sweetmuslimah

klikjer

LAZADA



Isnin, 29 Februari 2016

Melangkah Yakin Dengan TOOMIT Essence



Wajah yang cantik menjadi idaman setiap dari kita. Wanita sudah semestinya dan lelaki tak kurang juga yang mementingkan keterampilan diri. Berlumba-lumba mencuba pelbagai produk kecantikan yang ada, menggayakan fesyen pakaian terkini dan memakai haruman semerbak mewangi agar nampak menawan di khalayak ramai. Pasti, ia semestinya satu gaya hidup yang normal dalam masyarakat masa kini.Inginkan nampak anggun dan mempersona. Namun... jangan sekali abaikan penjagaan salah satu anggota tubuh yang amat penting dalam kehidupan kita makhluk Allah swt di mukabumi ini. Tak lain tak bukan...k.a.k.i. 



 TOOMIT Essence


Rasanya memang sesuatu yang amat menjelekkan apabila ada seseorang membuka stokin disisi kita, aroma yang sungguh tidak sedap dihidu. Alamak!! Kaki berbau. Apatah lagi bila berada di dalam kenderaan dengan penghawa dingin, sekali terhidu satu kereta, memang cepat-cepat minta oksigen kan.. Namun kini, dengan kepekaan individu itu sendiri penjagaan kaki juga telah ada penyelesaiannya. Jawapan yang dicari pastilah satu produk keluaran Bumiputera yang dikenali sebagai TOOMIT Essense.



TOOMIT Essence bukan sahaja menghindarkan bau yang tidak enak dari kaki malahan ia dapat merawat beberapa masalah yang kerap terjadi dibahagian tumit kaki kita. Antaranya ialah tumit merekah, ketuat,kulit bersisik, jangkitan kulat kuku dan sebagainya. Dengan formulasi bahan-bahan semulajadi terpilih dapat menghasilkan satu produk yang sangat baik untuk mengatasi masalah di sekitar kaki dan tumit khasnya. 




Biarpun ia hanya satu produk yang digunakan di bahagian kaki kita, yakinlah kerana TOOMIT Essence mendapat kelulusan dari KKM serta memiliki sijil Halal JAKIM. Jadi gunakan tanpa was-was lagi kerana ia telah dijamin tidak mendatangkan kemudaratan pada kulit. In Shaa Allah.Malah dijamin berkesan setelah tiga hari penggunaannya. 




Bahan-bahan semulajadi di dalam TOOMIT Essense: 


Antara bahan semulajadi yang digunakan dalam memformulasi produk TOOMIT Essence ialah :

1. Minyak Argan : 

Membekalkan khasiat lengkap untuk memperbaiki struktur kulit kaki.

2. Ekstrak Yis : 

Meningkatkan tahap kolegen kulit untuk kulit yang lembut disamping memperbaharui sel kulit rosak dan keras.

3.Shea Butter :

Mengandungi Vitamin E, iaitu salah satu vitamin yang penting untuk merawat kulit kaki kering dan bermasalah.

4. Aloe Vera :

Membantu melembutkan tumis.

5. Minyak Tea Tree :

Merupakan agen antiseptik serta anti kulat yang dapat mengatasi jangkitan pada kulit.

6. Minyak Daun Pudina :

Memberikan kesan sejuk dan selesa pada kulit.





Testimoni Pengguna TOOMIT Essence:


Alhamdulillah, setelah ramai yang menggunakan produk TOOMIT Essence, ramai yang tampil dengan testimoni positif kebaikan TOOMIT Essence dalam merawat dan menyelesaikan masalah pada kaki. 














Untuk keterangan lebih lanjut serta banyak lagi testimoni dari pengguna yang telah mendapat manfaat dari produk ini bolehlah ke ;

Facebook : TOOMIT Essence HQ    & Facebook : TOOMIT Essence Rawang

atau

 Instagram : toomit_essence_hq & Toomit Essence Stokis Rawang


Sebarang pertanyaan atau pembelian sila hubungi :

 Mohd Sahriman di Whatsapp : 019-622 4186





20 ulasan:

  1. suri rumah cam saya ni selalu ada masalah camni...dulu rajin gak pakai selipar dalam rumah...tapi sekarang ni pakai time ingat je...

    BalasPadam
    Balasan
    1. kena rawat tu malinda, nanti makin lama makin teruk jadinya boleh sampai kering ,cuba lah produk ni bagus dan berkesan.

      Padam
  2. Jadi segan bila jadi macam ni..

    BalasPadam
    Balasan
    1. kan aiza, dan tak selesa sebenarnya .

      Padam
  3. Memang malu kalau tumit kaki macam tu Ana..
    Akak kekadang selalu lupa nak pakai hahhaha :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul tu, kena gunakan produk untuk rawatan kaki juga kan NMI :)

      Padam
  4. ain alah pada sesetengah sabun cuci lantai.. memang tapak kaki jadi gatal2 dan kasar.. ermmm.. kena cuba produk ni agaknya.. hehehehee.. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. cubalah ain, terbukti berkesan bila digunakan untuk merawat masalah kaki dan tumit .

      Padam
  5. wanita memang patut menjaga kesihatan kaki. kalau kaki tak berapa sihat sudah tentu segala perjalanan didalam rumah agak terbatas

    BalasPadam
    Balasan
    1. yup, bukan sahaja wanita arz, lelaki juga perlu merawat kaki ni :)

      Padam
  6. Balasan
    1. haah sha, salah satu sebab juga kan .

      Padam
  7. Kebersihn n kesihatan kaki memg wajib d titikberatkn..

    BalasPadam
  8. mehehe comel nya nama produk dia.. kretip =)

    BalasPadam
    Balasan
    1. kan CT, senang nak ingat sebab guna pun kat tumit kaki :)

      Padam
  9. Wah boleh cuba ni kak ana..

    BalasPadam
    Balasan
    1. penyelesaian yang bagus untuk masalah kaki Lya :)

      Padam