sweetmuslimah

klikjer

LAZADA



Rabu, 15 Jun 2016

WW: Kuih Putu Bambu



Kuih Putu Bambu - kuih tradisional Melayu







24 ulasan:

  1. Balasan
    1. Kann NH, kak ana suka putu2 ni :)

      Padam
  2. pernah try sekali je,,,sedap...

    BalasPadam
    Balasan
    1. laa Sha dah sedap tu try laa berkali-kali hihi :)

      Padam
  3. Sedap putu bambu dari putu2 yg lain.ngeee

    BalasPadam
    Balasan
    1. hana, lebih kurang je kak ana rasa spisis putu2 ni hihi :)

      Padam
  4. sedapnya kak ana.. nyum2.. mana nak cari ni...

    BalasPadam
  5. suka sangat kuih ni...especially yg tak kedekut gula tu hihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. kann Suki, lagi banyak lagi sodap :)

      Padam
  6. kaknoor tak pernah makan segala putu2 ni Ana
    baik putu mayam ke putu bambu ke
    nak kena cuba jugak ni kot

    BalasPadam
    Balasan
    1. kat Brunei tak ada ke kak noor,mungkin boleh mencubanya satu hari nanti kak :)

      Padam
  7. kuih feberet gak ni...dapat pulak makan panas2 lawan kan dgn teh o...layannnnn :p

    BalasPadam
    Balasan
    1. yummy... kena sangat dah tu kan Malinda :)

      Padam
  8. Balasan
    1. salam Ramadan ke 11 buat adik Yana :)

      Padam
  9. Balasan
    1. Hamboi spot tang pinggan naa mazlan :)

      Padam