Raja Nazira Safya - Puteri Comel

by - Wednesday, May 13, 2015

Foto-foto Raja Nazira Safya yang sangat comel

Sepanjang berlangsungnya istiadat pertabalan Sultan Perak yang ke 35, Sultan  Nazrin Muizzudin Shah dan Raja Permaisuri Perak Tuanku Zara Salim, antara yang mencuri perhatian rakyat Malaysia ialah kecomelan anakanda puteri kedua baginda berdua iaitu Raja Nazira Safya.Pelbagai aksi comel puteri Diraja Perak yang sangat menawan hati kita melihatnya.Disini ana kongsikan beberapa keping foto dari Utusan Online untuk sama-sama melihat aksi manja dan comel puteri kecil Raja Nazira Safya.


puteri sultan perak

puteri sultan perak








Semoga Puteri Raja Nazira Safya akan membesar sebagai puteri yang solehah dan menjadi kesayangan rakyat negeri Perak selamanya. Amin.

Kredit foto dari : http://m.utusan.com.my/galeri-foto/keletah-raja-nazira-safya-curi-tumpuan

You May Also Like

34 comments

  1. comel.. kulit putih kemerah-merahan.. hehehehe..
    ikut wajah Bondanya.. cantik.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah mengikut iras wajah ayahanda dan bonda nya :

      Delete
  2. Comelnye puteri raja sorg ni,mmg rupa puteri betul la..geram tgk

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan CN comel dah dewasa bakal menjadi puteri yang jelita nanti, In Shaa Allah

      Delete
  3. Replies
    1. comel sangat-sangat Leyla kan :)

      Delete
  4. comel sgt...permaisuri zara tu mixed ke sis?

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah Suki mixed kan nama penuh Tuanku Zara Salim Davidson.

      Delete
  5. comel betul puteri ini kak ana

    ReplyDelete
    Replies
    1. comel aRz, cik puteri pun comel juga :)

      Delete
    2. aRz pun comel juga...muahahaha

      Delete
    3. erm yelah sebab tu cik puteri ikut kecomelan abahnya..iyolah tuu :)

      Delete
  6. memang comel..terpegun tengok..bonda dia cantik..

    ReplyDelete
  7. Moga menjadi puteri yang rendah hatinya,,comel akhlaknya dan manis tutur katanya..

    ReplyDelete
  8. Mesti cantik betul dah besar ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah kan Linda, mewarisi kecantikkan ayahanda dan bondenya.

      Delete
  9. comel pastu suke tgk gaya dia...sempoi..hahhaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan..anak2 ni tak kiralah siapa pun mereka tetap anak2 yang comel dan bersahaja :)

      Delete
  10. Haaa nak potong rambut Cik Puteri cam ni lah hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeay mesti comel cik puteri macam puteri raja Perak ni :)

      Delete
  11. Replies
    1. comel sangat sangat kan mawar :)

      Delete