WW: Kuih Putu Bambu

by - Wednesday, June 15, 2016



Kuih Putu Bambu - kuih tradisional Melayu







You May Also Like

24 comments

  1. Replies
    1. Kann NH, kak ana suka putu2 ni :)

      Delete
  2. pernah try sekali je,,,sedap...

    ReplyDelete
    Replies
    1. laa Sha dah sedap tu try laa berkali-kali hihi :)

      Delete
  3. Sedap putu bambu dari putu2 yg lain.ngeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. hana, lebih kurang je kak ana rasa spisis putu2 ni hihi :)

      Delete
  4. sedapnya kak ana.. nyum2.. mana nak cari ni...

    ReplyDelete
  5. suka sangat kuih ni...especially yg tak kedekut gula tu hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. kann Suki, lagi banyak lagi sodap :)

      Delete
  6. kaknoor tak pernah makan segala putu2 ni Ana
    baik putu mayam ke putu bambu ke
    nak kena cuba jugak ni kot

    ReplyDelete
    Replies
    1. kat Brunei tak ada ke kak noor,mungkin boleh mencubanya satu hari nanti kak :)

      Delete
  7. kuih feberet gak ni...dapat pulak makan panas2 lawan kan dgn teh o...layannnnn :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. yummy... kena sangat dah tu kan Malinda :)

      Delete
  8. Replies
    1. salam Ramadan ke 11 buat adik Yana :)

      Delete
  9. Replies
    1. Hamboi spot tang pinggan naa mazlan :)

      Delete