sweetmuslimah

klikjer

LAZADA



Rabu, 14 September 2016

LELAKI HEBAT TAMPIL YAKIN DENGAN DASHING


Segak, tampan, berkeyakinan dan tampil unggul merupakan salah satu persepsi buat lelaki masa kini.Bergaya dan kemas dalam pelbagai pilihan trend terkini, tak kiralah sama ada bekerjaya professional, berniaga, bekerja sendiri atau apa sahaja namun sebagai lelaki yang menjaga keterampilan pastinya bijak dalam memilih produk khas untuk kegunaan Maskulin. Kini pastinya DASHING merupakan salah satu produk penjagaan lelaki yang telah sinonim dalam memberi keyakinan pada pelbagai gaya jejaka Malaya.Jom !! Ana perkenalkan rangkaian terkini dari DASHING khas untuk kaum Adam yang ingin sentiasa yakin dan berani dalam menjalani kehidupan harian.





Sebagai sebuah jenama yang melambangkan gaya santai, gaya hidup yang menyeronokkan dan keyakinan, DASHING sentiasa menjadi sebahagian daripada gaya hidup lelaki Malaysia - pengeluar pelbagai dandanan lelaki lengkap yang di cipta bagi mereka yang sedang menuju ke puncak keyakinan mereka. Sinonim dan terkenal dengan kualiti serta wangian yang tahan lama, DASHING membolehkan setiap lelaki moden meluahkan perasaan dan keyakinan mereka pada rangkaian harga yang berpatutan.Mampu milik kata orang sekarang ni..

Hari ini ana nak memperkenalkan rangkaian terbaharu dari jenama DASHING ADVENTURER yang tampil dengan dua variasi pilihan iaitu DASHING BOLD 2.0 dan DASHING EDGE 2.0. Suami ana sendiri menggunakan set penjagaan lengkap DASHING BOLD 2.0 ini. Dah lah warna nya warna kesayangan ana, jingga kan.. malahan kesegaran harumannya yang tahan lebih lama membuatkannya lebih yakin menjalani aktiviti seharian di pejabat.

Bayangkan dari rumah seawal 6 pagi menunggang motorsikal ke stesen Komuter kemudian terus ke pejabat sehingga lewat petang. Apabila pulang ke rumah, masih kekal dengan kesegaran DASHING BOLD 2.0, hebat sangat dah tu.. Tu yang sayang lebih tu.. haha :) Suami ana juga amat mementingkan kebersihan dan kekemasan dirinya, kerana itu dia amat yakin dengan set penjagaan lelaki hanya dari DASHING.




Berbekalkan semangat yang berkobar dalam membebaskan semangat pengembara yang sebenar tersembunyi dalam diri setiap jejaka Malaysia, DASHING dengan bangganya mengumumkan pelancaran semula koleksi ADVENTURER yang merangkumi Deodoran, EDT dan wangian Roll-On. Wangian baru yang dirumus khas mampu bertahan lebih lama dan memberikan kesegaran sepanjang hari, terutamanya mereka yang aktif. 2 variasi produk ini dinamakan sebagai BOLD 2.0 dan EDGE 2.0.

DASHING BOLD 2.0


Haruman beraroma akuatik yang segar dan menarik. Lapisan hijau segar dengan nota alami yang terbit dari aroma patchouli membangkitkan kesegaran. Nuansa lumut pada wangian ini menjadikannya lebih maskulin, gerah dan mengasyikkan! Bold 2.0 sangat sesuai bagi para jejaka yang inginkan kembara yang berterusan di dalam kehidupan mereka. Keyakinan sememangnya wujud dalam diri mereka dan DASHING kini hadir untuk membebaskan semangat yang terpendam itu




DASHING EDGE 2.0


 Lapisan citron, kupasan lemon dan daun lemon yang penuh kesegaran bergabung dengan haruman ringan yang terbit dari geranium dan tumbuhan hijau. Nuansa kayu cedar menambahkan sifat “woody”. Seterusnya, sedikit ambar untuk mencipta sebatian yang berakhir dengan haruman gaharu dan lumut yang menyamankan, dengan segera memberikan anda kesegaran. Edge 2.0 adalah perlambangan lelaki sejati di peringkat belia mereka tetapi dalam bentuk haruman; mereka adalah peneroka yang bercita-cita serta tidak sabar untuk meneroka wilayah yang belum diterokai. Sama seperti bagaimana mereka mengidamkan lebih pengembaraan dalam kehidupan, kesegaran pada setiap masa akan menetapkan semula mood mereka dan meningkatkan tahap tenaga mereka ke paras tertinggi, sekali gus membolehkan mereka memulakan hari baru mereka




