LAGU TERANGI HIDUPKU - #bersatuTENAGA

by - Friday, September 16, 2016





Ingat tak lagi minggu lepas ana ada posting tentang kempen #bersatuTENAGA anjuran TNB di SINI . Haa!! Sempena hari ini yang merupakan sambutan HARI MALAYSIA sebuah video klip penuh lagu nyanyian Faizal Tahir, Jaclyn Victor dan Elizabeth Tan telah pun siap diterbitkan di Youtube. Best sangat lagu ni, rentaknya yang memang bertenaga dengan lirik yang sungguh melambangkan keceriaan setiap warga negara Malaysia. Dan tadaaa!!!!! Inilah klip video yang kita nanti-nantikan akhirnya siap sudah ...yeay!!! Happening sangat..

 LAGU TERANGI HIDUPKU #bersatuTENAGA





Best kan lagu yang diberi tajuk TERANGI HIDUPKU ni.. 

Lupa pula nak bagitau, ketika kempen #bersatuTENAGA ni dijalankan, kami ada mengajak rakyat Malaysia semua untuk menyumbangkan kreativiti dalam bentuk video durasi seminit kan..jadi bagi siapa yang telahpun menghantar video masing-masing, meh tengok cepat, mana tahu kut-kut video korang juga terselit menjadi sebahagian dari klip video bergandingan dengan artis popular tanahair dalam lagu ini... untung laaa..glamour gitu kan..Tahniah Malaysian !!! 

You May Also Like

10 comments

  1. Bestnya lagu kenangan dalam hidup

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lagu sempena hari Kebangsaan dan Hari Malaysia ni cikgu :)

      Delete
  2. Replies
    1. Ada ZAf kat backlink entri tu hihi, tapi tak terpilih sebab kak ana hanya buat slide video jer :)

      Delete
  3. Replies
    1. best kan Nani melodi dia ceria sangat :)

      Delete
  4. lagu apa ni.. jap cek baru nak dengar..

    ReplyDelete
    Replies
    1. lagu sempena Hari Kebangsaan dan Hari Malaysia kempen dari TNB GL :)

      Delete