Hai korang, nii nak cerita nii.. Coca-Cola Malaysia dan QSR Brands (M) Holdings Bhd yang merupakan pemilik francais operasi KFC dan Pizza Hut, kini mengumumkan kerjasama jangka masa panjang di Malaysia. Tiga jenama besar dalam industri minuman dan rangkaian restoran makanan segera ini mempunyai sasaran untuk memberikan sentuhan magica kepada seluruh rakyat Malaysia menikmati hidangan menu di setiap 740 cawangan KFC dan lebih 440 restoran Pizza Hut di seluruh negara. 

Sekarang kita boleh menikmati hidangan kesukaan keluarga dan kawan-kawan di Pizza Hut atau pun di KFC sambil menikmati minuman pilihan ramai seperti Coca-Cola Rasa Asli, Coca-Cola Zero Sugar, Sprite, Fanta, dan tak lupa juga minuman teh dari  Heaven and Earth. Pilih sahaja yang mana korang suka di deretan fountain dispensers atau pun minuman tin atau botol yang sedia di minum. Syok nyaa!!!



Memetik kata-kata Joseph Louis Balat, yang merupakan Chief Executive Officer, Bottling Investments Group for Singapore, Malaysia, dan  Brunei, “We are proud to have our Coca-Cola drinks served alongside KFC and Pizza Hut's popular food offerings. We are excited that this partnership represents a significant synergy to provide diners with our refreshing range of beverages in responding to ever-changing consumer needs"


KFC Coca Cola

Berpegang pada falsafah menjadikan keseronokan dan kenikmatan waktu makan bagaikan sentuhan magica dengan gabungan rasa Coca-Cola, KFC dan Pizza Hut . Ia di jelaskan oleh  Amruta Vaidya, Franchise Director, Coca-Cola Malaysia. menurutnya  “At Coca-Cola, our philosophy as a brand and as a company has always been about being part of and celebrating moments when friends and families come together over a meal and an ice-cold drink of Coca-Cola or any of our delicious and refreshing beverages,” 

Bermula Ogos 2022 ini,  Coca-Cola Malaysia merupakan pembekal minuman untuk rangkaian restoran KFC dan Pizza Hut di beberapa outlet terpilih dan menjelang awal September 2022 ia akan merangkumi seluruh rangkaian restoran di setiap lokasi seluruh negara. Sabar naa.. 

As a leader in Malaysia’s retail food industry, QSR Brands through KFC and Pizza Hut is committed to consistently serving high-quality products while remaining agile and relevant for all. We are committed to raising the bar in terms of service delivery, innovation, and customer satisfaction. Over the last two years, we have been able to grow despite the prevailing challenges by innovating all areas of the business and will continue to do so. We believe this partnership will further widen our reach and we hope to delight our customers further,” ulasan dari  Nehchal Khanna, Chief Executive Officer & Managing Director, QSR Brands (M) Holdings Bhd.



Minuman popular  Coca-Cola Zero Sugar, dijangka akan menjadi minuman pilihan utama di seluruh rangkaian restoran KFC and Pizza Hut . Ia merupakan sebahagian daripada kempen kesedaran pipihan menu sihat yang merupakan Healthier Choice Symbol-certified portfolio mereka. Coca-Cola Malaysia kekal komited menyokong kesedaran pentingnya pengambilan gula yang kurang namun masih boleh menikmati selera yang sedap untuk mereka yang tersayang.

Dengan termeterainya kerjasama ini, Coca-Cola mengukuhkan lagi kekuatan legasi dan kewujudan mereka di dalam industri makanan dan minuman di seluruh negara. Jadi lepas nii kita akan menikmati hidangan menu dari KFC dan Pizza Hut dengan minuman Coca-Cola yang hebat. Jommsss.. 

2 Comments

  1. Owhh. PC lama rasanya tak minum coca cola kak..

    ReplyDelete
  2. wah tq ana for sharing very informative information.

    ReplyDelete