De'Xandra Perfume




Pertengahan Januari lepas, ana telah memenangi satu Giveaway di Instagram yang menghadiahkan sebotol wangian perfume  jenama yang paling laris dan terkenal masa kini, tak lain tak bukan De'Xandra. Teruja sangat dan memang mengidam nak memilikinya, akhirnya dapat juga menikmati haruman De'Xandra yang amat mempersona ini. Setelah menggunakannya sendiri, ana rasa rugi jika tidak dikongsikan dengan pembaca www.anajingga.com , salah satu produk yang sangat sesuai untuk dimiliki oleh setiap kita.


Sejarah kewujudan de'xandra


MARCH 2015, Pengasas De'Xandra PUAN ERNAYANEE NUR BINTI JULAIMI mewujudkan produk De'Xandra selepas 5 tahun beliau berniaga PERFUMES dari pelbagai jenis perfumes iaitu dari Pati Perfumes sehingga ORIGINAL PERFUME. Beliau banyak membantu pelajar & surirumah berniaga secara online menggunakan program DROPSHIP BELIAU sehinggakan 1 hari beliau merasakan ramai lagi tidak terbantu disebabkan PERMINTAAN perfumes yang beliau terima melebihi dari PENGELUARAN yang dapat di hasilkan. ( DEMAND > SUPPLY )

Disebabkan kesukaran mendapat stock & stock adalah terhad beliau merancang hampir setahun untuk mengeluarkan PERFUMES sendiri & Kajian beliau selama 5 tahun mendapati terdapat 3 ciri-ciri permintaan yang paling utama ramai penggemar perfumes cari.


1) TAHAN LAMA DENGAN HARGA BUDGET

Ciri utama yang dimahukan oleh ramai penggemar perfumes ialah KETAHANANNYA.Dan soalan PERTAMA yang sering di tanya oleh mereka sebelum membeli ialah" TAHAN LAMA tak perfumes awak ni?" atau" Berapa jam ketahanan perfumes ni?Dengan memberikan pilihan kepada penggemar jika mahukan yang TAHAN LEBIH LAMA sudah tentu pilihan utama adalah ORIGINAL PERFUMES, tetapi masalah BUDGET menjadi kesukaran kepada mereka.Oleh itu, beliau telah membuat kajian tentang pati perfumes dan mendapati pelbagai kilang pengeluaran perfumes yang mempunyai kualiti dan ketahanan tersendiri . DE'XANDRA akhirnya telah di hasilkan daripada pati yangterbaik dan selamat digunakan dengan harga budget.

2) BOLEH BAWA SOLAT
" Boleh bawa solat tak?" Walaupun sudah berkali-kali ustaz , ustazah dan pihak jakim mengesahkan alkohol boleh dibawa solat tetapi masih ramai lagi yang bertanya.Oleh itu , beliau mengambil inisiatif untuk mengesahkan alkohol terbaik dari ekstrak tumbuhan. ALKOHOL De'Xandra ialah dari Ekstrak tebu dan ianya boleh di bawa solat.

3) BOLEH BAWA TRAVEL
Ramai juga yang suka membeli perfumes yang boleh di bawa hand luggage dalam penerbangan & ringan serta mudah dibawa. Dengan kandungan 35ml, membantu ramai untuk bawa De'Xandra TERBANG bersama.

CIRI-CIRI lain yang ada pada DE'XANDRA PERFUMES
1) 35ml , EDP perfume
2) Mudah di bawa TRAVEL
3) Produk bumiputera
4) Tahan lebih lama, lebih 8 jam
5) Setanding produk antarabangsa
6) Kesemua senarai perfumes adalah yang paling di cari penggemar perfume
7) Menepati citarasa & permintaan rakyat MALAYSIA






Senarai Produk De'Xandra 




Untuk keterangan lanjut dan pembelian sila hubungi : 

Whatsapp : 017 977 3382 

atau ikuti di Instagram 

@zaraadam_online 



20 Comments

  1. pelbagai variety... zaf suka beli perfume..

    pakainya, kadang2.. sebab nak cepat.. heee

    ReplyDelete
  2. Salam kak.kita da try 1 utk kita 1 utk asben.memang wangi n tahan lama baunye

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan CCC kak ana guna pun suka dengan bauannya kekal lama :)

      Delete
  3. Wow wanginya kak Ana.. Sampai kesini baunya.. Hahaha :p

    ReplyDelete
  4. sanagt famous perfume ni kak
    teringin gak nak pakai dexandra..mewangi semerbakkk

    ReplyDelete
    Replies
    1. orderlah Yumida, memang haruman yang mempersona :)

      Delete
  5. Nak beli juagk lah. Ramai dah cakap bau dia best :)

    ReplyDelete
  6. Wahh tahniah brtuahnya..jimat x pyah bli perfume hhihi

    ReplyDelete
  7. Salam kak ana tq sudi singgah n komen kat blog, dok tunggu jugak jadi ke ridak komen box tu,, hii, suka tengok kotak perfume hitam gitu menawan sebab suka itamm...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama-sama wani, dan terima kasih terima mesej dari kak ana di IG, bukan apa sayang bila pembaca singgah tak sempat nak tinggalkan komen kan.. tambahan entri2 sedap-sedap belaka.. hihi :)

      Delete
  8. menarik ..harum agaknya kan..anaJ

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye etuza, haruman yang kekal lama dan sungguh wangi ,banyak pilihan aroma yang ditawarkan :)

      Delete