WW: Cara nak hilang mengantuk ketika belajar

by - Wednesday, July 29, 2015


Cara nak hilang mengantuk ketika belajar

 






Jangan Marah haa... :)

You May Also Like

22 comments

  1. Hehe..bila tengok pic ni..kak PC teringat sekor anak kucing kak PC mati tertimpa buku teks..ibu kucing tu bawa anak dia gurau dirak buku..entah macam mana..tertimpa buku..seminggu kak PC murung..kucing kesayangan pulak tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. alahai sedihnya kisah tu PC, tak apalah tak sengajakan :) mau tak murung, kak ana pun masa jingga pergi buat selamanya asyik nangis je ,rindu sangat :(

      Delete
  2. Tengok pic pun dah jadi makin ngantuk, camno tu? hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. moral of the story jangan belajar time ngantuk MyLife Ria haha :)

      Delete
  3. hahaha..comel sangat laaaa!!! :)

    ReplyDelete
  4. Zumal follow Ana back #877. Comel la meow tu...

    ReplyDelete
  5. Hamboi.. kreatif sungguh cara tidur tuh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kat mana pun jadi kan Shahida kalau dah ngantuk haha :)

      Delete
  6. hehe yang last skali tu mcm penat sungguh haih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah stress agaknya CT haha :)

      Delete
  7. maknanya kena tidur kat celah-celah buku yer? Hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. begitulah lebih kurangnya ejoy haha :)

      Delete
  8. ni namanya ajak tido sekali... hehheheee.. menggoda betul.... ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha itulah tips nya, dah ngantuk tido je lah dengan buku2 tu :)

      Delete