Aloe Vera dan timun antara bahan semulajadi yang sering kali di gunakan sebagai bahan asas dalam petua menjaga kecantikan dan menyelesaikan pelbagai masalah kulit. Tak kira lah sebagai pelembab wajah dan kulit, mengatasi masalah rambut, penawar pelbagai rawatan kecederaan kulit dan juga sebagai minuman untuk kesihatan dalaman. Namun bukan semua kita ni boleh mendapatkan aloe vera secara semulajadi, nak jumpa pokoknya pun payah kalau tidak di tanam di halaman rumah. 

Atas kepentingan aloe vera yang amat bagus untuk ramuan semulajadi memberi inspirasi kepada LOVERA untuk memudahkan pengguna mendapat manfaat di atas setiap permasaalahan yang timbul dapat di atasi dengan segera, cepat, bersih dan mudah. Inilah terhasilnya inovasi LOVERA Magic Jelly




Korang pernah tengok kandungan aloe vera atau lidah buaya ni tak ? Ia mengandungi cairan pekat jernih yang mana amat bagus untuk pelbagai petua penjagaan kecantikan dan bahan semulajadi yang merawat pelbagai masalah kulit serta rambut. Malah ada juga yang memakannya untuk khasiat dalaman. Namun setiap dari kita di lahirkan dengan perbezaan jenis kulit , jadi mungkin ia sesuai untuk ana dan TIDAK sesuai untuk orang lain. Namun tak salah mencuba untuk mendapatkan kepastian.

LOVERA Magic Jelly




LOVERA Magic Jelly juga di datangkan dalam bentuk gel sama seperti bahan aloe vera asli. Menambahkan lagi kebaikan produk hebat ini apabila di gabungkan dengan bahan-bahan alami lain seperti timun, chamomile, jicama dan ianya BEBAS PARABEN , TANPA pewarna tiruan, TIADA MERCURY . Ia sangat lembut dan selamat di gunakan oleh setiap golongan usia, In Shaa Allah. 



LOVERA Magic Jelly juga dikilangkan dari kilang bertaraf GMP Certified Factory dan mendapat kelulusan KKM serta Sijil HALAL dari Jakim. Ia selamat dan suci untuk di gunakan .




Baru-baru ini, ana berpeluang mencuba sendiri LOVERA Magic Jelly . Ana mempunyai masalah kulit kering dan garis-garis halus penuaan pada bawah mata dan juga kedua belah tangan. Maklumlah kan dah 4 siri ni kian hari kian nampak kesan kekeringan pada kulit. Ana menggunakan LOVERA Magic Jelly pada bawah mata dan juga sebagai losyen pelembab untuk tangan. Perghh!! Memang best sangat bila di sapukan, ia sejuk je, natural sangat sebab tanpa bau yang kuat, lembut pada kulit dan ana yakin dengan penggunaan secara konsisten pasti dapat mengekalkan kelembapan kulit sama ada di wajah atau anggota tubuh yang lain. 



Pelbagai kegunaan LOVERA Magic Jelly untuk seisi keluarga :


1. Sebagai pelembab wajah dan anggota badan. Seperti yang ana cerita di atas tadi, ana suka menggunakan LOVERA Magic Jelly sebagai pelembab. Pamkan sekali gel di atas tapak tangan dan ratakan pada wajah atau tangan. Ia segar, sejuk dan melembabkan sepanjang hari tanpa rasa melekit. Best sangat.





2. Mengecutkan jerawat dan ia juga boleh di jadikan scrub muka semulajadi dengan mencampurkannya dengan bahan-bahan lain seperti di bawah. Cara-caranya:
1. Campur dan gaulkan sehingga sebati semua bahan bahan ini
2. Sapukan dekat muka dan biarkan 30 minit
3. Bilas dan keringkan muka 



No automatic alt text available.


3.Menyegarkan kulit dan sihat semulajadi .Juga sesuai untuk rambut gugur, kelemumur, rosak dan rambut bercabang.
Cara-caranya :
1. Campur dan sebatikan kesemua bahan
2. Sapu dan biarkan 30 minit
3. Bilas


No automatic alt text available.

4. Merawat kulit kering seperti ezcema

5. Boleh digunakan sebagai aftershave (lelaki & perempuan)

6. Boleh digunakan untuk sunburn. Dengan dua bahan saja anda dapat rawat sunburn dengan segera :
1. Campur dan gaulkan Aloe Vera dan Susu
2. Sapukan ke muka 
3. Biarkan 45 minit dan bilas



7. Boleh campur dengan foundation sebagai make up based. Solekan tahan lebih lama dan buat muka lagi glowing.


8. Untuk bibir kering

9. Sesuai untuk yang ada masalah cracked heels rekahan pada tumit kaki.

10. Bertindak sebagai make up remover juga !

11. Mengurangkan keradangan kulit dan menyembuhkan dengan cepat.

12. Membantu melawan masalah penuaan kulit dan kulit kering. Mengandungi vitamin C dan E untuk membaiki kulit secara semulajadi. Menjadikan kulit lebih anjal dan sihat dan mengurangkan garis-garis penuaan pada wajah dan tangan.



13. Mengurangkan stretch mark.


14. Boleh digunakan pada bayi yang mengalami ruam lampin atau gigitan serangga.



Jadi, korang yang mengalami salah satu dari masalah di atas, apa kata mencuba sendiri LOVERA Magic Jelly ni sebagai satu cara rawatan alternatif . Jadikan LOVERA Magic Jelly ini sebagai bahan perlu kegunaan seisi keluarga, apa orang kata 

" Satu beg satu Satu Magic Jelly "




Dimana nak beli dan dapatkan LOVERA Magic Jelly ni?

Dah tahu pelbagai kebaikan LOVERA Magic Jelly ni tentu ramai tercari-cari di mana nak dapatkan nya. Korang bileh sahaja dapatkan pelbagai info lanjut dengan ke mana-mana pautan media sosial yang ana berikan di bawah ini. 


 Hotline : +6011 3234 8255


8 Comments

  1. Replies
    1. Best Raihanah,kak ana suka pakai, sejuk je jelly LOVERA ni :)

      Delete
  2. wahhh produk best ni nnti nak try la

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jom Ekin dapatkan kebaikan dari LOVERA MAGIC JELLY ni :)

      Delete
  3. Byk nye fungsi die... Xrugi nk beli kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setiap rumah perlu ada satu untuk kegunaan seisi keluarga kan Fara :)

      Delete
  4. aloe vera memang terbukti bagus untuk kulit

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul khasiat yang telah berkurun di yakini keberkesanannya kan SHA :)

      Delete