Sebagai jenama yang melambangkan intipati kelelakian moden, DASHING ADVENTURER benar-benar memahami kehendak dan keperluan lelaki aktif dan bergaya. Walaupun mereka meletakkan kepentingan yang tinggi dalam menarik perhatian orang lain, kemudiannya mengekalkan kesegaran dan keselesaan diri sambil menjalani aktiviti harian mereka juga merupakan salah satu keutamaan dalam kehidupan mereka. Oleh itu, memaksimumkan kesegaran dan keselesaan, DASHING ADVENTURER memperkenalkan inovasi terbaru dalam rangkaian produk dinamik – Dedoran semburan ‘NO GAS’ yang pertama di Malaysia. 

Berbeza dengan semburan deodoran tradisional yang hanya dapat bertahan selama 3 minggu akibat penggunaan harian, semburan ‘NO GAS’ ini mengandungi pati deodoran tulen yang mampat dan boleh memberi sehingga 750 semburan setiap botol dan dapat bertahan sehingga 2 bulan. Selain daripada memberi manfaat 6-dalam-1, pengguna juga boleh menikmati keharuman berganda serta penjimatan kos! Selain itu, teknologi pengeringan segera akan memberikan rasa kering pada kawasan bawah lengan anda dan mengelakkan pertumbuhan bakteria di samping memberikan kesegaran sepanjang hari. 

"DASHING sentiasa berada di hadapan dalam inovasi dan kami berbangga untuk menjadi perintis semburan deodoran ‘NO GAS’ di Malaysia. Kami teruja untuk berkongsi penemuan teknologi ini dengan pengguna kami, sekaligus menunjukkan bahawa DASHING benar-benar mengambil berat akan keperluan dan kehendak anda. Kami mahu anda mengalami perbezaan dan mendapatkan 2x lebih manfaat daripada deodoran anda. Melalui cara ini, anda boleh menyimpan dan memanjakan diri anda pada masa yang sama hanya dengan DASHING ADVENTURER. "Kata Encik Venkat Jangam, Pengurus Pemasaran DASHING. 




Pembungkusan baru untuk DASHING ADVENTURER merangkumi pelbagai warna bertenaga dan premium. Pembungkusan yang unik juga disertai dengan reka bentuk sentuhan 3D yang menarik yang akan memberikan rupa dan rasa yang eksklusif untuk pengguna mereka. Permukaan kotak direka bertekstur untuk sentuhan elegan dan eksklusif. EDGE 2.0 direka khas dengan cetakan tayar kenderaan berpacuan 4 roda bagi melambangkan sukan lasak dan aktiviti luar, selaras dengan ciri-ciri seorang pengembara sejati. 

Selain itu, reka bentuk kompas pada Bold 2.0 membangkitkan persona jejaka yang 'sedia untuk bergerak' dan suka untuk mendapatkan keseronokan; meneroka sesuatu yang baru. Dengan palet warna yang menarik lagi maskulin seperti biru, jingga terang, merah dan hijau, DASHING ADVENTURER membebaskan semangat pengembara terpendam anda.


HARGA DAN RANGKAIAN DASHING ADVENTURER BAHARU 


· EDT 50ML – Terdapat dalam 2 variasi, EDGE 2.0 dan XTREME dijual pada RM 18.90 .





· EDT 100ML – Terdapat dalam 3 variasi, BOLD 2.0, EDGE 2.0 dan PURE ENERGY dijual pada RM 34.50.




· Semburan Deodoran ‘NO GAS’ 150ml – Terdapat dalam 3 variasi, BOLD 2.0, EDGE 2.0 dan PURE ENERGY dijual pada RM 18.90.



Jadi apa yang di nantikan lagi, bertukarlah kepada rangkaian haruman lelaki dari DASHING ADVENTURER untuk lelaki-lelaki hebat di luar sana agar menjadi lebih yakin dengan gaya moden masa kini. Dapatkannya di mana-mana farmasi serta pasaraya berdekatan anda..Untuk lelaki bergaya dan santai pastilah  JEJAKA DASHING :)

6 ulasan:

  1. perfume kegemaran my husband ^_^

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dashing memang pilihan ramai kan GL:)

      Padam
  2. Macam macam dah ada produk dashing ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul tu nani produk yang amat diyakini ramai :)

      Padam
  3. anak-anak pun tumpang guna dashing ni..he

    BalasPadam
    Balasan
    1. pasti kegunaan seisi keluarga kan azie :)

      Padam