Siapa sini kaki contest ? Kaki Online Games ? Kaki travel ? Kaki apa lagi ye 😏😏 Tak kira lah apa pun tapi ana percaya siapa tak nak menang hadiah kan? Nak nak lagi menang hadiah melancong secara PERCUMA dan di TAJA , semua orang suka kan... Tapi nak dapat kan semua tu, kena lah sertai peraduan yang di anjurkan oleh pihak tertentu. Dan bercakap pasal memenangi hadiah melancong ni, baru-baru ini, ana dapat tahu satu peraduan yang di anjurkan oleh sebuah laman web tempahan hotel dan tiket penerbangan terkemuka , tak lain tak bukan TRAVELOKA lahh. Traveloka menganjurkan satu peraduan secara permainan atas talian atau online games di Facebook yang di namakan Traveloka Fly & Win CNY Contest.






Traveloka Fly & Win CNY Contest


Kalau korang nak tahu, pemenang pertama peraduan Traveloka Fly & Win CNY Contest akan berpeluang memenangi tiket dan penginapan 6 Hari 5 Malam ke Seoul, Korea , tempat kedua pula tiket penerbangan dan penginapan di Phuket untuk 5 Hari 4 Malam dan tempat ketiga tidak kurang hebat dengan memenangi tiket penerbangan dan hotel penginapan di Langkawi selama 4 Hari 3 Malam. Tak nak ke... peminat K-pop semua, jom sertai mana tahu rezeki korang dapat ke Korea , bestnyaaa!!!

Bukan setakad itu sahaja, kita juga berpeluang memenangi voucher dari Traveloka bernilai RM 1000 dengan hanya Kongsikan atau Share di akaun Facebook masing-masing. Wahh!! Tak sabar rasanya nak sertai sambil bermain dan share mungkin kita boleh menjadi pemenang Traveloka Fly & Win CNY Contest ini nanti.

Bagaimana nak sertai Traveloka Fly & Win CNY Contest




Mula-mula korang perlu lah ke pautan -  Traveloka Fly & Win CNY Contest ni dan baca dahulu syarat dan peraturan yang ditetapkan oleh pihak penganjur.  Tak susah pun syarat-syaratnya seperti :

- Mestilah warga negara Malaysia atau penduduk Malaysia yang berumur 18 tahun ke-atas. Kalau bawah 18 tahun perlu dapatkan kebenaran ibubapa terlebih dahulu. 

- Tempoh peraduan pula bermula dari 22hb Januari 2018 dan akan tamat pada 28hb Februari 2018. Sempat lagi nak sertai ni, cepat tau !!

- Korang juga wajib membaca terms and condition yang diberikan sebelum menyertai peraduan dan wajib follow  Traveloka Malaysia Facebook Fan Page .

- Korang dibenarkan share di FB 5 kali sahaja dalam sehari untuk berpeluang menjadi pemenang yang akan di tentukan secara random. Lain-lain syaratnya klik sahaja ke pautan yang ana berikan di atas tu. 

Bagaimana cara nak bermain  Traveloka Fly & Win CNY Contest ni ?



1. Pertama sekali korang kena layari ke  Cny 2018 contest

2. Log masuk dengan akaun Facebook masing-masing.

3. Mulakan permainan dengan 'tap' pada anak panah seperti dalam gambar ni. 



4. Gerakkan ke kiri dan kanan untuk menerbangkan kapal terbang korang, syoknya kan !!

5. Elak halangan. Macam biasalah korang bermain games mesti kena elakkan dari melanggar halangan kan. 


6. Di sepanjang perjalanan korang tu akan terjumpa ang pow, kan sempena perayaan Tahun Baru Cina kan, jadi korang kutiplah ang pow tu untuk tambah skor dalam games korang tu. 

7 Selepas selesai bermain itu, jangan lupa kongsikan bersama rakan-rakan Facebook korang dan ajak mereka sertai sekali peraduan ini. Tapi korang cuma boleh shared maksimum 5 kali sehari sahaja lah.All the best buat semua !! 

