Yang Di Tunggu Bakal Tiba

by - Tuesday, April 07, 2015


Pesta Buku Antarabangsa 2015 :


Bagi penggemar novel, buku-buku ilmiah dan sewaktu dengannya, pastilah kedatangan Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2015 sangatlah di nanti-nantikan kehadirannya. Tidak lama lagi mulai 24hb April - 3hb Mei 2015, bakal berlangsung di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWC), Kuala Lumpur. Cepat-cepat booking tarikh untuk shopping sakan dan menambah koleksi masing-masing.


KL international book fair 2015


~berkongsi info pesta buku antarabangsa Kl 2015 disini~

You May Also Like

40 comments

  1. tazaaabaaaaar. eksaited nak pegi. Hehehhe :P

    ReplyDelete
  2. Kak ana pi ke ??borong buku banyak2 kak...:)

    ReplyDelete
  3. saya ada lebih kurang 10 buku dibeli masa bbw yg belum dinodai kesuciannya..keliru dengan pilihan yg byk sampai tak terbaca.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha ayat mu FR sungguh tragis sekali :0

      Delete
  4. kak ana belanja satu novel hahaha.muah cikeddd :*

    ReplyDelete
  5. jauhnya nak p sana..sedihnyaa :((

    ReplyDelete
    Replies
    1. jom lah Wani, sambil makan angin ke KL hehe :)

      Delete
  6. jauh nya k.ana..kalau ada dekat area penang atau s.p,buleh jugak khaty join..

    ReplyDelete
    Replies
    1. erm jauh kan khaty... sedih lak kak ana hehe :)

      Delete
  7. Replies
    1. Jom bawa Danish cari buku boboiboy betul ke hehe :)

      Delete
  8. nak pegi sane.. tapiii..inshaAllah klau dpt pegi..kite g same2 la oke.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. In Shaa Allah Niss, nanti kita set kay :)

      Delete
  9. memang acara WAJIB pergi setiap tahun.....!! hehehehee...

    *ehh...jom geng #EFG pakat2 buat rombongan gi PBAKL nanti.. kak ana jadi guru pengiring... kikikikikiii.... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha boleh gak Ain nanti kita pakat2 kay :)

      Delete
  10. Beli novel sambil minta autograph penulisnya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wah itu yang istimewa kan Mrs A :)

      Delete
  11. wah bestnyee.. kalau dekat mesti dh lama pegi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. erm tu lah kan Eny :) jauh pula dengan Eny .

      Delete
  12. yezzzzaaaaaa...da set tarikh ni..kalau xda apa2 bole la pegi =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jom kita pakat jumpa kat sana nak :)

      Delete
  13. satu sbb aina nk masuk uni luar dri klantan. sbb pbakl ni lah. haha asyik xleh pergi je... :'(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin, mudah-mudahan Aina akan dapat melanjutkan pelajaran ke mana-mana uni di KL In Shaa Allah :)

      Delete