sweetmuslimah

klikjer

LAZADA



Rabu, 13 Mei 2015

Raja Nazira Safya - Puteri Comel

Foto-foto Raja Nazira Safya yang sangat comel

Sepanjang berlangsungnya istiadat pertabalan Sultan Perak yang ke 35, Sultan  Nazrin Muizzudin Shah dan Raja Permaisuri Perak Tuanku Zara Salim, antara yang mencuri perhatian rakyat Malaysia ialah kecomelan anakanda puteri kedua baginda berdua iaitu Raja Nazira Safya.Pelbagai aksi comel puteri Diraja Perak yang sangat menawan hati kita melihatnya.Disini ana kongsikan beberapa keping foto dari Utusan Online untuk sama-sama melihat aksi manja dan comel puteri kecil Raja Nazira Safya.


puteri sultan perak

puteri sultan perak








Semoga Puteri Raja Nazira Safya akan membesar sebagai puteri yang solehah dan menjadi kesayangan rakyat negeri Perak selamanya. Amin.

Kredit foto dari : http://m.utusan.com.my/galeri-foto/keletah-raja-nazira-safya-curi-tumpuan

34 ulasan:

  1. comel.. kulit putih kemerah-merahan.. hehehehe..
    ikut wajah Bondanya.. cantik.. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. haah mengikut iras wajah ayahanda dan bonda nya :

      Padam
  2. Comelnye puteri raja sorg ni,mmg rupa puteri betul la..geram tgk

    BalasPadam
    Balasan
    1. kan CN comel dah dewasa bakal menjadi puteri yang jelita nanti, In Shaa Allah

      Padam
  3. Balasan
    1. comel sangat-sangat Leyla kan :)

      Padam
  4. comel sgt...permaisuri zara tu mixed ke sis?

    BalasPadam
    Balasan
    1. haah Suki mixed kan nama penuh Tuanku Zara Salim Davidson.

      Padam
  5. comel betul puteri ini kak ana

    BalasPadam
    Balasan
    1. comel aRz, cik puteri pun comel juga :)

      Padam
    2. aRz pun comel juga...muahahaha

      Padam
    3. erm yelah sebab tu cik puteri ikut kecomelan abahnya..iyolah tuu :)

      Padam
  6. memang comel..terpegun tengok..bonda dia cantik..

    BalasPadam
  7. Moga menjadi puteri yang rendah hatinya,,comel akhlaknya dan manis tutur katanya..

    BalasPadam
  8. Mesti cantik betul dah besar ni...

    BalasPadam
    Balasan
    1. haah kan Linda, mewarisi kecantikkan ayahanda dan bondenya.

      Padam
  9. comel pastu suke tgk gaya dia...sempoi..hahhaa

    BalasPadam
    Balasan
    1. kan..anak2 ni tak kiralah siapa pun mereka tetap anak2 yang comel dan bersahaja :)

      Padam
  10. Haaa nak potong rambut Cik Puteri cam ni lah hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. yeay mesti comel cik puteri macam puteri raja Perak ni :)

      Padam
  11. alahaiiii comel sungguhhhh :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. comel sangat sangat kan mawar :)

      Padam