Jenama PLAYBOY sudah tidak perlu di perkenalkan lagi. Satu jenama unggul seluruh dunia dalam pelbagai variasi haruman yang pasti menggoda setiap detik si pemakainya. Sebut sahaja PLAYBOY FRAGRANCE pasti membangkitkan emosi haruman mempersona,memukau jiwa yang membara rasa cinta dan keindahan dalam perhubungan. Inilah uniknya rangkaian haruman PLAYBOY berbanding dengan lain-lain haruman di serata dunia. Dunia imaginasi yang penuh kenikmatan 💘💘

Baru-baru ini, PLAYBOY FRAGRANCE sekali lagi memperkenalkan hasil inovasi terkini dunia haruman dengan melahirkan dua rangkaian hebat untuk si jejaka dan wanita idaman sang pencinta, KING and QUEEN of the GAME. Bagaikan pentas percintaan, haruman PLAYBOY KING and QUEEN of the GAME digambarkan sebagai dua jenis haruman yang menjadi tarikan utama daya penggoda dalam arena dunia percintaan.




PLAYBOY - KING & QUEEN OF THE GAME


Rangkaian PLAYBOY FRAGRANCE Malaysia yang di perkenalkan baru-baru ini membawakan kepada anda semua dua pilihan yang dicipta khusus buat lelaki dan wanita yang tampil menggoda di setiap langkah seharian. KING and QUEEN of the Game umpama seorang raja dan ratu yang pasti memikat setiap semburan haruman.





Haruman khas buat lelaki The KING of the GAMES membawakan haruman maskulin dan lasak gabungan paduan lemon, buah pelaga (cardamom) dan lada hitam di adun aroma kopi asli, Granny Smith Apple.Hasilnya memberikan haruman sehebat vanila dan permata biru iaitu nilam yang pasti memberikan keseimbangan dalam setiap detik.





Istimewa buat wanita pula QUEEN of the GAMES menjanjikan komposisi elegen detik detik wangian bunga. Kombinasi Jasmine dan orange blossom tampil menyerlahkan lagi dengan keghairahan harumannya.

Bagaikan satu daya tarikan buat si pemakai KING and QUEEN of the GAMES pasti lengkap persiapan seharian anda dengan semburan deodarant dan minyak wanginya yang kekal 24 jam.Ia juga BEBAS ALKOHOL dan lulus ujian dermo.Gunakan tanpa rasa was-was.

Rangkaian wangian penggoda dari PLAYBOY FRAGRANCE ini boleh di dapati di semua farmasi dan juga pasaraya seluruh tanahair. KING of the GAMES eau de toilette berharga RM39.90 dan QUEEN of the GAMES pula hanya RM 42.90. Haruman deodoran nya pula berharga RM18.90. 

Untuk keterangan lebih lanjut dan pelbagai tawaran menarik dari PLAYBOY FRAGRANCE MALAYSIA sila lawati : https://www.facebook.com/PlayboyFragrancesMalaysia/

kredit rujukan : SINI

10 Comments

  1. suka Playboy ni sbb botol dia cantik..hahahaha..tapi bau dia macam kuat sikit kan...

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. untuk lelaki tu agak strong dan memang maskulin notes dia, yang queen tu memang soft notes, PB :)

      Delete
  3. Tak pernah ada koleksi perfume playboy. Handbag ada lah. Heheh :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh je Nani dapatkan di mana-mana farmasi si serata tempat :)

      Delete
  4. Husband saya tak pernah guna lagi...

    ReplyDelete