sweetmuslimah

klikjer

LAZADA



Rabu, 23 Disember 2015

WW: Usia Sebulan Baby Maria Letizia


Anak Marian Rivera - Maria Letizia 



anak marian rivera
..

anak marian rivera.


Kredit foto : Instagram : therealmarian & dongdantes

28 ulasan:

  1. assalamualaikum ana...cantiknya lentik bulu mata...:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. waalaikumsalam mama, comel kan macam muka Yanyan je :)

      Padam
  2. Comelnya...teringin sgt nk ada baby girl :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. In shaa Allah Norma, jika diizinNya nanti..amiin :)

      Padam
  3. alo lo..comelnya anak anaJ ke..comelnya

    BalasPadam
    Balasan
    1. haha bukan lah Etuza, anak pelakon ni hihi :)

      Padam
  4. sekarang dah x ada baby..anak remaja ada kelainan menjaga..lagi lah cabaran kuat ya ..inshaAllah moga Allah membantu kita menjaga amanah ini

    BalasPadam
    Balasan
    1. in shaa allah, semoga dipermudahkanNya buat kita semua :)

      Padam
  5. subhanaallah..cantiknya ciptaan Allah..

    BalasPadam
  6. ibunya cantik, ayahnya handsome..baby pun flawless la jawabnya..hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. In shaa Allah baby mr & mrs Nick nantipun macam nijuga sebab daddy dan mummynya bagai pinang di belah dua :)

      Padam
  7. Salam... kak ana ditag tau..

    http://ciklapunyabelog.blogspot.my/2015/12/segmen-bloglist-1-by-fieyqa-adelova.html

    BalasPadam
  8. Assalamualaikum...

    Bulat matanya.....cantik...cantik...

    BalasPadam
    Balasan
    1. waalaikumsalam Fida, comel kan :)

      Padam
  9. Balasan
    1. kan Yana, comel sangat babay Zia ni :)

      Padam
  10. Comelnyeeee...geram cam nak geget2 tontot dia...kikiki

    BalasPadam
    Balasan
    1. mak aii Malinda sangat kijammmm hihi :)

      Padam
  11. Balasan
    1. tu lah leyla, comel sangat kan :)

      Padam
  12. tengok mami dedi dia la.. lawa n hensem =D

    BalasPadam
    Balasan
    1. kan CT, Yanyan tu punya lah lawa :)

      Padam
  13. Comelnya.. kalau sha dapat nie memang kenapeluk cium lah.. Suka sangat bau baby...

    BalasPadam