Sebagai seorang blogger, internet adalah nafas kami untuk terus menulis,berkongsi dan menerbitkan sesuatu naskah. Tetapi apa gunanya ada internet tanpa telefon pintar atau smart phone yang menjadi keperluan untuk mengambil gambar, melayari media sosial dan meng'update' status. Walaubagaimanapun apa lah gunanya sebuah smart phone bila tiada bateri nya. Erm..last-last bateri jugalah sumber utama yang perlu ada bagi seseorang blogger dan anda juga kan. Di era teknologi online 24jam ni, satu yang harus dan wajib ada buat kami dan anda pengguna tegar smart phone pastinya powerbank.Powerbank ibarat talian hayat yang akan menyelamatkan kita dari terputus hubungan dengan dunia internet dan komunikasi masa kini.

Memang banyak powerbank di jual di pasaran. Kalau kita ke mana-mana pusat jualan alat telekomunikasi pasti terjumpa pelbagai jenis powerbank di jual. Harganya bukan murah namun yang paling utama ada kah ianya berkualiti dan terdapat jaminan selepas kita membelinya kelak. Ini lah yang akan ana kongsikan dengan pembaca www.anajingga.com kali ini. Satu jenama powerbank yang ana sendiri gunakan masa ini dan ianya amatlah berkualiti dan paling penting ada jaminan atau warranty selama dua tahun dan gantian 1 kepada 1 unit baru yang pertama kalinya di pasaran power bank Malaysia.Ia adalah ABS POWERBANK.


ABS POWERBANK 


Baru beberapa bulan lepas ana ke Wangsa Walk, mencari powerbank untuk kak long menggunakannya di kampus. Pusing jugalah satu kompleks hendak mendapatkan powerbank yang baik dengan harga yang berpatutan, namun kebanyakannya dijual pada harga yang mahal namun tiada jaminan kualiti. Ini yang membimbangkan kerana sebagai student, kak long amat memerlukan powerbank sebagai back-up ketika perlu. Atas kesuntukan masa sebelum kak long menyambung sem barunya terpaksalah juga kami membeli sebuah powerbank dengan harga yang agak mahal. Harap-harap ia tahan lama kan.

Namun seminggu yang lalu, ana diperkenalkan dengan satu jenama powerbank yang ana yakin sangat kualiti dan jaminan yang dijanjikan. ABS POWERBANK . Model yang ana gunakan ialah J18G 12000mAh. Cuba korang tengok gambar tu, cantik kan..ditawarkan dalam pelbagai warna yang sweet semuanya.Sesuai sangat untuk kami wanita-wanita ni. Tapi yang paling awesome selain dari reka bentuknya yang seperti sebuah smart phone ,ianya sangat ringan dan nipis. Tak lah tebal dan berat sehingga senget bahu bila diisi di dalam beg tangan wanita. 




Paling penting apabila kita membeli ABS POWERBANK ni, kita mendapat jaminan atau warranty 2 tahun, selain 1-1 exchange di mana andainya masih dalam tempoh warranty berlaku kerosakan pada powerbank ia akan di gantikan dengan unit yang baru. Wahh!! Ini merupakan yang pertama seumpamanya di Malaysia.




ABS POWERBAND ni mempunyai dua output, oleh itu kita boleh mengecas dua unit handphone dalam satu masa. Ana sendiri menggunakannya ketika dalam perjalanan berhari raya minggu lepas bersama suami di dalam kereta apabila kebetulan kedua-dua handphone kami kehabisan bateri. baru lah tak perlu nak berebut powerbank dah lain kali..yeay!!




Model yang ana gunakan kan ni amatlah sesuai untuk wanita, sebabnya...dah laa warna pink, ringan dan nipis senang untuk di bawa di dalam beg tangan sebagai bonusnya, sekali pandang seperti kamera di bahagian belakangnya tetapi sebenarnya ia adalah LED Torch. Terang bila dinyalakan, nak-nak lagi di saat-saat kecemasan kan..bila handphone kehabisan bateri, ABS POWERBANK bertindak sebagai penyelamat selain mengecas boleh juga dijadikan lampu suluh LED.Hebat sangat, kaum wanita wajib memilikinya segera.


Dimana hendak membeli ABS POWERBANK ?


Mesti korang semua teruja sangat nak memiliki sendiri ABS POWERBANK ni kan... Mari ana berikan butiran lengkap di mana korang boleh membeli dan memiliki sendiri powerbank yang awesome ni. 

Layari:

ABS POWERBANK boleh dibeli secara online di sini : http://bit.ly/ABS_11Street  
(terdapat promosi dan tawaran harga hebat sempena MERDEKA sehingga 31hb Ogos 2016 )





Atau:

Sekiranya ingin membeli sendiri pelbagai model ABS POWERBAND ni boleh sahaja klik di sini -:

Senarai pusat jualan ABS POWERBAND di seluruh Malaysia : 

Atau :

Kunjungi Instagram : www.instagram.com/absmalaysia

Atau 



Jadi..jangan tunggu lagii, jangan lepaskan peluang untuk memiliki sebuah powerbank yang bukan sahaja cantik, berkualiti malahan terdapat jaminan warranty selama dua tahun yang pertama di Malayssia. Ana dah ada, korang cepat beli kay !!

12 Comments

  1. wajib kena adaaa.. kalo ada pun kena charge. ada je beteri xdak hahaha xdeee guneee hahaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan CT, powerbank dah satu gajet wajib nak-nak kita blogger ni

      Delete
  2. Bagus juga gan power bank nya :)

    http://sahabatobatherbal.com/2016/08/04/obat-herbal-penyakit-otot-kaku/

    ReplyDelete
    Replies
    1. setakad ni AJ dah guna memang okay dan sangat sesuai sb ringan dan slim :)

      Delete
  3. Replies
    1. cantik sangat ummul, warna pun sweet sangat :)

      Delete
  4. Ana punya best la..nipis & slim..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. fiza dapat yang second batch ye..rejeki :)

      Delete
  5. Replies
    1. tu laa SS suka sangat dengan ABS Powerbank ni :)

      Delete
  6. ekin ada powerbank yang menang Giveaway aritu hihihihi... tak beli yg lain lagi.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah ada okay dah ekin, janji okay dah masih boleh guna kan :)

      Delete