HI-PLUS™ Supplemen, cara berkesan untuk tambah tinggi

Selamat menyambut kedatangan tahun baru 2018, macam biasa lumrah manusia, tahun baru pasti ada azam baru. Ada yang nak tambah cantik, ada yang turun kan berat badan dan ada tak yang nak tambah ketinggian saiz ? Eh! Boleh ke tambah tinggi ? Macam tak percaya je kan? Tapi di zaman yang banyak perkara tak tercapai dek akal ni, segalanya mungkin terjadi. Yang penting konsisten dan kekalkan momentum atau istiqomah dalam apa jua yang diusahakan. 

Antara petua atau cara untuk tambah ketinggian ialah tidur yang mencukupi, mengamalkan diet yang seimbang dan senanam khusus yang konsisten. Kalau kanak-kanak yang sedang membesar tu, memang secara semulajadi akan membesar dengan tinggi yang bersesuaian, tapi untuk mereka yang telah mencapai usia 21 tahun ke atas, masih boleh kah menambah ketinggian? Terkini!! Memperkenalkan satu supplemen yang di rumus dengan pelbagai khasiat alam semulajadi dan di formulasikan secara kajian sains teknologi terhasil lah HI-PLUS™ .




HI-PLUS™ Supplemen 


Tapi kan, bagaimana HI-PLUS™ boleh menambah ketinggian saiz seseorang ? Adakah ia selamat di ambil ? Berdasarkan dari sumber rujukan di www.hi-plus.my , HI-PLUS™ ni selamat. Sebotol mengandungi 60 biji tablet kunyah untuk kegunaan selama 1 bulan. Ia merupakan supplemen yang mempunyai formula lengkap untuk tambah ketinggian. Diformulasi kan dari tumbuhan semulajadi yang diproses untuk menghasilkan Tablet HI-PLUS™.

Kandungan HI-PLUS™




Menggunakan ekstrak Soya, ekstrak Spirulina, ekstrak Alfalfa, ekstraks Epal Hijau, ekstrak Goji Berry dan ekstraks Daun Zaitun kemudian di rumus pula dengan bahan aktif seperti :

L-ARGININE - Menggalakkan dan merangsang tumbesaran tulang dan metabolisma anabolik di seluruh badan.

L-LYSINE - Membantu badan menyerap kalsium dan memainkan peranan penting dalam pembentukan kolagen, tulang dan tisu penghubung termasuk kulit, tendon dan rawan.

L-GLYSINE - Membantu proses pemulihan otot dan juga pembentukan tulang.

KALSIUM - Membekalkan tulang anda dengan sejumlah yang diperlukan untuk memaksimumkan pertumbuhan tulang dan ianya telah terbukti secara klinikal.

VITAMIN D - Merupakan vitamin penting yang membolehkan tubuh badan anda untuk menyerap kalsium dengan lebih efektif.

Untuk memberi keyakinan sepenuhnya kepada pengguna, HI-PLUS™ adalah makanan tambahan di bawah kategori Food-DRUG Interphase (FDI), ia bukan ubat. Hanya ubat sahaja memerlukan nombor pendaftaran KKM. Namun HI-PLUS™ telah melalui proses penapisan di bahagian KKM dimana KKM telah mengeluarkan surat rasmi mengatakan ia tidak memerlukan pendaftaran produk.



Namun untuk lebih meyakinkan khasnya kita pengguna beragama Islam tak perlu was-was kerana sukacita dimaklumkan bahawa HI-PLUS™  telah menerima pengesahan daripada Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM) dengan mematuhi standard Halal Malaysia. No siri: Jakim/(S)/(22.00)/492/2/2/ 1 053-12/2016.  




HI-PLUS™  sesuai di ambil oleh lelaki dan wanita merealisasikan impian untuk menjadi lebih TINGGI dan BERKEYAKINAN DIRI . Ia mengandungi bahan-bahan yang telah diuji keberkesanannya terhadap manusia supaya proses pembesaran berlaku dengan pantas.