TRAVELOKA 






Ana percaya korang semua pasti pernah terdengar atau terpandang mengenai Traveloka ini kerana ia merupakan antara laman web untuk tempahan tiket penerbangan dan hotel penginapan yang terulung  dan pernah menaja pelbagai acara di peringkat antarabangsa. Jom ana ceritakan serba sedikit tentang Traveloka khas buat pembaca setia blog ana ni. 

Apakah keistimewaan Traveloka.com ?




Tawaran harga yang menarik di mana hampir ke semua harga tiket penerbangan dan hotel yang di tawarkan melalui tempahan di Traveloka.com adalah telah termasuk semua cukai, surcharges dan yuran . Ianya adalah sebut harga yang telus atau honest price dari Traveloka.





Jika korang menggunakan Aplikasi Traveloka App , korang akan mendapat tawaran harga yang rendah dan eksklusif setiap hari. Jangan lupa muat turun aplikasi Traveloka App dari Google Play dan App Store untuk mendapatkan kadar harga bilik yang menarik dan pelbagai promosi yang hebat. 



Ana sendiri sebelum membuat sebarang tempahan hotel ni, pasti akan membaca review terlebih dahulu dari pengalaman mereka yang pernah menempah hotel-hotel yang ingin di sewa, jadi di Traveloka ni korang jangan risau kerana hampir 2 juta review dari pengalaman penyewa hotel itu sendiri yang boleh kita jadikan panduan sebelum membuat tempahan. 



Korang juga tidak perlu risau dengan kaedah pembayaran bila menempah dengan Traveloka ini kerana ia menyediakan pelbagai pilihan pembayaran seperti Kad Kredit, Kad Debit, Perbankan Internet atau pun di 7-Eleven tanpa sebarang yuran transaksi. Ia juga meliputi transaksi rangkaian dengan hampir ke semua bank di seluruh negara. Mudah kan..



Dan yang paling best lagi, jika korang merupakan pelanggan tempahan penerbangan atau melanggan ahli  newsletter dengan Traveloka, korang akan menikmati diskaun istimewa untuk kadar bilik hotel. Sungguh menguntungkan bukan ??





Jadi apa tunggu lagi, layari sahaja ke TRAVELOKA dan buatlah tempahan untuk tiket penerbangan dan juga hotel penginapan dengan mudah dan cepat. 



Atau boleh juga menerusi Traveloka App dari telefon pintar korang sahaja di mana-mana dan bila-bila masa sahaja. 



Semoga informasi yang ana kongsikan ini dapat membantu korang dalam membuat pilihan tempahan tiket penerbangan dan hotel yang berbaloi dan menjimatkan. Dan jangan lupa tau sertai peraduan  Traveloka Fly & Win CNY Contest dan semoga bertuah dan Menang!! Yeay!!

 

20 Comments

  1. Replies
    1. kan mana tahu bertuah boleh jadi salah seorang pemenang nanti :)

      Delete
  2. good luck kak AJ. lama cikla tak singgah sini. nmpk lain dh blog..

    ReplyDelete
  3. heee try la AJ! mana tahu rezeki percutian free. 🚁🚁🚁

    ReplyDelete
    Replies
    1. kann, boleh je nak try mudah jer pun kan :)

      Delete
  4. Wow, baucer RM1000 nak cuba laaa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tuu laa, kalau menang, boleh tebus percutian dari traveloka kan Zumal :)

      Delete
  5. Nak join jugak nanti sebab hadiah luamayan sangat 😍

    ReplyDelete
  6. Panjangnya review ana ni. Penat nak menaip

    ReplyDelete
    Replies
    1. panjang eh, kita ambil isi penting je ni Mazni :)

      Delete
  7. Tak sabar nak berangkat ke kora selatan kan ana

    ReplyDelete
  8. Wah, nampak macam menarik jea game nie.. Selalu jugak nampak kat fesbuk pasal game nie.. Nak kena try la..

    ReplyDelete
  9. Cuba Lah Shikin mana tahu rezeki menang boleh dapat percutian menarik percuma dari Traveloka ni :)

    ReplyDelete