WW : Yang Sedap Di Makan Ketika Cuaca Panas

by - Wednesday, March 23, 2016


WW: Buah Naga 



Subhanaallah.. sedap sangat menyejukkan tekak... :) Wordless Wednesday..

You May Also Like

24 comments

  1. sejukkkkk nya sedap kan ana kaknoor suka kalau jumpa mesti beli ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah kak noor, dulu pokoknya lebat berbuah di kampung ana, arwah pakcik ada menanamnya, kini makin jarang dah berbuah.

      Delete
  2. Sedapnya... kalau la ada depan mata dah licin ^-^

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu zumal, laju je habis licin haha :)

      Delete
  3. Sedapnya... buat jus pun sedap ni.. letak satu scoop ice cream kat atasnya.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah sedap buat jus kan aizamia3, erm bagus gak idea buh eskrim tu tak pernah cuba lagi :) tq dear .

      Delete
  4. one of my feveret buah ni..pernah 6 tahun lepas pi kat ladang dia..dapat buah gred c murah saja..apalagi borong la...balik rumah buat jus bagai..Mlm apa lagi..cirit keluar jus naga juga hahahaa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha sampai macam tu kak Mala, ana pernah juga buat agar-agar dengan buah naga ni, memang sedap campur susu cair lak tu .. :)

      Delete
  5. sedapnya, letak dalam peti ais bagi sejuk, pastu makan dengan cuaca panas ni.memang terbaik:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah BZ, lagi sejuk lagi sedap kan :)

      Delete
  6. terliurnya.. warna putih x trasa manis sgt.. warni ni melelh ayaq liuq

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah cik EN, hat putih kurang menggoda sangat kan haahaa :)

      Delete
  7. perghhhh bestnya panas-panas ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kann CP, segar bugar rasanya hihi :)

      Delete
  8. Salam berblogging... lama saya tak makan buah naga ni... hari tu ada nampak jual tp tak terfikir pulak nk beli huhu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih KK sudi singgah sini, ermm tu lah kan dah menyesal haha :)

      Delete
  9. Assalamualaikum, betul, sejuk tekak makan buah naga, saya lama tak makan buah ni, macam dah nampak pulak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumsalam babYpose, kan sejuk tekak bila makan time panas lit lit macam ni hihi :)

      Delete
  10. mmg sedap makan waktu cuaca panas skrg ni.. lg lg bila letak dlm peti sejuk =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah aina, sejuk je tekak masuk kan :)

      Delete
  11. Suka yang ni dari yang putih tapi kalau makan habis muncung jadi purple hiks!

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah kan Mrs A, kat jari ppun melekat purplenya :)

      Delete
  12. uuish sedap niii.. nikmatnyaa panas2 ngap buah naga..

    ReplyDelete