sweetmuslimah

klikjer

LAZADA



Jumaat, 3 Julai 2015

Pandanglah Yang Indah-Indah


Keindahan Seni Lanskap Taman

Hari ini, Jumaat, 16 Ramadan 1436H.Telah separuh perjalanan kita di bulan yang mulia ini.Apakah ia adalah lebih baik dari Ramadan yang lalu, atau sekadar di pinggiran sahaja perjalanannya? Hanya Allah Yang Maha Mengetahui.Waallahu A'lam. Namun sebagai hambaNya kita kenalah berusaha membaiki diri dari hari ke hari, bukan hanya sepanjang Ramadan dan biarlah sepanjang hayat.In Shaa Allah.

Sepanjang Ramadan ini , tak banyak yang dapat ana kongsikan selain dari meneruskan #Cabaran20Hari.Untuk pengujung setia anajingga.com, ana selitkan juga beberapa entri yang sesuai dengan fitrah Ramadan.Kita lihat yang indah-indah, kita bercakap yang baik-baik ,kita kongsi yang elok-elok supaya pahala puasa akan kekal hingga ke akhir waktunya.Lupakanlah sengketa, lupakanlah kontroversi,abaikanlah cacian dan perbaikilah amalan kita bersama.

Tiada yang lebih indah di pandangan mata ana, selain dari melihat betapa indahnya ciptaan Yang Maha Esa, menjadikan bunga-bungaan yang mekar di taman berseri.Tiada satupun yang mustahil dan tiada satu pun yang kurang pada ciptaanNya.Maha Suci Allah, Tuhan Sekalian Alam.









Segarkan pandangan mata.Kredit foto-foto dari Design Fanpage .

10 ulasan:

  1. basicnyee hijau..my fav color..hhhuuhu..bila dipadankan dengan pink..fuhh...menyerlah..

    BalasPadam
    Balasan
    1. wah suka lah tuu kaler feveret Sha ye haha :)

      Padam
  2. kalo boleh pergi taman macam ni akan betul2 manfaatkan..huhu..nak rilex jer...cantik sangat..tenang jer tengok

    BalasPadam
    Balasan
    1. kan siti, alangkah damainya di sana :)

      Padam
  3. Alamak...kalau kak dapat taman yang begini...rasanya siang malam duk berkawad tak berhenti..

    BalasPadam
    Balasan
    1. haha ana memang nak tag kak Mala pada entri ni, cuma tak sempat lagi, tup tup kak Mala dah muncul..best kan kak..tapi laman kak mala pun seindah taman ni juga ana rasa :)

      Padam
  4. Cantiknya alam ciptaan Tuhan :D

    BalasPadam