AZN KRIM AJAIB - SETIAP RUMAH PERLU ADA SEBOTOL

by - Thursday, April 20, 2017

Kurus...siapa tak nak kurus kan? Tapi jangan lah sampai memudaratkan tubuh badan sendiri dan mendapat kesan sampingan yang berbahaya. Ada pelbagai alternatif untuk menjadi kurus dengan lebih baik dan tanpa memudaratkan kesihatan dan tubuh badan, bukan sahaja kurus tapi banyak kebaikan lain yang boleh diperolehi apabila menggunakan AZN Krim Ajaib ni. Ajaib?? Memang ajaib kerana ia ada pelbagai kebaikan dan khasiat di dalam satu botol dengan harga yang sangat mampu milik. Tak mahal pun, berbanding produk-produk lain di pasaran. Jom baca dengan lebih detail lagi, ana nak cerita dengan korang tentang pengalaman ana sendiri menyapu AZN Krim Ajaib.




AZN KRIM AJAIB

Pertama sekali kenapa ana tersuka menggunakan AZN KRIM AJAIB ni ialah kerana ianya bukan minyak panas. I repeat..bukan minyak panas, tapi ia memang panas..Haha macam mana tu? AZN KRIM AJAIB di datangkan dalam bentuk krim, tetapi bila di sapukan pada tubuh badan, ia akan berasa panas serta merta. Tak adalah berminyak badan dan berbau minyak angin yang tradisional tu. Selesa di pakai dan ia cepat menyerap pada kulit. Sapu, gosok seketika berasa panas dan legaaa sangat dah. Jadi ana yakin ia juga berkesan untuk memecahkan lemak dalam tubuh dan tak mustahil boleh kurus dan kempiskan perut kan. 



Ketika ana terima sebotol AZN KRIM AJAIB ni, kebetulan sedang senggugut yang amat sangat, penyakit wanita setiap bulan laa katakan. Ana terus cuba sapukannya di bahagian ari-ari. Mula-mula terus rasa panas dan lega sangat. Sedawa tak henti, banyak angin dalam badan agaknya. Selepas tu terus kurang dan hilang senggugut, Alhamdulillah.. ini memang pengalaman yang ana nak kongsikan dengan korang semua pengalaman ana bersama AZN KRIM AJAIB ni. 

Dan kalau korang memang pembaca setia blog www.anajingga.com...mesti korang pernah baca ana pernah terkena slip disc dan menjalani rawatan fisio teraphy di hospital untuk beberapa lama. Alhamdulillah setelah ana menjalani rawatan alternatif secara tradisional yang pernah juga ana kongsikan di blog ini, ana pulih sedia kala. Cuma jika cuaca terlalu sejuk di luar musim hujan ni, bahagian belakang masih akan terasa nyilunya. Ana cuba sapukan dengan AZN KRIM AJAIB, dan memang lega, seolah sama seperti ana menyapu kan krim dari klinik fisio teraphy sebelum ini. Sekarang rasanya wajib dah simpan sebotol di rumah kerana manfaatnya pada ana terbukti berkesan.




Apakah Khasiat dan Kebaikan AZN Krim Ajaib


AZN Krim Ajaib sesuai untuk digunakan oleh seisi keluarga di rumah. Dari ibu-ibu, suami isteri, tok opah sehinggalah kepada kanak-kanak ia boleh memberi banyak kebaikan buat semua. Ini kerana AZN Krim Ajaib di bermanfaat untuk : 

~ pecah lemak untuk yang ingin kurus, namun perlu lah konsisten dan diikuti dengan senaman

~ dapat mengecutkan rahim untuk ibu-ibu yang baru lepas bersalin

~ kempiskan perut dengan menyapunya dan teruskan amalan hidup sihat

~ mengurangkan masalah angin dalam badan, sapu dan In Shaa Allah sedawa dan kentut

~ menangani masalah sengal badan

~ sesuai juga untuk terseliuh dan sakit lutut

~ sesuai juga untuk mereka yang mengalami masalah kebas kaki dan tangan

~ Senggugut

~ dapat mengurangkan masalah anak yang kerap kencing malam

~ dapat mengatasi kesakitan akibat terkena sengatan serangga dan haiwan berbisa 

(sumber : AZN Krim Ajaib Hq)





Bagaimana cara menggunakan AZN Krim Ajaib 

Mudah sangat nak menggunakan AZN Krim Ajaib ni,korang cuma perlu :

~ untuk yang inginkan kurus dan pecah lemak tu : 

1) Sapukan krim pagi selepas mandi dan malam sebelum tidur.
2) Kesan dapat dirasai dalam masa seminggu, In Shaa Allah.
3) Sapukan krim dan jangan lupa senaman serta jaga pemakanan juga.

~ untuk kegunaan lain:

1) Sapukan krim di bahagian tubuh yang ingin di rawat seperti pinggang, kaki, ari-ari untuk kanak-kanak kencing malam dan sebagainya mengikut keperluan. 

Kandungan bahan-bahan di dalam AZN Krim Ajaib : 


Ia terdiri daripada Aqua, Beeswax, MineralOil, Goat Milk Powder, Capsocum, Mentol, Thymol dan Citronella Oil.

Jom kita tengok apa kata pengguna yang pernah berkongsi testimoni mereka : 
















Harganya pula sangat lah mampu milik buat kita semua, cuma RM20 untuk botol 100ml. Di mana nak beli AZN Krim Ajaib ni ? Hubungi sahaja nombor atau klik ke link yang ana sertakan di bawah nanti, senang sangat kan...order dan tunggu AZN Krim Ajaib yang hebat ni sampai ke depan pintu rumah korang dan gunakanlah semudah sapu,sapu...settle!!!! 

Whatsapp : Cik Sue (pengedar berdaftar )

 016-9802769 

atau klik 

Facebook : SUZILAWATI ABDULLAH

You May Also Like

2 comments