sweetmuslimah

klikjer

LAZADA



Selasa, 27 September 2016

MENGHILANGKAN KESAN GELAP DI BAWAH LENGAN HANYA DENGAN CEK LAWA


Sebut pun comel je kan..hai Cek Lawa...warna pink yang menampakkan gegadis dan kewanitaan sekali. Cek Lawa?? Produk apa kah dengan nama secomel ini?? Ermm..kalau nak tahu, inilah penyelesaian bagi wanita di luar sana yang mempunyai masalah bawah lengan atau perkataan umumnya ketiak yang gelap dan badan berbau. Kesan gelap bawah lengan ni biasanya di sebabkan oleh kesan mencukur, kesan deodoran yang tidak sesuai dengan kulit atau faktor pengabaian kebersihan diri di tempat-tempat sensetif seperti daki dan sebagainya. Nak tanya orang tentu malukan, jadi duk diam-diam dan meh baca sengsorang tentang satu produk yang bakal merubah masalah bawah lengan anda dengan Cek Lawa :)





Cek Lawa Menyelsaikan Masalah Gelap Bawah Lengan


Wanita dan kecantikan berpisah tiada. Kita sanggup menghabiskan ribuan ringgit untuk kecantikan wajah dan pakaian, Tapi jangan lupa, bahagian tubuh yang tersembunyi juga perlu kan perhatian khusus. Jangan hanya cantik di luar tetapi anggota tubuh yang tersembunyi langsung tidak menarik. Untuk isteri-isteri pastinya amatlah penting untuk menjaga kecantikan luaran dan dalaman diri untuk suami tercinta. Pasti ramai wanita di luar sana mengidamkan putih ketiak dengan putih gebu, Disamping dapat juga mengatasi masalah bau badan, kerana Cek Lawa bukan sahaja bertindak sebagai pemutih ketiak semulajadi malahan boleh sahaja menggantikan deodoran.

Sebelum diperkenalkan dengan Cek Lawa ni, ana pernah juga mengamalkan beberapa petua tradisional untuk memutihkan ketiak. Antaranya ialah :




Namun dalam zaman yang serba nak cepat dan kesukaran untuk mendapatkan bahan-bahan seperti di atas pilihan yang paling tepat adalah mendapatkan sahaja produk yang diyakini dan boleh memberikan kesan yang positif serta lebih cepat dari petua tradisi lama. Dengan menggunakan Cek Lawa bukan sahaja dapat menghindarkan masalah bau badan tetapi lebih awesome lagi dapat memutihkan ketiak secara semulajadi dan berkesan.




Ana sendiri telahpun menggunakan Cek Lawa ni selama lebih kurang dua minggu sebelum menerbitkan entri ini. Kesan pertama yang ana rasai ialah Cek Lawa telahpun merubah kesan gelap pada bahagian bawah lengan menjadi semakin cerah. Di samping itu, ana cuba sendiri menggunakan Cek Lawa sebagai gantian kepada deodoran. Cek Lawa lebih cepat kering dan percayalah ia memberikan kesegaran pada badan. Dalam erti kata lain Cek Lawa adalah penyelesaian dua dalam satu. Badan tak berbau, ketiak pula putih gebu.




Bagaimana cara untuk menggunakan Cek Lawa


Mesti tertanya-tanya kan bagaimana cara untuk menggunakan Cek Lawa ni? Tak susah mana pun, siap dalam beberapa saat sahaja untuk kesan yang sangat memberangsangkan. 

1. Gunakannya selepas mandi disebelah pagi dan malam.
2. Pastikan lap kering bahagian bawah lengan terlebih dahulu.
3. Sapukan dan ratakan Cek Lawa dikeseluruhan bahagian ketiak.
4. Biarkan krim Cek Lawa tanpa perlu dibilas, ia bertindak sebagai deodoran memberi bau wangi dan kering pada tubuh sepanjang hari.



Apakah kelebihan Krim Cek Lawa ?


~ 100% ekstrak herba semulajadi seperti ekstrak teh hijau,timun,ekstrak lemon dan aloe vera.
~ Kaya dengan Vitamin C dan mineral.
~ Menggalakkan pertumbuhan sel kulit baru.
~ Menanggalkan sel-sel kulit mati.
~ Menjadikan kulit yang semakin cerah dengan tona yang sekata.
~ Merangsang lapisan kolagen untuk menjadikan kulit lebih sihat dan lembut.
~ Dapat melembabkan kulit secara semulajadi.
~ Berbau wangi.

Bahan-bahan yang terkandung di dalam setiap Krim Cek Lawa ialah Aqua, Ekstrak Teh Hijau, Timun, Ekstrak Lemon, Aloe Vera dan pewangi yang dibenarkan. 





Cek Lawa telah pun berada dipasaran dan mendapat sambutan yang sungguh menggalakan dari pengguna di luar sana. Tak percaya, meh ana kongsikan beberapa testimoni dari mereka yang telahpun mendapat manfaat dari produk hebat ini.








Banyak lagi testimoni dan penerangan tentang Krim Cek Lawa boleh diikuti di media sosial yang ana sertakan di bawah.

Facebook : De'Vox Store

Instagram : devoxstore

Atau hubungi terus : Cik Ika
 013-589 8615


Cek Lawa diedarkan oleh 

CASSIA LEAF MARKETING
RM 30 ( S.Malaysia)
RM 35 ( Sabah/Sarawak)

8 ulasan:

  1. K.Ana lelaki pun boleh ya...

    BalasPadam
  2. Balasan
    1. betul tu cik EN, kak ana sendiri terbekenan memakainya sehingga ke hari ini :)

      Padam
  3. Wah.. Ohsemnya review kak ana.. Sha pun pakai..
    Alhamdulillah, semakin cerah..

    BalasPadam
    Balasan
    1. sesuai kan Sha untuk mereka yang bermasalah seperti itu :)

      Padam
  4. dah pakai..memang best..wangi pulak tu

    BalasPadam