Ana memang kerap travel dan hampir setiap hujung minggu ada pelbagai urusan yang perlu untuk di uruskan.Ada ketikanya harus balik ke kampung halaman atas urusan keluarga, menjenguk kak long yang menuntut di Tapah, menghadiri majlis perkahwinan di serata tempat dan baru-baru ini, ana ke Melaka bersama keluarga untuk acara Family Day percutian tahunan.Dan setiap kali ingin memulakan perjalanan, pastilah kita akan mengemas beg pakaian dan mempastikan membawa barangan wajib dibawa supaya perjalanan kita akan selesa dan sempurna.

Antara barang yang wajib di bawa ketika travel ialah seperti pakaian secukupnya, barang keperluan peribadi seperti berus gigi, wangian, mandian dan untuk persediaan awal untuk kesihatan pula ana pastikan membawa bersama Minyak Angin Aromatherapy Fresh Care ke mana-mana.Wajib ada, kerana Minyak Angin Fresh Care ini bukan sahaja melegakan pelbagai penyakit ringan seperti migrain, selsema dan sebagainya, malah ia juga sangat harum dan segar di gunakan apabila suami ana berasa letih dan mengantuk ketika memandu.Maklumlah ada ketikanya perjalanan jauh membuatkan pemandu akan berasa stress dan dengan menyapu Minyak Angin Aromatherapy Fresh Care ini, kita akan kembali segar untuk meneruskan perjalanan.In Shaa Allah.




  Sepuluh jenis aroma dari Minyak Angin Aromatherapy Fresh Care:

 






















 Khasiat Minyak Angin Aromatherapy Fresh Care:


Minyak Angin Aromatherapy Fresh Care adalah minyak angin aromatherapy yang menyegarkan dan memberi kehangatan untuk penggunaannya.Minyak angin ini mampu meringankan sakit kepala yang sering mengganggu ketika kita sedang melakukan aktiviti seharian.

Selain daripada itu, ia adalah produk yang sesuai digunakan semua lapisan usia kerana dihasilkan tanpa menggunakan bahan kimia yang berbahaya pada kulit.Ia juga mudah dibawa kemana-mana, mudah untuk digunakan secara roll-on dan yang penting berbau harum dan menyegarkan.

Secara ringkasnya Minyak Angin Aromatherapy Fresh Care:

- menghangat dan menyegarkan tubuh

- meringankan sakit kepala

- meredakan kembung perut

- mengatasi masuk angin

- mengatasi mabuk perjalanan

- meringankan selsema


Untuk keterangan lanjut dan tempahan boleh hubungi Ejulz di whatsapp : 016- 850 0565 atau di Instagram @asrul_harfan atau juga ke blog www.kampung-kameq.blogspot.com



~berkongsi info yang bermanfaatkan ~

14 Comments

  1. ramai org guna fresh care skrg ni

    Jemput singgah blog Nurfuzie.com
    Jom memriahkan GA cik en yang bernilai lebih dari rm1KGive Away Nurfuzie Dot Com #1 Bernilai RM1000
    Dan pencarian Pencarian Bloglist Nurfuzie Dot Com #2

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan CIk EN, produk yang sangat bagus masa kini :)

      Delete
  2. Salam, wahh minyak angin yg ada bau..bestnyee!

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah Lynn, memang wangi dan menyegarkan :)

      Delete
  3. Barangan yang Along wajib BAWA adalah LAPTOP... hehe

    ReplyDelete
  4. selalu bawak minyak cap kapak jer sebagai pelega pening kepala...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Azi minyak cap kapak tu berbau kuta kan, hat ni wangiiiii hihi :)

      Delete
  5. Kurang minat dengan minyak angin, sangup menahan diri dari sapu minyak angin.. huhuhu.. tapi barang wajib yang akan di bawa charger dan camera.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aizamia3, kak ana pun tak tahan bau minyak2 angin ni, tapi sejak diperkenalkan dengan minyak angin Fresh Care memang sesuai sangat sebab dia bukan berbau minyak angin tradusional tetapi sangat harum, Alhamdulillah.

      Delete