sudahla ewan n papag. Heehehehe..ummul nk cuba kak anna..

    BalasPadam
    Balasan
    1. kan ummul, sibuk je suami dua orang ni kan..ok nanti ummul cuba ye,mudah-mudahan serasi ,in shaa allah :)

      Padam
  5. Balasan
    1. haah zumal cantik dan memang berkhasiat :)

      Padam
  6. Balasan
    1. cantik Cik Ash packaging nya hitam gold dan yang paling penting ia berkhasiat untuk wanita :)

      Padam
  7. Salam, wah packaging cantik, hitam ekslusif gitu...nantilah dah kawin, boleh cuba..hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. jangan lupa hantar kad jemputan kat kak ana nanti tau Lynn :)

      Padam
  8. Wah menarik ni kak ana..jom jom pikat cik abang hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. wajib Lya pikat memikat cik abe kita ni hihi :)

      Padam
  9. Kita dapat dah! K nak try. Nak tgk dari segi tenaga kecergasan, kulit dan hormon. Bab intim x boleh lagi hahahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. boleh je amy, khasiat dari ekstrak kurma ni memang sangat diyakini kan, makanan sunnah.In Shaa Allah

      Padam
  10. nak juga hadiahkan buat isteri

    BalasPadam