www.Printcious.com - Precious Gifts From Your Heart



Hari lahir yang tersayang, ulangtahun perkahwinan, meraikan graduasi insan-insan istimewa dalam hidup kita atau sebarang acara-acara koporat yang kita raikan,pasti sebagai tanda kasih sayang dan penghargaan kita akan memberikan hadiah dengan tulus ikhlas kan? Banyak pilihan untuk kita memberikan hadiah atau cenderahati ni, namun pasti apa yang lebih istimewa bila hadiah tersebut adalah dari hati kita untuk yang tersayang. Tercatat di sana kata-kata indah, abadikan namanya atau potretkan wajahnya pada hadiah tersebut. Boleh ke buat macam tu?? Pasti boleh.. dimana?? Disini.... di www.printcious.com . Jom ana ceritakan lagi sebuah laman web 'Gift Shop' istimewa yang menawarkan pelbagai produk hadiah dan cenderahati 'diy' dari hati ke hati.



Apa itu Printcious.com?


Printcious.com ialah sebuah laman web 'giftshop' online yang mana kita boleh membeli pelbagai hadiah-hadiah istimewa seperti t-shirt, kusyen, mug, plat ceramik, sarung handphone, puzzle, mousepad dan juga mini tee. Tetapi ianya sangat istimewa dimana kita boleh merekacipta sendiri atau memilih 'design' yang kita ingini dari segi warna dan pilihan corak yang ditawarkan. Dan lebih-lebih best lagi kita juga boleh mencetak nama, kata-kata indah buat yang istimewa malahan gambar pada produk-produk yang kita pilih. Amacam best kan?? Teruja tak..pasti tak sabar nak menempahnya untuk insan-insan yang istimewa dalam hidup anda.

Inilah yang dinamakan Hadiah Dari Hati atau 'Personalised Gift' . Dimana tidak seperti hadiah-hadiah biasa yang kita beli dari mana-mana jenama namun ianya lebih dari sentuhan kasih sayang tanda penghargaan yang kita pilih dan cetakkan sendiri sebagai hadiah yang akan kekal disimpan selamanya.

Pelbagai pilihan kategori produk di Printcious.com



Pelbagai kategori produk yang cantik-cantik terdapat di www.printcious.com . Buat sahaja pilihan sama ada T-shirt, mugs, puzzle, sarung handphone, kusyen, mousepad, plat ceramik atau mini tees. Semuanya boleh di cetak mengikut pilihan hati sendiri. Design dahulu, kemudian buat tempahan dan ia akan dicetak dan dihantar ke rumah melalui pos setelah membuat bayaran. Mudah dan sangat menarik kan??




















Ermm best tak? Macam-macam produk yang terkini ada ditawarkan di www.printcious.com ni. Pilih sahaja mana yang berkenan di hati untuk dihadiahkan buat insan-insan tersayang dipelbagai acara yang bakal mendatang.

Bagaimana kita merekacipta cetakan pada hadiah?


Sangat mudah. Pastikan kita masuk ke laman web www.printcious.com dan sebelah atas kiri muka utama terdapat kolum 'Create'. Klik di sana dan kita akan di bawa ke tetingkap demi tetingkap mengikut kategori yang dipilih. Disitulah kita boleh membuat lakaran yang kita inginkan pada produk yang dipilih dan setelah berpuas hati bolehlah di tempah di ruang-ruang yang disedia. 







Jadi apa tunggu lagi , cepat tanda pada kalender tarikh-tarikh penting insan-insan tersayang dan cepat ke www,printcious.com untuk membuat tempahan. Pasti akan tersenyum bahagia insan yang bertuah yang bakal menerima hadiah dari hati anda untuk mereka kerana di Printcious - Precious Gifts From Your Heart. 


24 Comments

  1. Wah.. Bestnya.. Mesti lagi ohsem bagi hadiah cenggini kat yang tersayang..

    ReplyDelete
  2. lagi senang nak cari hadiah dari sini

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu SRY< lagi mudah membuat pilihan yang tepat dan boleh design mengikut citarasa sendiri dan paparkan wajah atau kata-kata sendiri.

      Delete
  3. Comel sangat kannn >.< Nad paling suka tengok corak cushion dia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu Nad, kak ana ada tempah dua biji kusyen ikut pilihan anak-anak, sampai nanti kak ana review semula :)

      Delete
  4. best kan ada barang yg special mcm ni
    blh design macam2
    sy ada 2 mug setakat ni, hadiah jugak, yg pic nya kita letak sendiri kat mug tu, comel

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah yumida, eksklusif sangat, kak ana tak sabar tunggu dua buah kusyen yang ditempah dari printcious ni :) tebus voucher :)

      Delete
  5. Hebat. Memang lain dari yang lain.

    ReplyDelete
  6. Terliurrrr nak gak je shopping situ hiks

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. best Sha, kak ana dah try dah explore sini :)

      Delete
  8. menarik rupanya produk di printcious....teringin rasa nak buat

    ReplyDelete
  9. boleh buat barang hantaran jugak ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan tasha, unik kita boleh custommade kan dia :)

      Delete
  10. Replies
    1. kan cik EN, servis pun sangat memuaskan setakad ni :)

      Delete
  11. so far belum lagi try kat sini .. tapi in shaa Allah one day :)

    kak dah try kee? ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah mawar, dua kali dah menempah dengan printcious.com :) memang awesome

      Delete