sweetmuslimah

klikjer

LAZADA



Rabu, 1 Julai 2015

WW : Cantik Tak ?


WW: Laman Impian 







26 ulasan:

  1. Sangat cantik tapi risau pula kalau ada penyengat atau ular..huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. ye tak ye pulak kan SP, kena selalu bersihkanlah halaman kan :)

      Padam
  2. Tengok gambar rumah2 yang cantik itu teringat pula kepada cerita Hansel and Gretel... :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kan Kakcik, kisah dongeng kanak-kanak dengan rumah makanan tu kan hihi :)

      Padam
  3. ceria je kan tgk rumah mcm nii.....sejuk mata...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sha rumah kalau tanpa pokok2 ni kurang serinya..tapi kena maintain yang payah sikit kan :)

      Padam
  4. Balasan
    1. betul kan Mieja, sejuk mata memandang keindahannya.

      Padam
  5. cantik nya..tapi saya tak boleh la buat gini..ruang terhad..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Samalah DR kak ana pun ruang terhad juga rumah teres ni kan :)

      Padam
  6. cantik!! macam fairy tale je.. best!

    BalasPadam
    Balasan
    1. tu lah macam kisah fairy tales kan yoorin :)

      Padam
  7. yang no.3 cantik.... sejuk je mata memandang... :)

    BalasPadam
  8. Saya suka gmbr no 1... cantik...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kan Nora macam kisah dongeng je kan :)

      Padam
  9. Cantiknya.. banyak bunga :)

    BalasPadam