WW : Foto Supermoon Dari Sahabat AJ

by - Wednesday, November 16, 2016

 

Sekeping Foto Bulan Supermoon 






Subhanallah...itu lah yang dapat ana ucapkan betapa indahnya kiriman sekeping foto kiriman sahabat ana menerusi group whatsapp rakan sekolah HMSS. Ia di ambil dengan kamera DSLR suaminya malam semalam kira-kira jam 1 pagi menurut beliau di kediamannya sekitar Kuala Lumpur.

Kredit foto untuk my schoolmate , KLN 💗💗💗

You May Also Like

17 comments

  1. سبحان الله‎‎
    Cantiknya ciptaan Allah..

    ReplyDelete
  2. subhanallah cantik ye ciptaan tuhan
    zie keluar jugak mnerjah supermoon ni, tp cuaca tak berpa elok.hujan pulak..moon lain yg nampak hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha sama la, kak ana pun tak nampak supermoon, ni kawan kak ana hantar kat group wasup :)

      Delete
  3. subhanallah.. cantik nye sis... dkt rumah eyda awan tebal.. tp cahaya sgt terang

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama la eyda, kak ana pun tak diizinNya melihat dengan mata sendiri :)

      Delete
    2. seronok kalau dpt tengok kan.. dulu tgk time bulan penuh pun dh seronok sgt..

      Delete
  4. assalamualaikum ana...cantik dari jauh kn..nak sampai mmg terjejak kaki...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumsalam mama, sangat indah ciptaanNya

      Delete
  5. Tempat kak tak boleh tengok supermoon sebab hujan malam tu. Cuma dapat tengok gambar saja dari rakan2 yang merakam. Tapi lebih bermakna kalau dapat melihatnya jelas depan mata sebab gambar supermoon yang di ambil kelihatan sama saja saiznya didalam gambar mcm bulan penuh biasa.kalau ada pun yg besar banyak yang sudah dieditkan...itu yg tak puas tengok...

    ReplyDelete
    Replies
    1. samalah kak Mala, ana pun tidak diizinNya melihat dengan mata sendiri, yup kebanyakkan gambar telah di edit, gambar ni dari lensa DSLR kawan ana di Puchong.. :)

      Delete