sweetmuslimah

klikjer

LAZADA



Selasa, 7 April 2015

Yang Di Tunggu Bakal Tiba


Pesta Buku Antarabangsa 2015 :


Bagi penggemar novel, buku-buku ilmiah dan sewaktu dengannya, pastilah kedatangan Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2015 sangatlah di nanti-nantikan kehadirannya. Tidak lama lagi mulai 24hb April - 3hb Mei 2015, bakal berlangsung di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWC), Kuala Lumpur. Cepat-cepat booking tarikh untuk shopping sakan dan menambah koleksi masing-masing.


KL international book fair 2015


~berkongsi info pesta buku antarabangsa Kl 2015 disini~

40 ulasan:

  1. tazaaabaaaaar. eksaited nak pegi. Hehehhe :P

    BalasPadam
  2. Kak ana pi ke ??borong buku banyak2 kak...:)

    BalasPadam
  3. saya ada lebih kurang 10 buku dibeli masa bbw yg belum dinodai kesuciannya..keliru dengan pilihan yg byk sampai tak terbaca.

    BalasPadam
    Balasan
    1. haha ayat mu FR sungguh tragis sekali :0

      Padam
  4. kak ana belanja satu novel hahaha.muah cikeddd :*

    BalasPadam
  5. jauhnya nak p sana..sedihnyaa :((

    BalasPadam
    Balasan
    1. jom lah Wani, sambil makan angin ke KL hehe :)

      Padam
  6. jauh nya k.ana..kalau ada dekat area penang atau s.p,buleh jugak khaty join..

    BalasPadam
    Balasan
    1. erm jauh kan khaty... sedih lak kak ana hehe :)

      Padam
  7. Balasan
    1. Jom bawa Danish cari buku boboiboy betul ke hehe :)

      Padam
  8. nak pegi sane.. tapiii..inshaAllah klau dpt pegi..kite g same2 la oke.. :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. In Shaa Allah Niss, nanti kita set kay :)

      Padam
  9. memang acara WAJIB pergi setiap tahun.....!! hehehehee...

    *ehh...jom geng #EFG pakat2 buat rombongan gi PBAKL nanti.. kak ana jadi guru pengiring... kikikikikiii.... :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. haha boleh gak Ain nanti kita pakat2 kay :)

      Padam
  10. Beli novel sambil minta autograph penulisnya

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wah itu yang istimewa kan Mrs A :)

      Padam
  11. wah bestnyee.. kalau dekat mesti dh lama pegi...

    BalasPadam
    Balasan
    1. erm tu lah kan Eny :) jauh pula dengan Eny .

      Padam
  12. Balasan
    1. erm no komen kat aisya..huhu :(

      Padam
  13. yezzzzaaaaaa...da set tarikh ni..kalau xda apa2 bole la pegi =)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jom kita pakat jumpa kat sana nak :)

      Padam
  14. satu sbb aina nk masuk uni luar dri klantan. sbb pbakl ni lah. haha asyik xleh pergi je... :'(

    BalasPadam
    Balasan
    1. Amin, mudah-mudahan Aina akan dapat melanjutkan pelajaran ke mana-mana uni di KL In Shaa Allah :)

      Padam