Bangun pagi setiap hari..tu diaa penuh bantal dengan helaian rambut, masuk bilik air lepas mandi cuba tengok kat hujung lantai, bertaburan rambut terkumpul, tak cukup lagi, masa sikat rambut..sangkut kat sikat beberapa helai lagi.. siapa ada masalah rambut gugur macam, cepat angkat tangan.. mesti ada kan, kalau tak kritikal pun pasti ada pengalaman-pengalaman sebegini.

Okay.. hari ini ana nak kongsi pengalaman sendiri dan penyelesaian masalah rambut gugur yang ana alami sendiri di www.anajingga.com. Kita wanita ni khasnya yang bekerjaya, pasti mengenakan hijab lebih dari lapan jam sehari, masalah keguguran rambut, kegatalan kulit kepala dan bau yang tidak menyenangkan setiap kali membuka hijab tu dah jadi kebiasaan. Takkan nak bersyampu setiap hari kan. Hari ini dengan inovasi terkini satu produk keluaran tempatan namun menggunakan bahan-bahan semulajadi di adun sempurna untuk mengatasi bukan sahaja masalah keguguran rambut tetapi juga melebatkan rambut, mengatasi masalah botak tengah atau botak keturunan khasnya kaum lelaki dan sebagainya. Produk yang ana maksudkan ialah  ALDEN  HAIR SERUM & TONIC

cara mengatasi rambut gugur

Sebulan ana mengambil masa mencuba sendiri ALDEN HAIR SERUM & TONIC ni, malah bukan ana seorang sahaja menggunakannya, ana turut berkongsi dengan suami yang mempunyai masalah rambut botak di tengah kepalanya. Alhamdulillah sangat-sangat memberi kesan yang amat positif kepada kami berdua. Jika sebelumnya memang merungut melihat rambut yang bertaburan di atas lantai bilik kini ia tidak lagi menjadi igauan. Setiap kali menyapu ALDEN HAIR SERUM & TONIC di atas kepala selepas mandi yang paling best ialah rasa kesegarannya, berangin gitu... dan seharian mengenakan hijab sekali pun, kepala tidak lagi berbau dan tidak lagi tergaru-garu akibat kegatalan.

Untuk suami ana, anak-anak rambut mula kelihatan di bahagian kepalanya yang sebelum ini botak di tengah dan bersinar :) In Shaa Allah mungkin kesannya belum nampak 100% namun ana pasti dengan penggunaan botol kedua nanti wajah suami akan berubah agaknya dengan imej berambut pula. Nanti akan ana update di www.anajingga.com, In Shaa Allah kerana buat masa ini cuma kelihatan anak-anak rambut sedang menumbuh .Jom ana terangkan lagi produk ALDEN HAIR SERUM & TONIC yang baharu sahaja dikeluarkan supaya mendapat info yang lebih jelas tentang produk hebat ini.




ALDEN HAIR SERUM & TONIC

 

ALDEN HAIR SERUM & TONIC adalah yang pertama di dunia menggunakan teknologi campuran ekstrak kacang,zaitun dan inai.Bahan semulajadi yang dipercayai pelbagai lapisan masyarakat dunia yang juga menjadi petua untuk mengatasi masalah berkaitan rambut dan kulit kepala. Jika tak percaya cubalah google petua-petua mengatasi masalah keguguran rambut dan kulit kepala, pasti salah satu bahan di atas menjadi jawapannya.

Produk ALDEN  HAIR SERUM & TONIC ini berkesan di gunakan seawal empat belas hari penggunaannya, In Shaa Allah. Ia telah mendapat kelulusan KKM (NOT 160400660 K) dan Alhamdulillah ianya HALAL dan mesra Solat.Sangat mengujakan apabila 95% testimoni dari pengguna adalah berjaya dalam masa 2 minggu.

Kelebihan Kelebihan ALDEN HAIR SERUM & TONIC:


1. Menghilangkan bau hapak & kurang enak pada rambut.
 2. Menyejukkan kepala & rambut.
3. Melembutkan rambut.
4. Mengurangkan kelemumur.
5. Mengelakkan kegatalan kepala.
6. Memperbaiki rambut rosak.
7. Pertumbuhan rambut baru.
8. Merawat kepala berminyak.
9. Melegakan sakit kepala.
10. Memberi kesegaran minda.
11. Rambut wangi 24 jam.
12. Bertindak balas ketika kepala berpeluh.
13. Tidak melekit & berminyak.



Bahan-bahan yang digunakan ALDEN  HAIR SERUM & TONIC

 

ALDEN  HAIR SERUM & TONIC di formulasi dari ekstrak bahan semulajadi iaitu

- Pisum Sativum Pea Sprout (Kacang Pea)

- Olive Leaf Extract (Ekstrak Daun Buah Zaitun)

- Henna Leaf Extract (Ekstrak Daun Inai)

Ianya satu produk dari Malaysia yang menggunakan bahan-bahan yang diimport dari luar negara.


Testimoni ALDEN HAIR SERUM & TONIC







Harga pasaran : RM 120, terdapat tawaran harga menarik sila hubungi nombor yang diberikan di bawah ini.

Untuk keterangan lebih lanjut sila hubungi :

SMS/Whatsapp :011 3239 1070

atau 
 

atau

Instagram : @aldenhaircare 

ALDEN HAIR SERUM & TONIC juga mengalu-alukan ajen dropshipper untuk produk mereka. So siapa yang berminat untuk membantu mereka di luar sana yang mengalami masalah rambut dan kulit kepala sambil menambah pendapatan silalah hubungi nombor di atas.

16 Comments

  1. Wahh menarik ni boleh atasi masalah rambut

    ReplyDelete
  2. Thanks for info. Ada kawan hadapi masalah ni, boleh bgtau dia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah Kak Mala, ana sendiri dah mencubanya :)

      Delete
  3. thanks info, bagus bagi yag ada masalah rambut

    ReplyDelete
  4. wow mcm best jek ni Ana...bagusnya info Ana ni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. In Shaa Allah Linda, satu produk yang baik utk masalah rambut kita :)

      Delete
  5. Mmg best Alden Hair Serum ni..Baunya fresh, kulit kepala rasa segar dn sejuk walaupun seharian bertudung. Tak mcm brand yg pnh sy beli seblm ni, rasa pijar. Mmg rekomen sgt2 utk yg bertudung mcm sy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu Nona, bila sapu rasa segar sangat dab bau dia pun sedap.

      Delete
  6. serum yang beri penyelesaian pada pengguna ....perkongsian yang baik

    ReplyDelete
    Replies
    1. In Shaa Allah.. sesuai untuk semua lelaki dan wanita

      Delete
  7. Sesuai pakai ni.. 1st day rambut stop gugur

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kann dhia, pakai rasa selesa sangat dan yang penting rambut tak gugur lagi..

      Delete
  8. sejak beranak pinak ni..mslh rambut gugur menghantui el lah kak...xtau lagu mana nak selesai..agak2 hat ni boleh tulun kut na hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. In shaa Allah EL, boleh je mencubanya :)

      Delete