Mug, semua orang suka menggunakannya. Bukan sahaja kerana ia sesuai untuk isian sejuk dan panas, ia juga senang di bawa dan tak mudah pecah. Tak kira lah di pejabat, di rumah atau di kolej pasti setiap dari kita memiliki mug sendiri, ye laa kan..tak kan nak kongsi dengan orang pulak. Jadi dah jadi satu keperluan untuk setiap orang sekurang-kurangnya memiliki mug sendiri. Dan yang paling awesome pula kalau mug tu ada identiti kita yang tersendiri. Dalam erti kata lain, ia unik sebab mempunyai gambar kita, atau gambar family, atau gambar yang tersayang, atau logo, ataupun kata-kata dengan signature kita sendiri. Mesti sangat sentimental value kan, hanya ada satu dalam dunia ni design mug sebegitu. 

Dan bagi ana, ia sesuai sangatlah kalau di jadikan hadiah buat insan-insan tersayang di hari-hari istimewa dia dan anda. Wahh!! Sekarang ni, memang trend orang akan menghadiahkan personalized gift dalam pelbagai pilihan dan ana cadangkan korang cuba design sendiri ceramic mug ni di www.weprintgift.com . Haha!! Ana dah ada tau mug personalized dari Weprint Gift ni, istimewa sangat pada ana sebab ana mencetakkan logo profile AJ pada mug ni. Ia adalah trademark blog dan page www.anajingga.com , blog kesayangan ana. Cuba korang tengok tu...cantik tak??


Comel kan... korang boleh je nak letak gambar sendiri, family atau apa sahaja design yang korang nak. Kan best guna mug dengan personalized kita sendiri ni, memang unik hanya satu di dunia ni..wow!! Dan kalau korang nak hadiah kan untuk seseorang tu, korang boleh lah cetak gambar bersama atau gambar dia..pasti dia akan teruja dan menghargainya sangat. 



Okay, mug ni design dia bukan di cetak pada satu permukaan sahaja tau, ia penuh depan belakang atau keliling mug tu. Jadi ia penuh bercorak pada keliling mug. Contoh template sebelum cetak adalah seperti di bawah ni. Dan paling ana suka ia dicetak dengan sangat berkualiti dari segi ketajaman gambar dan warna yang jelas dan 'sharp .


Haa!! Mesti korang dah tak sabar kan, nak jugakkk mug macam ana punya tu..okay lah..meh ana kongsikan dengan korang di mana dan bagaimana korang boleh memiliki atau menempah personalized mug korang sendiri. Mudah sangat...

Personalized Mug  Dari WeprintGift.com




Di WePrint Gift ,mereka menawarkan sehingga 3000 pelbagai jenis produk untuk di pilih dengan kualiti yang tinggi, dengan cara menghantar design yang mudah untuk semua orang ( friendly design-tools ) dan yang penting cetakan pada produk adalah kekal dan tahan lama. Ana sendiri pernah memiliki beberapa produk dari WePrint Gift untuk koleksi peribadi ana antaranya keychain juga dengan logo AJ ni. Maih cantik dan elok sehingga ke hari ini. 

WePrint Gift juga menawarkan 100% jaminan pulangan wang ( 100% money guarantee ) dan khidmat pelanggan yang sentiasa akan membantu pelangan ketika berurusan pembelian dan pastilah satu portal beli-belah online yang memudahkan urusan. 



Keistimewaan Personalized Mug dari WePrint Gift 

Mesti korang nak tahu kan, apakah perbezaan dan keistimewan personalized mug dari WePrint Gift berbanding dari lain-lain cetakan di laman online shop yang lain? WePrint Gift mencetak mug dengan menggunakan teknologi 'heat transfer' iaitu dari cetakan foto, nama atau mesej mengikut design yang korang hantarkan atau upload di laman web www.weprintgift.com . Mereka menyediakan 'design tool ' yang mudah atau korang boleh menghantar foto yang telah siap di design dalam bentuk Adobe Photo, cuma upload ke laman web WePrint Gift dan hasilnya akan tercetak dan di hantar ke rumah.



Tiga langkah mudah untuk membuat tempahan Personalized Mug ialah

1. Layari laman web : www.weprintgift.com

2. Pilih dari pelbagai produk yang di tawarkan.

3. Design sendiri mengikut idea korang

4. Hantarkan pesanan dan tunggu untuk penghantaran.

Untuk sebarang pertanyaan dan bantuan boleh sahaja klik di SINI





Ciri-ciri Mug Dari WePrint Gift adalah :


~ Dibuat dari bahan ceramic

~ Saiz 3.25" diameter dan 3.75" tinggi

~ Boleh digunakan dalam Dishwasher dan juga Microwave

~ Terdapat juga saiz 11oz

~ Kualiti Premium dan Grade AA

~ Dicetak sepenuhnya dengan monogram, logo dan sebarang permukaan imej

~ Cetakan pilihan sama ada dari jenis Glossy ( berkilat ) atau Matte ( padat )

~ Tiada had minimum pembelian ( No minimun order MOQ )


Ia dihantar ke rumah dengan selamat di dalam kotak yang sesuai untuk di jadikan hadiah terus, dibungkus kemas dengan polistren supaya tidak pecah. Jadi mug sampai pun tak ada masalah walau di mana jua..

Untuk lebih informasi boleh lah ke mana-mana link yang ana berikan di bawah :


Laman web : www.weprintgift.com

6 Comments

  1. Cantiknya.. Memang sesuai dibuat hadiah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan Sha, nak nak lagi customized macam ni, lagi lah ada sentimental valuenya :)

      Delete
  2. Wow cantik..boleh buat koleksi peribadi mahupon hadiah

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah kan murni, sesuai sangat sebagai hadiah dari hati gitueww :)

      Delete
  3. Replies
    1. buat koleksi personal pun okay kan mommy :)

      Delete