WW : Awas Bahaya Scam Call

by - Wednesday, August 03, 2016


AWAS BAHAYA SCAM CALL

 


 

You May Also Like

16 comments

  1. tq 4 sharing.. bahayanya zaman sekarang..

    ReplyDelete
  2. Err..menakutkan dpt pggilan mcm ni..kena hati2 la kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu wana, kena waspada sentiasa

      Delete
  3. Rasa macam pernah dapat gak call macam nie Ana..terus cecepat letak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sue kalau nampak macam pelik tu abaikan sahaja kan

      Delete
  4. bahayanya.. tp bila dpt no xkenal serba slh jgk klu xdiangkat..kot2 la kastemer tesayang urgent...huhu

    ReplyDelete
  5. perkongsian yang baik...kak ana...

    ada juga info mengenai kita boleh report sekiranya ada yang menghantar mesej judi dan sebagainya

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu laa ada tempat untuk kita buat aduan kan arz

      Delete
  6. mcm2 da skarang ni.. takot nyee.. tapi no pelik2 mmg x angkat

    ReplyDelete
    Replies
    1. samalah kak ana pun nampak lain macam je abaikan je kan

      Delete
  7. aida pernah kot 1-2 kali terima.
    memang x angkat la.
    no malaysia pun kalu yg x kenal, memang bolayan jer...

    ReplyDelete