sweetmuslimah

klikjer

LAZADA



Ahad, 7 Ogos 2016

ZINNIA INNER CLEANSE - Kurus, Kempis Perut sambil Merawat Sembelit


Bukan dua dalam satu dah ni, tiga target dalam satu kapsul...tak nak ke??Mahu tak nak kan..apatah lagi kita kaum wanita ni yang sentiasa mengimpikan memiliki tubuh badan langsing, tanpa lemak-lemak yang tak di undang muncul di perut dan tambah siksa lagi bila ada yang menghadapi masalah penghadaman sistem dalaman badan iaitu sembelit. Tapi tak boleh nak mimpi je, nak cantik, nak sihat kena lah usaha sikitkan...

Macam-macam cara untuk mendapatkan tubuh idaman, tak semestinya kurus itu cantik, tapi yang penting sedap mata memandang khususnya buat tatapan suami tersayang. Hari ini, ana nak memperkenalkan satu produk yang dapat membantu wanita di luar sana yang menghadapi masalh sembelit khasnya di samping mendapatkan tubuh langsing dan perut yang slim gituee..:)
ZINNIA INNER CLEANSE. Teruskan membaca di www.anajingga.com kay...





ZINNIA INNER CLEANSE


Tidak dinafikan sembelit merupakan salah satu masalah dalaman seseorang individu yang amat merunsingkan. Ini kerana apabila seseorang mengalami sembelit akan ada kesan sampingan pada tubuh badan kita.Tak kiralah lelaki atau wanita,  bila sembelit, najis dan sisa perkumuhan tak dapat dikeluarkan, perut pun boleh jadi buncit. Dan kalau sembelit kritikal tu boleh memudaratkan kesihatan juga contohnya mengakibatkan jangkitan pada usus. Sembelit ni kebiasaanya disebabkan kekurangan cecair, serat dan zat besi dalam badan. Selain faktor gaya hidup dan pemakanan yang tidak seimbang. Ianya sangat mengganggu termasuk emosi juga terjejas.

Alhamdulillah dengan adanya ZINNIA INNER CLEANSER, bukan sahaja dapat mengatasi masalah sembelit namun sebagai bonus ia membantu mengempiskan perut serta mendapatkan tubuh yang diidamkan, In Shaa Allah. Bagaimana tu..??? Begini kisahnya...




Pertamanya, kita perlu tahu ZINNIA INNER CLEANSER ini bukanlah julab. Ianya produk kesihatan yang berasaskan herba semulajadi yang membantu melancarkan pembuangan najis sambil merawat sembelit.Ianya telahpun mendapat kelulusan KKM jadi bolehlah menggunakannya tanpa ragu-ragu.




Kandungan herba di dalam  ZINNIA INNER CLEANSER:




Antara yang herba yang terkandung di dalam setiap kapsul ZINNIA INNER CLEANSE ialah Gelenggang, Sekam Psyllium, Daun Spica Prunellae, Teh Hijau dan Beri Hawthorn. Antara manfaat atau khasiat herba-herba di atas antaranya melancarkan dan mempercepatkan proses metabolisme dalam tubuh, anti oksidan,menurunkan kadar kolestrol,mencegah Diabetes dan lain-lain lagi.

Cara pengambilan ZINNIA INNER CLEANSE




ZINNIA INNER CLEANSE di datangkan dalam bentuk kapsul, mudah di telan berbanding serat yang perlu dilarutkan terlebih dahulu. Untuk mereka yang mengalami masalah sembelit hanya perlu mengambil sebiji sehari,di waktu malam sebelum tidur supaya esok pagi, In Shaa Allah melancarkan proses pembuangan najis. Dan untuk mereka yang inginkan tubuh yang langsing kena up sikit ambil dua biji kapsul setiap malam.

Perbezaan ZINNIA INNER CLEANSE dengan serat:


klik untuk besarkan foto


Ramai yang telah mendapat kebaikan daripada produk ZINNIA INNER CLEANSE ni, antaranya mari kita lihat dari testimoni yang diberikan.Mana tahu ia juga sesuai untuk anda..




 Jangan lepaskan peluang ini, setiap penyakit ada penawarnya begitu juga dengan masalah sembelit. Usaha, doa dan tawakal, mana tahu mungkin ini yang serasi dengan anda. Tak salah mencuba kan. Bagi yang berminat untuk mencuba produk ZINNIA INNER CLEANSE ini bolehlah hubungi nombor yang tertera di bawah atau singgah ke laman-laman media sosial ZINNIA INNER CLEANSE.


Laman web : www.vtox2u.com


Tawaran harga menarik dari Zinnia Inner Cleanse


Semoga perkongsian ini membawa manfaat buat pembaca semua,In Shaa Allah .

6 ulasan:

  1. wow kak! betul2 detoks ye fungsinya 👍👍😄😄

    BalasPadam
    Balasan
    1. mudah-mudahan serasi dengan penggunanya lia :)

      Padam
  2. macam best lah
    tapi takut hangat2 **** ayam lah ana...

    BalasPadam
    Balasan
    1. haha biasa tu kak noor, kena displin kan kalau nak hasil yang positif :)

      Padam
  3. bagus juga... sebenarnya nak kurus kena usaha...
    kalau susah nak disiplin usaha macam abil kapsul ni susahla nak nampak kesannya kan.

    bagus sangat fungsi merawat sembelit

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul tu arz, apapun kena ada usaha baru nampak hasilnya

      Padam