Sandwich... ana pasti ramai penggemar makanan snack yang sihat dan mengenyangkan ini. Inilah antara menu sarapan pagi,majlis keraian dan potluck yang paling popular dan menjadi pilihan utama kita kan. Bukan apa, ia sangat berkhasiat malahan merupakan satu set lengkap keperluan nutrisi dalam satu sajian makanan. Sebagai sarapan contohnya,dengan dua keping sandwich sahaja, dapat membekalkan tenaga permulaan hari yang panjang. Dari korang makan biskut kering tu, baiklah makan sandwich, sah-sah kenyang sampai makan tengahari di pejabat ataupun untuk anak-anak yang memulakan persekolahan.





Tapi kan...bukan lah sekadar untuk sarapan pagi sahaja. Seperti yang ana katakan di atas tu, sandwich ni sesuai di makan pada bila-bila masa dan di mana juga. Ianya juga mudah di bawa ke mana-mana. Kalau dahulu, ana hanya tahu ada dua jenis sandwich sahaja yang ada di sediakan, tak lain tak bukan sandwich telur dan sandwich sardin. Zaman 90-an dulu, mana ada pilihan lain, kami guna sardin dalam tin tu lah di jadikan sandwich, letak bawang dan cili api lagi. Bukan macam sekarang..Alhamdulillah..terdapat pelbagai menu pilihan sandwich dan rasanya pula tak perlu di perkatakan lagi, memang sedap sangat padanan kombinasi sandwich yang di cipta. Kat mana nak dapatkan sandwich sedap tu ? Jawapannya di Ashrin Food lahh.... Jom ana kongsikan dengan pembaca www.anajingga.com keunikan pilihan sandwich yang pelbagai di Ashrin Food. 



Apakah keistimewaan Ashrin Food Sandwich ?

Ana pasti korang mesti nak cakap, apakah keistimewaan Ashrin Food Sandwich ni berbanding dengan sandwich lain ? Alaa...sandwich sahaja pun, sama je kan.. Eh! Copp!! Nanti dulu.. Kalau ana katakan ia ada keistimewaannya yang tersendiri tu, bermakna ia lain dari lazim kita temui dari mana-mana jualan sandwich. Paling istimewa ia di datang dalam delivery box dengan sepuluh aneka pilihan sandwich yang unik dan pastinya sedap. Sepuluh okay... bukan sedikit tu pilihan menu sandwich yang ada di Ashrin Food ni. Jom kita tengok satu-satu menu yang di sediakan di Ashrin Food Sandwich.

10 Jenis Ashrin Food Sandwich

1. Ashrin Food Sandwich Tuna




2. Ashrin Food Sandwich Sardine



3. Ashrin Food Sandwich Ayam



4. Ashrin Food SandwichVege


5. Ashrin Food Sandwich Ceoslow


6. Ashrin Food Sandwich Ikan



7. Ashrin Food Sandwich Ketam



8. Ashrin Food Sandwich Udang



9. Ashrin Food Sandwich Cheese



10. Ashrin Food Sandwich Egg mayo / telur



Atau kalau korang rambang mata, tak tahu nak pilih yang mana satu, sebab semuanya nampak sedap-sedap kan, korang boleh order sahaja Mix Square , campur-campur pelbagai variasi menu Ashrin Food Sandwich. Puas hati sangat kan, dapat menikmati pelbagai citarasa yang unik dan sedap. Ana , paling teringin  nak mencuba Ashrin Food Fish Sandwich tu, rare sangat tak pernah rasa lagi sandwich ikan sebelum ni. Mesti nak order dan mencubanya sendiri nanti, In Shaa Allah.



Andai kata lah kan,korang tak nak order dalam saiz kotak dalam kuantiti yang banyak, contohnya sekadar untuk sarapan pagi di pejabat atau untuk sajian sendiri sahaja korang juga boleh order dalam saiz Mini Sandwich atau pun Single Sandwich.






Yang best pula tuu, Ashrin Food Sandwich juga menyediakan Sandwich Boxes Surprise kepada pelanggan yang ingin membuat surprise kepada kenalan, kekasih, ibubapa mereka dan sesiapa sahaja. Mesti si penerima tu akan bersyukur sangat, bukan sekadar dapat kejutan tetapi yang untung dapat makan sandwich yang sedap.Korang order lah menu kesukaan mereka lagi lah cadangan hadiah yang berbaloi dan tidak membazir dari nak bagi mereka bunga yang akan layu juga akhirnya. Ermm...bagus sangat idea ni kan.

