sweetmuslimah

klikjer

LAZADA



Rabu, 23 Mac 2016

WW : Yang Sedap Di Makan Ketika Cuaca Panas


WW: Buah Naga 



Subhanaallah.. sedap sangat menyejukkan tekak... :) Wordless Wednesday..

24 ulasan:

  1. sejukkkkk nya sedap kan ana kaknoor suka kalau jumpa mesti beli ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. tu lah kak noor, dulu pokoknya lebat berbuah di kampung ana, arwah pakcik ada menanamnya, kini makin jarang dah berbuah.

      Padam
  2. Sedapnya... kalau la ada depan mata dah licin ^-^

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul tu zumal, laju je habis licin haha :)

      Padam
  3. Sedapnya... buat jus pun sedap ni.. letak satu scoop ice cream kat atasnya.. ;)

    BalasPadam
    Balasan
    1. haah sedap buat jus kan aizamia3, erm bagus gak idea buh eskrim tu tak pernah cuba lagi :) tq dear .

      Padam
  4. one of my feveret buah ni..pernah 6 tahun lepas pi kat ladang dia..dapat buah gred c murah saja..apalagi borong la...balik rumah buat jus bagai..Mlm apa lagi..cirit keluar jus naga juga hahahaa..

    BalasPadam
    Balasan
    1. haha sampai macam tu kak Mala, ana pernah juga buat agar-agar dengan buah naga ni, memang sedap campur susu cair lak tu .. :)

      Padam
  5. sedapnya, letak dalam peti ais bagi sejuk, pastu makan dengan cuaca panas ni.memang terbaik:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. tu lah BZ, lagi sejuk lagi sedap kan :)

      Padam
  6. terliurnya.. warna putih x trasa manis sgt.. warni ni melelh ayaq liuq

    BalasPadam
    Balasan
    1. haah cik EN, hat putih kurang menggoda sangat kan haahaa :)

      Padam
  7. perghhhh bestnya panas-panas ni..

    BalasPadam
    Balasan
    1. kann CP, segar bugar rasanya hihi :)

      Padam
  8. Salam berblogging... lama saya tak makan buah naga ni... hari tu ada nampak jual tp tak terfikir pulak nk beli huhu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih KK sudi singgah sini, ermm tu lah kan dah menyesal haha :)

      Padam
  9. Assalamualaikum, betul, sejuk tekak makan buah naga, saya lama tak makan buah ni, macam dah nampak pulak..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumsalam babYpose, kan sejuk tekak bila makan time panas lit lit macam ni hihi :)

      Padam
  10. mmg sedap makan waktu cuaca panas skrg ni.. lg lg bila letak dlm peti sejuk =)

    BalasPadam
    Balasan
    1. tu lah aina, sejuk je tekak masuk kan :)

      Padam
  11. Suka yang ni dari yang putih tapi kalau makan habis muncung jadi purple hiks!

    BalasPadam
    Balasan
    1. haah kan Mrs A, kat jari ppun melekat purplenya :)

      Padam
  12. uuish sedap niii.. nikmatnyaa panas2 ngap buah naga..

    BalasPadam