Kebersihan tangan ada lah punca utama kesihatan tubuh kita. Bakteria dan kuman berada di mana-mana sahaja di persekitaran kita. Bayangkan dalam satu hari berapa tempat kita sentuh dan berapa objek kita pegang, Nak-nak lagi ketika berada di tempat-tempat awam, kan. Bukan setakad kita orang dewasa ni, malahan kanak-kanak lagi lah sedang aktif meneroka persekitaran mereka, kemudian menyentuh makanan terus ke mulut. Kanak-kanak lebih mudah mendapat kesan langsung dari persekitaran yang tidak bersih. 

Selain membasuh tangan, kita sebagai ibu juga boleh mempastikan kebersihan dan kesihatan diri kita sendiri serta seluruh keluarga dengan membekalkan mereka dengan pembersih tangan atau hand sanitizer untuk di bawa ke mana-mana. Dengan cara ini, mereka dapat menjaga kebersihan dan kesihatan pada setiap masa dan ketika. Banyak jenama pembersih tangan yang berada di pasaran masa kini, tetapi hari ini, ana nak perkenalkan dengan korang semua 3 rangkaian set gel tangan yang sangatlah comel dan wangi.




Ana pasti kanak-kanak akan teruja sangat nak menggunakannya kerana kecomelan dan harumannya. Ana sendiri pun teruja sangat bila menerimanya, berebut anak-anak nak gunakannya dan di bawa ke kolej masing-masing. Comel kan 😀😀 Inilah dia tiga set variasi pilihan dari Sensez Beauty Hand Gel. Setiap satu set comel ini di datangkan dalam 4 pilihan variasi berlainan. Ia terdiri daripada :

1Sensez Beauty Hand Gel Tropical 

2. Sensez Beauty Hand Gel Anti-Bacterial Perfumed 

3. Sensez Beauty Hand Gel Fairy Bliss Glitter 



Image may contain: food


Amacam ?? Comel kan, kalau korang bagi kat anak-anak untuk di bawa ke mana-mana pasti mereka super excited kan. Jom ana nak kongsikan dengan korang kesemua variasi dari Sensez Beauty Hand Gel .

Sensez Beauty Hand Gel Tropical 



Bila sebut sahaja Tropical pastinya kita amat sinonim dengan kesegaran aroma buah-buhan tropika yang menyegarkan. Rasai pengalaman kesegaran dan kebersihan (hygiene) bersama Sensez Beauty Hand Gel Tropical. Bukan sahaja bauan segar buah-buahan Tropika tetapi di perkaya dengan Vitamin E untuk menjaga kebersihan tangan kita sekeluarga. 4 variasi Sensez Beauty Hand Gel Tropical ialah : 

1Sensez Beauty Hand Gel Tropical Pineapple 

Sweet Sensation Pineapple


2Sensez Beauty Hand Gel Tropical Mango 

Sweet Fruity Mango


3. Sensez Beauty Hand Gel Tropical Watermelon 


Refreshing Splash Watermelon



4. Sensez Beauty Hand Gel Tropical Coconut 


Exotic Creamy Coconut


Sensez Beauty Hand Gel Anti-Bacterial Perfumed 




Menampilkan 4 variasi Anti-Bacterial dengan Vitamin E untuk melindungi kebersihan tangan dan kesihatan tubuh. Aroma alam semulajadi bersama buah-buahan memberikan kesegaran dan kesihatan tangan anak-anak dan diri kita sendiri. 

1. Sensez Beauty Hand Gel Anti-Bacterial Perfumed Forest Bliss Citrus


Forest Bliss Citrus 
2. Sensez Beauty Hand Gel Anti-Bacterial Perfumed Ocean Bliss - Sea Breeze


Ocean Bliss- Sea Breeze

3. Sensez Beauty Hand Gel Anti-Bacterial Perfumed Urban Bliss - Grape



Urban Bliss - Grape

4. Sensez Beauty Hand Gel Anti-Bacterial Perfumed Country Bliss - Strawberry 



Country Bliss Strawberry


Sensez Beauty Hand Gel Fairy Bliss Glitter 




Set variasi bagai fairy tales ini yang paling ana suka, bagaikan magic wand yang berkerlipan memberikan kebersihan dan kesegaran kepada si pemakainya. Comel sangat dan menjadi rebutan anak-anak ana sendiri. 4 Variasi Fairy Bliss adalah :

1. Sensez Beauty Hand Gel Fairy Bliss Glitter  - Hazel Quillweb

Hazel Quillweb 

Bagaikan sepasang sayap rerama aroma lemon yang melindungi kesegaran dan kebersihan yang mempastikan keberishan sentiasa terjaga. 


2. Sensez Beauty Hand Gel Fairy Bliss Glitter - Olive Rainbowfrost

Olive Rainbowfrost 

Bagaikan haruman fairy dengan kelopak mawar berwarna pink yang mempastikan keersihan anak-anak sentiasa di lindungi. 

3. Sensez Beauty Hand Gel Fairy Bliss Glitter - Feather Snowwand

Feather Snowland


4. Sensez Beauty Hand Gel Fairy Bliss Glitter - Briar Rainbow Glitter

Briar Rainbow Glitter

Kesemua rangkaian Sensez Beauty Hand Gel di datangkan dalam set kotak yang cantik 4 x 30ml setiap satu berharga cuma RM15 sahaja. 



Sensez Beauty, jenama inspirasi Asia cukup percaya yang alam mampu menawarkan penyelesaian terbaik buat anda. Diilhamkan daripada kebaikan Asia yang kaya dengan zat semula jadi, keunikan Sensez Beauty adalah formulasi gabungan dua kebaikan dan disatukan untuk keperluan anda. Ladeni diri anda dengan produk penjagaan diri Sensez Beauty untuk kebaikan, haruman & kesegaran yang berkekalan.

Untuk keterangan lanjut dan pembelian , singgah sahaja ke :


atau pembelian secara online di mana-mana pautan yang ana berikan di bawah :





Untuk pembelian di LAZADA jangan lupa masukkan 
voucher kod 
"SBTROPICAL"
 untuk diskaun 20% 
tanpa perlu pembelian minimum mana-mana dari 3 varisi Sensez Hand Gel.


2 Comments

  1. Wah, saya suka betul dengan produk yang wangi-wangi nie, nak kena cari kat market la.. Nice sharing kak Ana...

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah memang wangi Shikin comel lak tu :)

      Delete