Hai semua... ana ni semakin hari semakin seronok pula untuk membeli belah secara online sahaja. Bukan apa, kerana ianya memang banyak pilihan, murah dengan pelbagai tawaran harga, boleh dapatkan produk dari serata dunia di hujung jari dan paling best, tak perlu ke mana-mana.Duduk depan laptop, buat pilihan, bayar dan tunguuuuuuu ia sampai ke depan pagar rumah. Jimat masa dan wang juga tu kan, yelah dalam kegawatan ekonomi rumah tangga masa kini, kita perlu bijak berjimat cermat. 

Ermmm..membebel pula..dan kalau korang semua pernah singgah di www.anajingga.com, pasti pernah terbaca suatu hari dahulu ana pernah bercerita tentang portal online shopping yang pernah ana kunjungi iaitu ezbuy. Hari ini ana nak ceritakan lagi banyak keisitimewaan yang korang semua boleh dapat apabila membeli belah di ezbuy ni.Jom teruskan membaca kay :)





ezbuy Malaysia


Syok tau shopping sakan di ezbuy ni. Dari pengalaman ana sendiri dengan nilai RM100, ana dapat beberapa helai pakaian dan juga beg dan dompet untuk anak-anak gadis ana. Berbaloi kan. Selalunya memang ana berikan bajet dahulu kepada anak-anak sebelum mereka membuat pilihan shopping ni. Ye laa, di ezbuy terdapat ribuan pilihan yang ada, kalau ana tak tetapkan bajet mahu kempis dompet di buatnya. Jadi, bila ada bajet, pandai-pandailah mereka membuat pilihan. Memang rambang mata, berjam jugalah mereka mengadap laptop haha :)Dan inilah hasil rembatan yang anak-anak dapat di ezbuy yang lepas.




Tu dia!!! Dua helai kemeja, dua helai sweatshirt, satu dompet dan satu sling totte bag untuk Kak Long dan Adik Ika hanya dengan RM100 sahaja. 

Kalau korang pun nak juga shopping macam ana ni, sila lah ke Ezbuy Malaysia . Isikan details yang diperlukan dan boleh lah seperti ana, shopping dengan bajet masing-masing kay. Dan jangan tak tahu selesai sahaja mendaftar korang akan di berikan Voucher  RM15 secara percuma. Jimat dah tuuu!!



Klik banner untuk  mendaftar 


Tungguuuu....Memandangkan korang register dari butiran di www.anajingga.com ni, ana nak belanja korang diskaun istimewa potongan 15% untuk kos penghantaran dengan memasukkan kod voucher  ezship15

Bestnya dapat voucher RM15 pastu dapat pula diskaun shipping 15%. Apa tunggu lagi, daftar lah sekarang di link yang ana berikan di atas tu, klik sahaja kay:)

Jom Shopping di ezbuy 


Dah siap mendaftar di ezbuy, inilah masa yang ditunggu-tunggu..Shopping!!! Korang klik sahaja ke sini - > http://bit.ly/2dvHTQj . Bersedia untuk rambang mata dengan pelbagai pilihan jenama dan kategori yang ditawarkan di sini. 





Tu diaa!!! Dari pelbagai kategori yang ada buat pilihan yang ingin di lihat dan kemudian boleh lah membeli belah sepuas hati,ezbuy menawarkan pelbagai pilihan jenama dan proudk dari pelbagai negara serata dunia. Dari pakaian lelaki, wanita dan kanak-kanak, peralatan rumah dan gardening, peralatan sukan dan outdoors, keperluan pejabat dan stationery dan macam-macam lagi. Selepas membuat pilihan masukkan sahaja ke dalam cart, buat pembayaran dengan pelbagi alternatif yang di sediakan, kemudian buat pilihan cara penghantaran yang korang inginkan, check out dan tunggu beberapa hari barang korang akan sampai dengan selamatnya, Yeay !!




Wow!! Jika korang memilih untuk shopping pelbagai produk dari Negara China dan memilih Economy Air, sekarang ni harga untuk shipping dari sana telah di kemaskini kepada yang lebih murah. Mana ada harga barang turun sekarang ni segalanya makin naik tetapi di ezbuy, penghantaran atau shipping fee nya telah di turunkan dari RM5.50/ 500g kepada Rm4.50/500g.




Terdapat pelbagai pilihan produk yang ada di ezbuy ni, kalau tak percaya bolehlah korang lihat sendiri di sini http://bit.ly/2dU3q40 antara Best Seller item yang menjadi rebutan ramai.




Akhir sekali ana nak kongsikan dengan korang satu lagi tawaran yang ada di ezbuy yang harus korang semua tahu iaitu PRIME SERVICE. Orait!! Apa itu Prime Service dari ezbuyni? Ia adalah tawaran harga serendah RM8.80 untuk kos penghantaran atau shipping fee tanpa had berat atau unlimited weight.




Cuba lihat perbandingan harga biasa dan juga tawaran secara Prime Service di ezbuy ni. Jauh sangat kan perbezaannya. Dengan membeli belah barang yang sama tetapi kos penghantaran yang jauh lebih murah. Bagaimana nak dapatkan kos penghantaran Prime Service ni? Korang hanya perlu melihat label produk yang ditawarkan dengan ikon Prime Service atau menggunakan filter Prime di ezbuy.





Untuk keterangan lanjut tentang Prime Service ni boleh lah klik ke sini http://bit.ly/2dGydUd atau klik sahaja banner di atas. Di sana korang akan lebih memahami tawaran dengan Prime Service dari ezbuy ni kay... :)

Rasanya panjang dah ana membebel kat sini, dan jangan berlengah lagi, klik sahaja di mana-mana link yang ana sertakan dan enjoy your shopping experience di ezbuy.

Happy Shopping Everyone!!!

6 Comments

  1. Dah ramai dah orang guna,, sampai skang x guna,, hiii nak jimat budget hiii

    ReplyDelete
  2. Belum pernah try shopping di ezbuy lagi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. try masuk cuci-cuci mata dulu Mrs A, kalau berkenan terus grab kay :)

      Delete