Bagaimana HI-PLUS™ Berfungsi

Kajian menunjukkan yang 70% daripada remaja seluruh dunia kekurangan nutrien yang penting untuk pertumbuhan tulang mereka. HI-PLUS™ mengandungi sejumlah nutrien yang telah terbukti secara klinikal mampu memberikan tulang anda nutrien yang diperlukan untuk menambah ketinggian semaksimum yang mungkin.

Kesan Penggunaan HI-PLUS™ seperti yang di harapkan oleh pengguna:


Merujuk kepada sumber www.hi-plus.my, dengan pengambilan HI-PLUS™ secara konsisten selepas melalui beberapa fasa adalah seperti berikut :

30 hari pertama: Ramai yang memberitahu bahawa mereka merasakan berlakunya rangsangan tenaga. Hal ini terjadi berikutan tubuh anda sedang meningkatkan kadar penting vitamin, mineral dan juga asid amino yang terkandung di dalam HI-PLUS™ untuk memastikan tulang anda mempunyai kandungan bahan yang mencukupi untuk pertumbuhan.

Bulan kedua-keenam: HI-PLUS™ dijangkakan untuk mula mempunyai kesan ke atas tulang anda. Kandungan bahan HI-PLUS™ di dalam badan  sepatutnya sudah berada di tahap maksimum.

6 bulan keatas: Rata-rata pengguna dijangkakan sudah boleh melihat hasil sehingga 3 inci paras kenaikan ketinggian dewasa mereka apabila menggunakan HI-PLUS™ ketika usia remaja mereka. Pengguna yang tidak serasi dengan bahan-bahan di dalam HI-PLUS™ mungkin tidak dapat melihat hasil peningkatan ketinggian.

Kerana tubuh badan kita berbeza, hasil nya mungkin berbeza mengikut keserasian dalaman tubuh. Jom kita lihat beberapa testimoni yang di perolehi oleh pengeluar HI-PLUS™.





Banyak lagi testimoni dan gambar pengguna boleh di perolehi di pautan yang di berikan di bawah:

Laman web : www.hi-plus.my


Pasti dah teruja sangat kan, mereka yang ingin mencuba HI-PLUS™ untuk menambah ketinggian saiz andainya serasi nanti. Dan soalan yang penting di mana dan berapa kah harga untuk HI-PLUS™ ni. Untuk set promosi HI-PLUS™  sekarang ini anda boleh miliki kesemua di bawah pada harga hanya RM 179 sahaja . Cepat tau, tawaran terhad dan siapa cepat dia dapat !!!



Cepat klik sahaja di SINI 

atau

Email di : hiplushq@gmail.com

atau 

Hubungi /SMS/Whatsapp :
 019-3723381
HI-PLUS™ Supplemen, cara berkesan untuk tambah tinggi HI-PLUS™  Supplemen, cara berkesan untuk tambah tinggi Reviewed by ana halim on January 03, 2018 Rating: 5

10 comments:

  1. Replies
    1. khas untuk mereka yang memerlukannya :)

      Delete
  2. produk yang menarik ni nampaknya kak ana...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau serasi dan konsisten mungkin berjaya tambah ketinggian kan Ekin :)

      Delete
  3. fuhhh...betul2 ada produk tmbh tggi yea

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau serasi dan konsisten tiada yang mustahil kan Sha :)

      Delete
  4. dah tinggi boleh jadi model..hehhe

    ReplyDelete
  5. Memang betul boleh tinggi ya ana?

    Hmm

    Macam macam produk sekarang kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ia TIDAK menjamin boleh tinggi IZ, sejenis produk supplement yang membekalkan nutrisi yang diperlukan untuk proses menambah ketinggian. AJ tak pernah overclaimed dalam penulisan advertorial, sila baca dengan teliti.Bergantung kepada keserasian dan konsisten penggunaannya.

      Delete

Powered by Blogger.