sweetmuslimah

klikjer

LAZADA



Isnin, 2 November 2015

Kapsul Manjakani Mama_Tasneem


Khasiat Herba Anugerah Untuk Wanita


Buah manjakani memang tidak dapat di nafikan lagi khasiatnya untuk kesihatan dalaman wanita khususnya yang telah berumahtangga bergelar isteri dan ibu. Diyakini sangat baik menjaga bahagian peranakan wanita dan kebahagiaan hubungan suami isteri di kamar tidur.Di samping itu, hasil penyelidikan moden tentang kandungan khasiat dari biji manjakani juga boleh memyembuhkan pelbagai penyakit dan jangan terperanjat juga ia dapat membantu dalam proses kecantikan wajah dan tubuh wanita. Mari kita selongkar lagi rahsia di yang tersembunyi dengan Kapsul Manjakani Mama_Tasneem..Khasiat Herba Anugerah Untuk Wanita.


khasiat buah manjakani

Sejak zaman-berzaman, jangankan permaisuri....tuan puteri dari mana-mana kerabat raja sekalipun, mereka tetap menggunakan cara tradisional MANJAKANI ASLI untuk mengelakkan kesan sampingan dari ubatan lain. Oleh kerana itulah wanita yang menjaga kesihatan luar & dalam, sebenarnya tidak jauh beza dengan seorang tuan puteri...

KAPSUL MANJAKANI mama_tasneem adalah buah manjakani tulen yang telah dikapsulkan. Tiada campuran herba lain & ianya tidak panas,sangat-sangat sesuai diamalkan oleh ibu-ibu yang baru lepas bersalin sama ada bersalin secara normal, pembedahan atau pun yang baru lepas keguguran. Manjakani akan menyembuhkan luka di dalam & di luar rahim dengan cepat, di samping menyihatkan rahim sekaligus akan menyerikan wajah secara alami


Bonus pula pada ibu-ibu yang menyusu kerana susu akan meriah & pekat, tanpa memberi kesan kepada bayi yang menyusu selain menjadikan kulit bayi semakin gebu:



Antara lain kelebihan yang terdapat pada manjakani adalah:

♡ perapat dan merawat miss v yang berbau
♡ menganjalkan breast dan pinggul
♡ membuang angin dalam badan
♡ menstabilkan hormon dan menyah toksin
♡ melawaskan pembuangan
♡ merawat keputihan dan senggugut
♡ melegakan bisa-bisa badan
♡ kalsium untuk tulang dan gigi
♡ melancarkan peredaran darah
♡ menambahkan tenaga

Hanya telan 2 biji kapsul manjakani setiap kali selepas makan malam, semudah abc 




khasiat buah manjakani



Lain-lain kebaikan Kapsul Manjakani mama_tasneem:

 

1. Menghilangkan buasir dan bisul :

Siapa ada buasir dan mengalami bisul?Ambil sebiji kapsul manjakani, keluarkan serbuk dan campurkan dengan beberapa titis air, sapukan  pada buasir,  kaedah yang sama untuk merawat bisul.Amalkan sehingga buasir dan bisul kecut,1-2 hari,In Shaa Allah.Ia sesuai untuk lelaki atau wanita di semua peringkat usia.

2. Menghilangkan perut buncit dan mendapatkan berat badan yang ideal: 

Risau perut buncit dan berat badan berlebihan?Penggunaan  KAPSUL MANJAKANI mama_tasneem yang berterusan akan menurunkan berat badan yang ideal kerana toksin disingkirkan dan penghadaman yang lancar.

3.Sebagai bahan pencuci penyembuh luka bersalin:

Perhatian pada ibu-ibu yang bakal bersalin, belum ada bahan pencuci miss v yang boleh mempercepatkan jahitan sembuh?

♡ambil 1@2 biji kapsul manjakani, keluarkan serbuk, campur dengan 1 gayung air.Kemudian rebus, apabila air dah sejuk, bolehlah digunakan untuk  mencuci bahagian intim. Ia akan menyembuhkan luka jahitan dengan cepat.(air lebihan boleh disimpan di dalam botol tetapi jangan lebih dari 3 hari )

♡ibu-ibu yang bersalin czer plak, ambil sebiji kapsul manjakani, keluarkan serbuk dan campurkan dengan beberapa titis air kemudian sapu pada luka czer, bersihkan bila dah kering.

♡buah ajaib 1000 guna ini kaya dengan bahan antiseptik dan antioksida,  tak perlu risau kerana ia.semulajadi dan tiada campuran bahan kimia.

4.Menghilangkan jerawat :

Muka berjerawat? KAPSUL MANJAKANI_mama tasneem  juga mampu mengatasinya. Keluarkan serbuk manjakani dari kapsul, campur air dan maskerlah muka yang bermasalah sebelum tidur.Bilas keesokkan harinya,selain menghilangkan jerawat, masker manjakani juga akan menegangkan kulit wajah..Amalkan seminggu sekali, anda pasti teruja dengan hasilnya.

5.Mengatasi kencing manis:

Masalah kencing manis ketika hamil adalah biasa terjadi masa kini. In Shaa Allah, selepas bersalin nanti, elok amalkan KAPSUL MANJAKANI_mama tasneem selain mengetatkan balik otot vagina, asid galik yang terdapat dalam manjakani dapat mengatasi kencing manis dan lelah.Pilihlah supplemen yang berkualiti, tanpa bahan pengawet dan campuran bahan kimia.KAPSUL MANJAKANI_mama tasneem tiada expired date selagi ia tidak bercampur dengan air ataupun bahan lain, dan simpanlah di dalam botol kedap udara, tetapi di sarankan  KAPSUL MANJAKANI_mama tasneem dihabiskan paling lewat 2 bulan sebab takut kualitinya makin brkurang.


