sweetmuslimah

klikjer

LAZADA



Rabu, 29 Julai 2015

WW: Cara nak hilang mengantuk ketika belajar


Cara nak hilang mengantuk ketika belajar

 






Jangan Marah haa... :)

22 ulasan:

  1. Hehe..bila tengok pic ni..kak PC teringat sekor anak kucing kak PC mati tertimpa buku teks..ibu kucing tu bawa anak dia gurau dirak buku..entah macam mana..tertimpa buku..seminggu kak PC murung..kucing kesayangan pulak tu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. alahai sedihnya kisah tu PC, tak apalah tak sengajakan :) mau tak murung, kak ana pun masa jingga pergi buat selamanya asyik nangis je ,rindu sangat :(

      Padam
  2. Tengok pic pun dah jadi makin ngantuk, camno tu? hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. moral of the story jangan belajar time ngantuk MyLife Ria haha :)

      Padam
  3. hahaha..comel sangat laaaa!!! :)

    BalasPadam
  4. Zumal follow Ana back #877. Comel la meow tu...

    BalasPadam
  5. Hamboi.. kreatif sungguh cara tidur tuh..

    BalasPadam
    Balasan
    1. kat mana pun jadi kan Shahida kalau dah ngantuk haha :)

      Padam
  6. hehe yang last skali tu mcm penat sungguh haih..

    BalasPadam
    Balasan
    1. tu lah stress agaknya CT haha :)

      Padam
  7. maknanya kena tidur kat celah-celah buku yer? Hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. begitulah lebih kurangnya ejoy haha :)

      Padam
  8. ni namanya ajak tido sekali... hehheheee.. menggoda betul.... ;)

    BalasPadam
    Balasan
    1. haha itulah tips nya, dah ngantuk tido je lah dengan buku2 tu :)

      Padam