Ana pasti sangat lah korang semua pastinya kaki shopping online kan ? Baik mengaku cepat !! Sekarang ni, ramai yang selesa membeli belah secara online dan terus dapat produk dan barangan ke rumah. Banyak perkara boleh jimat, jimat masa, jimat minyak dan yang awesome pula tu, kita dapat produk yang jauh lebih murah terus dari negara pengeluarnya. 

Umum sedar bahawa kebanyakan produk yang di jual secara online atau pun di pasaran tanahair kita ni datang dari negara China. Terpulang pada korang lah nak yang macam mana, ikut pada bajet dan kita akan dapat produk yang setanding dengan harga nya. Dan kalau sebut membeli belah secara online yang banyak tawaran harga menarik dan boleh dikatakan semua jenis produk ada ialah di EZBUY . Sebut sahaja nak beli apa, carilah di https://ezbuy.my/ dan semuanya di tawarkan pada harga yang berbaloi dengan penghantaran percuma mengikut terma dan syarat yang di tentukan. 



Online Shopping di EZBUY.MY




Ana nak berkongsi dengan korang pengalaman ana sendiri ketika shopping online di Ezbuy.my ni. Memang murah tau, bayangkan dengan RM100, ana dapat 2 helai kemeja, 2 helai sweatshirt ,wallet dan totte bag untuk anak-anak ana. Penghantaran percuma pula tu terus dari negara China. Tempoh menunggu pun tak lah lama sangat bergantung kepada jenis shipping yang kita pilih dan produk. Memang rambang mata nak membeli belah di Ezbuy ni. Dan ada di kalangan kawan-kawan ana, siap beli perabot dan barang perhiasan rumah terus dari China di Ezbuy.my.

EZBUY Kini Terdapat produk JD.com & MOGUJIE


Bercakap tentang produk dari negara China ni, di EZBUY kini korang boleh membeli pelbagai barangan keperluan rumah dan fesyen dari dua laman online shopping negara China yang tak kurang hebatnya iaitu JD.com & Mogujie.com . Kedua-dua laman shopping online ni sebelum nya dalam bahasa Cina dan pastinya sukar untuk kita membuat pembelian. Sekarang ni dengan melayari ke https://ezbuy.my/ kita dah boleh shopping terus produk-produk dari JD.com & Mogujie.com ni. 




Antara jenama yang terdapat di JD.com yang kini kita boleh memperolehinya dengan mudah di Ezbuy.com sahaja. Macam teringin nak beli pengukus elektrik tu lahh 😉😉 Kejap lagi ana nak pii usyaa kat Ezbuy. Mana tahu harganya berbaloi untuk di miliki. Jom... shopping. 




Murah-murah kan pelbagai aksesori dan fesyen yang kita boleh shopping di Ezbuy ni. Tak percaya korang layari lah ke laman web Ezbuy dan pasti boleh sesat kan sana berjam-jam untuk membuat pilihan mengikut bajet masing-masing. 



Korang lihat sendiri dari pelbagai kategori yang boleh di pilih di Ezbuy.my ni. Dari fesyen lelaki, fesyen wanita, Kanak-kanak, Permainan, Aksesori , Keperluan rumah dan perabot, Kecantikan, Sukan , Mobile dan Elektrik dan macam-macam lagi. Pendek kata semua ada lah kan. Jadi jangan lupa, ingat shopping, ingat lah EZBUY .




Jadi apa tunggu lagi, DAFTAR sekarang di ezbuy.my dan dapatkan Voucher Membeli Belah bernilai RM15 . Jangan lupa tau !! Daftar dan Happy Shopping everyone 💕💕

4 Comments

  1. hai ain datang singgah sini dan follow awak. salam perkenalan :)
    sincerely , farahain zfa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai Ain, terima kasih salam ukhuwah dari kak AJ juga :)

      Delete