sweetmuslimah

klikjer

LAZADA



Isnin, 20 Jun 2016

Minyak Wangi Paling Popular Masa Kini - De'Xandra


Minyak wangi kini telah menjadi salah satu kemestian ketika kita keluar samada untuk bekerja ataupun ke mana dan apa sahaja urusan di luar rumah. Selain berpakaian kemas, cantik, bersolek, haruman atau minyak wangi merupakan pelengkap tatarias kita kan. Tak sah kalau keluar tak spray dulu minyak wangi pada badan. 

Pelbagai pilihan ada di pasaran, pandai-pandailah nak membelinya mengikut bajet masing-masing. Jangan beli yang diperbuat dari bahan yang terlarang sudah lah, ialah nak yang wangi dan murah silap haribulan, walaupun tarikh tak pernah silap, lain pula jadinya nanti. Oleh itu, jadilah pengguna yang bijak, pilihlah minyak wangi yang mempunyai jenama yang terjamin serta Halal untuk di bawa solat.In Shaa Allah.

Dan.... kali ini,ana nak bercerita tentang minyak wangi De'Xandra yang viral dan menjadi pilihan orang ramai masa kini.Siapa yang belum pernah memakai atau membeli De'Xandra ni kena baca sampai habis tau...Dan yang pernah dengar tapi tak tahu mana nak beli De'Xandra ni pun kena baca entri ni sampai khatam,pastu order kay.



De'Xandra - Minyak Wangi Untuk Lelaki dan Wanita 


Ana pasti ramai pernah mendengar, melihat atau memakai minyak wangi dibawah label De'Xandra ni.Memang salah satu label perfume tempatan yang mendapat perhatian ramai masa kini. Dan kali ini, ana nak bercerita apakah perbezaan De'Xandra jika dibandingkan dengan label lain yang ada dipasaran.

Keistimewaan Minyak Wangi De'Xandra


~ Pertamanya De'Xandra menjanjikan kualiti pati perfume yang berkualiti tinggi dan berbeza dari lain-lain produk yang ada. 

~ Mengambil inspirasi dari jenama antarabangsa yang setanding dengan bauan asalnya.Biarpun bukan seratus peratus mirip yang original namun dari wangiannya mampu bertahan lama.

~ De'Xandra boleh dibawa solat. Alkohol yang terdapat dalam minyak wangi De'Xandra ialah Ekstrak Tebu dan ianya HALAL digunakan.

~ Jika serasi dengan penggunanya, wangian dari semburan De'Xandra mampu bertahan selama lapan jam atau lebih.

~ Sebotol minyak wangi De'Xandra dengan isian 35ml mampu bertahan untuk tempuh masa 2-3 bulan bergantung kepada kekerapan memakainya. Jimat kan.

~ Harga yang sangat berbaloi cuma RM65 di Semenanjung dan RM70 di Sabah dan Sarawak. Harga yang sesuai untuk kualiti produk yang tinggi.


Apakah pilihan wangian dari De'Xandra?



minyak wangi de'xandra
klik untuk besarkan gambar


Haa!! Tu diaaa, Terdapat lebih enam puluh pilihan wangian Inspirasi yang ada di De'Xandra ni. Pilih sahaja yang mana satu idaman hati dan nikmati harumannya disetiap semburan. De'Xandra memiliki dua pilihan wangian berbeza untuk lelaki dan wanita.Ye lah takkan sama pula Inspirasi wangian cik abang dengan adik maniskan... :)Dan antara yang Top Selling  pilihan ramai ialah seperti dibawah ni. 




Dan TERKINI!!!!!


Wangian Baharu dari De'Xandra ABIR DAN ZAHRA 

Jom kita baca dahulu apa kata pengguna yang telahpun memakai minyak wangi De'Xandra sebahagian testimoni dari mereka.







Amacam best kan, banyak lagi sebenarnya testimoni dari pengguna De'Xandra ni, nak cerita panjang pun sukar nak gambarkan dengan perkataan. Nak tahu pengalaman anda sendiri menggunakannya, kenalah beli dan sembur dibadan.Masa tu anda akan alami sendiri keharuman wangian dari De'Xandra yang menjadi viral di media-media sosial masa kini.

Okay...sekarang ana nak kongsikan pengalaman ana sendiri sebagai pengguna De'Xandra. Sebelum ini, ana memakai De'Xandra Inspirasi dari Marc Jacobs - Daisy . Lama dah ana gunakan dari tahun lepas lagi. Bau dia memang soft dan tahan lama. Pakai seharian masih lekat di baju wangiannya. Dan baru-baru ini, suami pula menggunakan De'Xandra Mont Blanc- Starwalker. Bauan yang memang garang untuk lelaki, kekal lama walaupun suami ke pejabat dengan menunggang motor, sampai office balik rumah masih kekal berbau. Wow!!! Bestkan... 




So kalau ada yang berminat dan tercari-cari dimana nak dapatkan atau dimana nak beli Minyak Wangi De'Xandra ni?Bolehlah hubungi nombor serta laman sosial di bawah ni :

Untuk dapatkan Minyak Wangi De'Xandra hubungi / Whatsapp:

FAIZAL di  012-3499206

atau


Facebook faizal hatori Gold (klik )

atau



UPPSSS..COP!!! Ada tawaran hebat sempena Hari Raya ni...



Mulai 20 - 29 hb JUN 2016, setiap belian 2 botol dapat PERCUMA sampul raya.
Dan juga Diskaun 



Jadi, cepat-cepat hubungi nombor di atas jika hendak mendapatkan Minyak Wangi De'Xandra pada bila-bila masa kay....

Berwangi-wangian itu salah satu amalan sunnah Rasul saw

20 ulasan:

  1. Balasan
    1. kan NH ,memei wangi de Xandra ni

      Padam
  2. perfume ni jenis spray je rolled kak ana..?
    selalu nampak perfume ni 'lintas-lintas' kat IG.. memang femessss.. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. spray MB, yup memang sangat femes masa kini kan :)

      Padam
  3. assalamualaikum ana...mmg wangi baunya...:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. waalaikumsalam mama, wangi kan dan tahan lama pula tu :)

      Padam
  4. waaa ada dicount raya :D Singgah isi tabung kak ana. Lepasni boleh la kak ana belanja kita :P haha

    BalasPadam
    Balasan
    1. yup ain, cepat2 dapakannya kay :)

      Padam
  5. Nani pun pakai jugak. Heheh :)

    BalasPadam
  6. ramai yang dah mula beralih menggunakan wangian ini.

    BalasPadam
  7. memang dah viral dexandra ni skrg ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. tu laa Raihanah memang viral sekarang kan :)

      Padam
  8. Mrs. A pun suka dexandra paling suka Incanto Shine (Salvatore Ferragamo) baunya sama dan lasting.

    BalasPadam
    Balasan
    1. erm kak ana pernah guna Marc jacob dan suami guna yang skywalker tu, dua2 pun memang sesuai dengan kami Mrs A :)

      Padam
  9. ramai dah guna..nad je takdapat beli lagi..huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. jom Nad kita pakai de Xandra untuk raya kali ni jom :)

      Padam
  10. Sis ada shop dekat kenanga wholesale city x, ? Sdg mencari dexandra :-)

    BalasPadam
    Balasan
    1. maaf sangat Noranizah, AJ tak jual, sila hubungino tel atau media sosial di atas untuk sebarang pertanyaan dan pembelian , terima kasih :)

      Padam