Laa nii bukan sahaja orang akan bagi hadiah dalam bentuk barangan untuk hari lahir atau anniversary. Lebih ramai memilih untuk menghantar makanan sebagai hadiah birthday kawan-kawan atau yang tersayang. 


brookies & biscoff burnt cheese cake


Tempahan biscoff burnt cheesecake & brookies


Tambah lagi sekarang ni terdapat pelbagai juadah yang bukan sahaja sedap di makan tetapi sangat cantik dan aesthetic . Contoh baru-baru ni laa, kawan satu kampus Adik Ika datang cod hadiah belated birthday nya. 


tempahan brookies


Tertarik sungguh kak ana dengan kecomelan dan keenakan sebalang brookies dan sebiji biscoff burnt cheese cake home baked dari kawannya ini. Kedua menu ini hasil homebaked Dila dan kakaknya. Memang sangat comel, aesthetic dan yang penting sedappp!!

Benda best macam nii, mestilah kak ana akan share dengan korang kan. Khas buat orang-orang Rawang dan sekitar korang boleh sahaja buat tempahan brookies atau biscoff sama ada untuk hantaran atau pun hadiah kan pada insan tersayang. 


tempahan bisscoff burnt cheesecake


Korang pii laa usya-usya kat instagram Yummythings Here tengok sendiri aneka kek, brookies dan biscoff burnt cheese cake untuk korang order dan cod . Sure korang akan suka punya lah dan rasa dia cukup perfect pada kak ana. Serius sedap uollss.. 


4 Comments

  1. Aduhai!
    Tengok gambar saja pun dah terliur!

    ReplyDelete
  2. Wah.. Semoga bisnes kawan kak long terus sukses

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh salah nak taip Adik tertaip kak long plak. Hihi

      Delete