Minggu lepas, ana ada membuat tempahan dua buah DIY Design Kusyen dengan Printcious.com. Satu untuk Adik Ika dan satu untuk Kak long. Ianya sangat mudah, menyeronokkan dengan pelbagai pilihan kategori dan design yang ditawarkan dan yang paling 'best' servis penghantaran yang cepat dan efisyen. Sangat berpuas hati dengan perkhidmatan yang diberi kepada pelanggan.




Amacam cantik dan comel tak? Yang berwarna 'pink' dengan foto tu untuk Kak Long kerana Kak Long ni obses dengan warna 'pink'. Dan satu lagi yang berwarna hitam dengan lukisan digital gambar rusa itu pula untuk Adik Ika. Dia memilih lukisan itu kerana ia merupakan hasil digital grafik rekaannya sendiri untuk diabadikan di sebuah kusyen yang comel.


 www.printcious.com

Bagi yang belum mengetahui, printcious.com adalah sebuah laman web untuk membeli pelbagai hadiah yang mana kita boleh diy dari segi warna dan design mengikut citarasa sendiri. Boleh baca di SINI  untuk keterangan lanjut mengenainya.

Mula-mula, kami ke laman web www.printcious.com, membuat pilihan dari beberapa kategori yang ditawarkan seperti sarung kusyen, sarung handphone, mug, t-shirt, plat ceramik, mini tee dan lain-lain lagi. Pilih hadiah mana yang diingini kemudian bolehlah memilih design dari segi warna, gambar, tulisan dan sebagainya mengikut citarasa masing-masing. Setelah berpuas hati, hantar untuk tempahan, masukkan butir penghantaran, buat pembayaran dan dalam masa tiga hari kita akan menerima parcel dari Skynet. 

Mudah kan..bukan itu sahaja, pihak printcious.com juga akan menghantar email untuk bukti pembelian dan resit serta memberikan 'tracking number' untuk kita mengetahui status penghantaran. Dari segi bungkusan juga sangat memuaskan hati.Ia dibungkus rapi dan selamat sampai ke tangan pembeli dengan baik.In Shaa Allah.

Jadi bagi mereka yang sedang  tercari-cari hadiah yang sesuai untuk diberikan buat insan tersayang, ana cadangkan lawati www.printcious.com




 Beralamat di :
No. 30, First Floor, Jalan Tiara 4,
Bandar Baru Klang, 41150 Klang,
Selangor Darul Ehsan, Malaysia.
Working Hours:

Waktu operasi
Mon - Fri (9:00am - 6:00pm)
Sat (9:00am - 1:00pm)
Sun & Public Holiday (Tutup)













20 Comments

  1. Wahhh mcm.best jek Ana, kena try ni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Best Linda bolehlah beli untuk anak-anak nanti ,pasti mereka suka .

      Delete
  2. yang bestnya kak boleh design sendiri ya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah PC, tu yang anak-anak kak ana teruja sangat tu hihi :)

      Delete
  3. cantik Ana...sesuai juga untuk hadiahkan kat orang ya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya kak mala sangat sesuai untuk dijadikan hadiah

      Delete
  4. Wah!homey2 sesuai gak utk buat hadiah hari jadi ni :)

    ReplyDelete
  5. Memang best kan servis diorang ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sungguh kan SP :) bagus sangat dan efisyen .

      Delete
  6. ehehe boleh print gambar Kpop Idol buat tatapan memalam ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi kan, lupa pulak nak print gambar adi putra hari tu adoi CT hihi :)

      Delete
  7. Replies
    1. best kan Lya, boleh lah order untuk anak2 nanti Lya :)

      Delete