WW : Sukarkah Memahami Wanita





Haha KOMEN SIKIT  ....
WW : Sukarkah Memahami Wanita WW : Sukarkah Memahami Wanita Reviewed by Ana Jingga on March 11, 2015 Rating: 5

26 comments:

  1. assalamualaikum ana...sebenarnya x susah nak fahami hati wanita ni kan...tapi kenalah tahu cara2nya...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumsalam mama, hati wanita umpama kerak nasi, sekeras manapun bila direndam lama2 lembut berderai juga ia akhirnya kan mama :)

      Delete
  2. Kalau nak faham wanita tu,kita kena kenal dia dulu..baru boleh kita faham :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup , kenali dulu hati budi kita kan mudah je sebenarnya :)

      Delete
  3. Salam. Hee tebal gila nak habis baca buku bertahun tahun. Kannns.

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumsalam TL , haa itu sebenarnya yg nak di sampaikan hehe :)

      Delete
  4. Tak kenal maka tak cinta. Dah kenal, mesti faham punyalah... Hehe

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. kalau tgk dr buku tu macam payah gak Nani :)

      Delete
  6. Hehe ada part susah ..susah laaa jugak..bila tiba part senang..mudah laaa nk faham ..tak gtu ksk ana

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha Lya ada part2 lah ye..betullah tu kadang-kadang kita sendiri pun tak faham kan hehe :)

      Delete
  7. hahaha susah ke fhm wanita..ermm cam tak susah jew hihihih

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. nak ke mereka manyahut cabaran Eny, last2 buat tak tau je :)

      Delete
  9. Kenal, selami dan belai...itulah kita...

    ReplyDelete
  10. haha, betul tuu . tp tergoda kat pic tu. kemain tebal sebesar alam

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang kelakarlah bab buku tu gambaran betapa sukarnya untuk memahami seorang wanita mimin :)

      Delete
  11. heheh..betul kot..kadang2 saya sendiri tak pahanm dengan diri saya nih./cemana orang lain nak paham..:)

    ReplyDelete
  12. Wanita ...sebab itu nama dia WANITA :)

    ReplyDelete

Powered by Blogger.