WW: Two Faced

by - Wednesday, April 15, 2015




Setuju tak ???

You May Also Like

18 comments

  1. aaaa gerunnye kak
    jgn slap sembarangan..hihi
    tapi memang kan, org bertalam 2 muka ni, sakit hati dibuatnya
    moga diberikan kesedaran dan hidayah buat mereka
    buat mereka yg jd mangsa talam 2 muka, sabar k..moga kesabaran itu diberi ganjaran tinggi oleh yg maha esa

    ReplyDelete
  2. Kalau TALAM DUA MUKA tu mmg Lya tak suka tak suka tak suka sangat2 Kak Ana..Dgn kita cakap camtucamni baik jer tapi belakang kita mak kau siap maki hamun kita lagi huhuhu............TAK SUKAAAAAAAAAA

    ReplyDelete
    Replies
    1. sakit hati kan Lya, hilang gaktahap kesabaran kita huhu :(

      Delete
    2. talam dua muka TAK suka.....!! tapiii kuih talam saya suka... hehehehehe.... :)

      Delete
    3. sedapnya Ain kuih talam lama tak makan hehe :)

      Delete
  3. Salam. Hee lempang je mak., ;p

    ReplyDelete
  4. hehe nanti jadi kes aii slap u, u slap aii. >_< susah nk cari kwn betul kawan kan. sabor jelah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nasib aina budak baik kan :) comel gitu dengan halfface nya

      Delete
  5. org bermuka2 ni susah.. setakat 2 muka ok lagi ada 3 4 5 6 7 muka T_T sabar je lah kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mak aii banyaknya muka depa Eny :)

      Delete
  6. hah penampaq both faces at once Kak..
    hehe

    ReplyDelete
  7. hahahahahaa... tergelak ain baca ni kak ana...!!
    tapi memang bahaya org bermuka-muka ni.. sepatutnya dihapuskan segera..... :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha bagi je dua-dua belah muka kan biar pupus terus hehe :)

      Delete
  8. hahahaha slap je dedua.. sebab dedua nyampah kan =P

    ReplyDelete