Ashrin Food Sandwich



Serba sedikit penerangan mengenai Ashrin Food untuk rujukan korang semua di mana Ashrin Food merupakan pembekal sandwich di sekitar Kuala Lumpur. Ashrin Food menyediakan perkhidmatan:

~ Penghantaran sandwich kepada pelanggan / Sandwich delivery. Sandwich untuk dimakan di rumah, pejabat, jamuan, potluck, majlis/event dan dimana sahaja!

~ Sandwich supplier/ Pembekal sandwich di Kuala lumpur.  Terbuka untuk borong sandwich kepada anda yang mempunyai perniagaan seperti gerai, restoran, kiosk, hospital dan lain-lain.  Menu Single sandwich untuk diborong, semestinya mempunyai harga borong.  Bermaksud anda boleh letakkan sandwich di tempat anda untuk perniagaan dan keuntungan milik anda sangat-sangat berbaloi dan banyak.

~ Sandwich Fresh, Lazat & Best yang menjanjikan kekenyangan anda & Kepuasan hati anda. Sandwich Keluaran Bumiputera Malaysia. Sandwich Homemade berkonsepkan Delivery rumah ke rumah.  Anda order, Kami hantar.

~ Boleh pilih/request nak Sayur/Tanpa Sayur & Nak Pedas@Normal

~ Roti yang sedap dan tebal, tidak keras dan tidak terlalu lembut

~ Inti dimasak terlebih dahulu mencapai citarasa anda . Inti Tebal dan Sedap sehingga makan berkali-kali

~ Kotak Sandwich & Packaging yang berkualiti

~ Mempunyai Ketahanan / Tarikh Luput. Tidak akan was-was dan ragu-ragu jika jual ditempat anda.

~ Free Notes/Wishes jika anda mahu hantar kepada seseorang

~ Free Gift |Other Menu| jika pembelian melebihi RM100 ke atas . Juga terdapat menu sampingan: coklat boxes &Coklat jar

~ Sesuai untuk kanak-kanak, dewasa dan warga emas

~ Sesuai untuk majlis dan apa-apa jamuan makan (Ashrin Sandwich Boxes)

~ Sesuai dijual dipejabat atau di tempat anda sekiranya ingin jual sandwich (Single Sandwich) (Dapatkan harga borong dari Ashrin Food )

~Sesuai untuk menjana pendapatan di tempat kerja anda atau dimana-mana secara online dan offline (Jom jadi Agent Ashrin Food)

~Sesuai untuk tender di hospital, kantin, kilang dan sebagainya.

~ Dua Pilihan Penghantaran: 

-Delivery ke tempat anda 

-Self pickup di Danau Kota


Isnin - Ahad ( Setiap hari ) 
Waktu : 8 am - 9 pm 
Beralamat di : 
Ashrin Food
Flat Danau Kota, 
Jalan Genting Klang, Setapak
Kuala Lumpur

Hubungi :
012-4746867



Sekiranya korang:
@Nak beli Sandwich Sedap ini

@Nak buat surprise sandwich atau surprise Chocolate Boxes

@Nak jana pendapatan bersama kami 

@Nak Borong Sandwich

@Nak cari Sandwich Vendor untuk letak di tempat anda

Hubungi segera!Klik sahaja pada pautan yang di berikan di bawah.

Pengasas Ashrin Food:
Zushazrina Zulkifli (Puan Rin) 
Usahawan Muda Malaysia

di 

Facebook:  ASHRIN FOOD

Instagram:  @ashrin_food

Youtube:   Ashrin Food

Twitter:   @AshrinSandwich








6 Comments

  1. Sanndwich yang banyak pilihan, paling best boleh request tak nak sayur dan tak nak pedas

    ReplyDelete
    Replies
    1. In shaa Allah boleh CCL, mereka akan sediakan mengikut tempahan kerana ia di buat secara homemade :)

      Delete
  2. Adoilah.. Mengancam sungguh..lapar pula..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kann Sha, tengok gambar pun dah nampak sedap, jom cuba nanti :)

      Delete
  3. ha'ah sekarang malas nak buat, kita order je.. setel..hehe

    ReplyDelete