sweetmuslimah

klikjer

LAZADA



Rabu, 3 Ogos 2016

WW : Awas Bahaya Scam Call


AWAS BAHAYA SCAM CALL

 


 

16 ulasan:

  1. tq 4 sharing.. bahayanya zaman sekarang..

    BalasPadam
  2. Err..menakutkan dpt pggilan mcm ni..kena hati2 la kan

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul tu wana, kena waspada sentiasa

      Padam
  3. Rasa macam pernah dapat gak call macam nie Ana..terus cecepat letak..

    BalasPadam
    Balasan
    1. sue kalau nampak macam pelik tu abaikan sahaja kan

      Padam
  4. bahayanya.. tp bila dpt no xkenal serba slh jgk klu xdiangkat..kot2 la kastemer tesayang urgent...huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Apapun kita kena alert kan husna

      Padam
  5. perkongsian yang baik...kak ana...

    ada juga info mengenai kita boleh report sekiranya ada yang menghantar mesej judi dan sebagainya

    BalasPadam
    Balasan
    1. tu laa ada tempat untuk kita buat aduan kan arz

      Padam
  6. mcm2 da skarang ni.. takot nyee.. tapi no pelik2 mmg x angkat

    BalasPadam
    Balasan
    1. samalah kak ana pun nampak lain macam je abaikan je kan

      Padam
  7. aida pernah kot 1-2 kali terima.
    memang x angkat la.
    no malaysia pun kalu yg x kenal, memang bolayan jer...

    BalasPadam