6.Sebagai bahan ketika bertangas:

Perhatian ibu-ibu yang bakal bersalin dan bakal berpantang.Saya yakin wujud lagi ibu-ibu moden yang masih gigih ingin bertangas di dalam pantang, fungsi bertangas adalah sama dengan sauna dan juga mandi wap.
Salah satu herba yang digunakan untuk bertangas adalah buah manjakani/serbuk manjakani.Manjakani tetap dapat membantu proses penyembuhan dan pengecutan rahim dengan cepat.

Dalam jangka masa panjang pula ia dapat menghindari daripada penyakit puan seperti keputihan, saluran sulit yg longgar, rahim rendah dan keluar tombong(prolapse).
 Penggunaan  KAPSUL MANJAKANI_mama tasneem bukanlah terhad untuk di telan sahaja, malah ia adalah pelbagai guna, hanya dapatkan sebotol KAPSUL MANJAKANI_mama tasneem, proses berpantang ibu-ibu lengkap.
Semoga kita diberi kesihatan yg baik seperti nenek moyang dulu-dulu yang tetap bertenaga walaupun umur  sudah lanjut In shaa Allah....

7.Merawat ruam pada bayi :

Kesiannya bila baby kena ruam,mesti tak selesa.Jangan risau jika anda ada sebotol KAPSUL MANJAKANI_mama tasneem di rumah, keluarkan serbuk manjakani dari sebiji kapsul, campur dengan bedak sejuk dan sapulah di bahagian tubuh yang ada ruam.Amalkan setiap malam, In shaa Allah.

Kesan setelah mengambil Kapsul Manjakani_mama tasneem:

PERHATIAN.

Kesan pengambilan KAPSUL MANJAKANI mama_tasneem:

● mengalami simptom LOYA, PENING @ MUNTAH
(Ini kerana angin/gastrik, tidak digalakkan consume waktu pagi/ perut kosong)

● mengalami simptom SAKIT ARI-ARI
(Ini kerana masalah period tidak lawas dan tidak teratur. Proses melancarkan peredaran darah yang tersumbat)
● mengalami simptom JERAWAT
(Ini kerana masalah resdung dan proses membuang toksin di dalam badan)
● mengalami simptom GATAL MISS V & BANYAK KEPUTIHAN KELUAR
(Ini kerana keputihan yang melampau, proses mengeluarkan kotoran. Ia akan kembali normal selepas kotoran hilang)
● mengalami simptom KERING TEKAK
(Ini kerana kurang air kosong, minum sekurang-kurangnya 2@3 liter air sehari)
● mengalami simptom SAKIT DI TEMPAT CYST/FIBROID
(Ini kerana proses pengecutan, ia akan merawat secara semulajadi)
● mengalami simptom SAKIT/DENYUTAN DI PERANAKKAN
(Ini kerana proses pengecutan, kedudukkan peranakkan yang betul, membaik pulih luka-luka selepas bersalin)
● mengalami simptom DENYUTAN PAYUDARA
(Ini kerana proses memejalkan dan menegangkan otot-oot payudara yang kendur)
● mengalami simptom DENYUTAN FARAJ
(Ini kerana proses merapatkan otot faraj yang longgar)
PERINGATAN: Kesan adalah berlaian bergantung kepada tahap keimunan badan masing-masing. Disarankan agar bertahan kerana kesan-kesan  ini adalah dari proses penyingkiran toksin yang biasanya berlarutan paling cepat 3 - 7 hari, paling lama 30 hari. Amatlah rugi jika berhenti mengambil KAPSUL MANJAKANI mama_tasneem selepas mengalami kesan-kesan di atas,In shaa Allah dengan sedikit berkat kesabaran, anda akan mendapat kesihatan yg tidak ternilai jika dibandingkan dengan wang ringgit. Kita berusaha dan tawakkal,In shaa Allah.

Testimoni KAPSUL MANJAKANI_mama tasneem :

 

khasiat manjakani

 


khasiat manjakani


Tawaran harga yang sangat berbaloi untuk kesihatan wanita khasnya : RM 30 
(50 kapsul) 

Untuk keterangan lanjut dan pesanan boleh lah ke laman Facebook : facebook.com/Kapsul-Manjakani 

Atau hubungi terus :   sms/whatsapp: 019 513 8283 

Juga mencari Agen Dropship , untuk menambah pendapatan sampingan.
Jangan segan hubungi nombor di atas .

8 ulasan:

  1. macam-macam pilihan ada sekarang kan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul tu azie, serba mudah untuk menjaga kesihatan dalaman wanita sekarang ni berbanding dulu kan :)

      Padam
  2. Manjakani memang baik untuk wanita lagi2 wanita yg baru lepas bersalin...saya rase nak nangis kalau mak saya dan mula tumbuk buah manjakani dgn kunyit time dalam pantang tu....huwaaaa...rase cam nak lari rumah je....hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. haha lari tak dari rumah malinda.. memang pahit sangat, samalah ketika kak ana berpantang dulu, arwah opah yang jaga..pahit ya amat nak kena minum, namun kini serba moden senang di telan :)

      Padam
  3. Asalam AnaJ..peliharalah luaran dan dalaman wanita..pasti sihat dan selesa selalu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. in shaa allah, sebagai wanita dan isteri semua itu penting untuk kebahagiaan rumah tangga, in shaa allah :)

      Padam
  4. datang membaca hal herba ni...banyak khasiatnya

    BalasPadam
    Balasan
    1. tidak dinafikan lagi khasiatnya etuza :)

      Padam