Hai.. siapa sini peminat fanatik bola sepak ? Kalau bukan korang, suami ke, anak bujang ke, tunang ke atau kawan-kawan yang kaki bola khasnya peminat tegar  MCFC (Manchester City Football Club) vs MU (Manchester United) ? Korang kena baca entri ni betul-betul sebab, mana tahu rezeki korang untuk mejadi tetamu VIP ke Manchester dan di layan bagaikan diva menyertai pelbagai program yang bakal di sediakan. Ini betul tau !! Bukan mimpi atau khayalan !! Ada caranya bagaimana korang nak merealisasikan impian insan yang korang sayangi atau pun korang sendiri yang selama ni berangan-angan nak ke stadium bertaraf dunia di  English Premier League .



Peraduan Dashing Let's Go Manchester

EPL atau English Premier League yang merupakan antara liga bole sepak dunia yang punyai jutaan peminatnya dari serata dunia termasuk lah di negara kita Malaysia. Adalah menjadi impian dan igauan peminat tegar liga ini untuk menyaksikan sendiri perlawanan EPL ini secara depan mata di salah sebuah stadium ternama dunia. Siapa yang tak nak kan..namun pelbagai faktor menjadi halangan untuk impian ini menjadi satu kenyataan. 




DASHING, satu jenama terulung penjagaan diri khusus untuk lelaki amat memahami keinginan setiap keperluan lelaki termasuklah untuk merealisasikan impian maskulin di luar sana untuk berada di di kota Manchester dengan menganjurkan satu peraduan untuk tahun ke-3 berturut-turut. Ganjaran kali ini lebih hebat dengan menawarkan kepada 6 orang pemenang bertuah, penginapan PERCUMA selama 4 hari 3 malam perjalanan pergi dan balik ke Manchester, United Kingdom termasuk tiket VIP menyaksikan depan mata sendiri perlawanan antara MCFC vs MU dalam Let's Go Manchester Contest.  Pengalaman 4 hari makan, tidur  dan segalanya  bola sepak di Manchester, UK!! 



Tunggu!!! Pemenang bukan setakad berpeluang menyaksikan 2 perlawanan pasukan ternama EPL melalui tiket tempat duduk VIP di Stadium Etihad tetapi mereka juga akan mengikuti lawatan ke National Football Museum dan beberapa lagi stadium bertaraf dunia seperti Old Trafford, ETihad dan Anfield. Lagi best bila mereka juga berpeluang untuk mendapatkan tandatangan dari beberapa pemain lagenda MCFC. Sebagai bonus pula, mereka akan menyertai lawatan Magical Mystery Tour ke beberapa lokasi terpilih yang berlatar belakangkan kisah kumpulan muzik ternama dan legenda The Beatles. Inilah antara impian yang ingin di kecapi oleh setiap peminat tegar bola sepak bukan ??





Wahh!! Tak sabar dah kan nak tahu bagaimana nak menyertai peraduan Let's Go Manchester Contest ini . Mudah sangat, korang hanya perlu membeli mana-mana produk DASHING atau ELITE di dalam satu resit. Kemudian ambil gambar yang jelas resit korang tu, dan hantar melalui aplikasi whatsapp berserta nama penuh ( seperti di dalam KP atau Passport ), No kad pengenalan atau passport dan outlet di mana korang membelinya ke +6016-9972373. Mudah kan!! 

Cepat!! Jangan berlengah lagi untuk memburu impian bersama DASHING jenama terulung dalam penjagaan gaya tatarias lelaki. Peraduan berakhir pada 31hb January 2018. Sempat lagi untuk korang sertai. 

Untuk keterangan lanjut, boleh sahaja ke : 


atau 

Laman web : www.dashing.com.my

atau 

Hubungi terus : 03-80238311


18 Comments

  1. boleh cuba mana tau berpeluang menang, alang-alang dah beli

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah kan, mana tahu nasib baik boleh ke Manchester :)

      Delete
  2. dashing mmg perfume bauan para lelaki sangat kan kak. hihi. kepada peminat bola, ini sememangnya peluang keemasan. :). hebat akak Rank 3 untuk blogger perak. hihi. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la, yang berminat boleh sahaja cuba nasib, kak ana pun tak tahu rank 3 tu apa maksudnya GV haha :)

      Delete
  3. menarik! kalau ada untung, boleh pergi manchester!

    ReplyDelete
  4. Wahh untung siapa yang menang tu nanti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kita nantikan pengumumannya nanti kan Nani :)

      Delete
  5. Semburan sejak sekolah lagi. Best kalau menang contest tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. jenama yang di yakini zaman berzaman kan CP :)

      Delete
  6. wahhh bestnya kalau siapa menang nanti..

    ReplyDelete
    Replies
    1. siapa kah yang bertuah tu nanti kan Ekin :)

      Delete
  7. kaki bola boleh lah beli ramai ramai buat perhiasan di rumah. Mana tahu dapat pergi manchester

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh sahaja di gunakan produk yang sesuai untuk lelaki sambil tu join contest ni bagi yang berhajat kan :)

      Delete
  8. saya antara peminat perfume. hehe siapa yang nak pergi manchester percuma kena lah join contest dashing ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mesti banyak koleksi perfume AC, boleh join contest ni kalau berminat nak ke Manchester hihi :)

      Delete
  9. Mesti seronok kalau dapat ke manchester

    ReplyDelete
    Replies
    1. mesti peluang yang di tunggu2 oleh peminat EPL untuk ke Manchester kan ARZ :)

      Delete